سایبان برقی ، قیمت نصب انواع سایبان مغازه دستی و برقی دیده بان

به همین جهت برای انجام تبلیغات بر روی سایه بان بسیار مناسب‌تر از سایر مدل های سایه بان می باشد. یکی از مزایای بزرگ سایبان بازویی این است که می توان آنها را متناسب با هر نوع معماری و سبکی دلخواه سفارش داد. سایبان های بازویی برای زیبایی بیشتر به خانه ها طراحی شده اند و شما می توانید از بین انواع رنگ ­ها، پارچه ها و سبک های مختلف یکی را انتخاب کنید تا متناسب با نیاز شما باشد. جدیترین مدل هایسایبان برقی اتومبیل در اصفهان را فقط از گروه صنعتی ابتکار خریداری نمایید. با توجه به ساختار و مکانیزم سازه ،سایبان کلاسیک دارای قیمت مناسبی میباشد که تبدیل به یکی از پر طرفدار ترین نوع سایبان بازویی شده است.این سایبان در دو نوع سایبان کلاسیک دستی و سایبان کلاسیک برقی تولید میشود.

باعث می شود تا رنج طول و عرض سایبان بازویی را به طور دقیق تعیین کرده و بر اساس اندازه سایبان را انتخاب کرد. برقی بودن یک سایبان باعث می شود تا استفاده از آن نیز راحت تر شود، بدین ترتیب در طراحی سایبان بازویی باید به برقی یا دستی بودن آن نیز دقت شود. سایبان بازویی را در بازار با نام ها سایبان برقییا سایبان فنری نیز می نامند. این موضوع به خاطر استفاده از فنر در این نوع سایبان ها و همچنین استفاده از موتور الکتریکی می باشد. از دیگر تفاوت های سایبان های اتوماتیک با سایبان های دستی، می توان به هزینه آن ها اشاره کرد.

  • این سایبان ها قابل کنترل هستند و با توجه به نیاز خود میتوانید به هر میزان بازو بسته نمایید که هم با کمک ریموت کنترل یا اهرم دستی قابل اجرا است.
  • زیرا در اغلب موارد این نوع از سایبان ها به صورت برقی یا اتوماتیک ساخته می شوند.
  • اما مشتریانی که بودجه کافی ندارند می توانند نوع دستی و معمولی سایبان را انتخاب کنند.

سایبان بازویی را می توان به دو صورت برقی و دستی استفاده کرد. سایبان فول باکس با توجه به ساختار آن از زیبایی ظاهری خاصی برخوردار میباشد و برای سایبان رستوران، سایبان پنجره، سایبان بالکن و سایبان مغازه که در دید هستند مناسب میباشد و طرفداران زیادی دارد. سایبان های قدیمی دارای ایراداتی بودند که میتوان به سازه های فلزی ضعیف آنها که در برابر وزش باد مقاوم نبودند یا به پارچه های معمولی که در برابر افتاب رنگ پریده و خراب میشدند اشاره نمود. اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی شاهد تولید سایبان های برقی یا دستی با ساختاری متفاوت با زیبایی و کارایی بالا هستیم که با توجه مزیت های فراوان مورد توجه قرار گرفته اند.

کلیپ معرفی ایران سایبان

همچنین این نوع سایبان از شما در مقابل تابش مستقیم نور آفتاب محافظت مینماید. علاوه بر آن، در فصول سرد سال از شما در مقابل رطوبت برف و باران محافظت میکند. با استفاده از ریموت سایبان بازویی شما می توانید حتی در فاصله ۳۰ متری آن را در زاویه مورد نظر خود تنظیم کرده و از فوایدش بهره مند شوید. انواع طرح و رنگ روکش های سایبان بازویی در مجموعه ما وجود دارد.

دارای نماد اعتماد الکترونیکی از تیرماه 1396 تا کنون

در انتخاب سایبان ثابت باید دقت نمود تا در عین کارایی بالا زیبایی و جلوه محل نصب سایبان هم حفظ شود. سایبان متحرک اصفهان خود به دو دسته سایبان دستی و سایبان برقی یا سایبان اتوماتیک تقسیم بندی میشوند.درسایبان متحرک دستی، حرکت سایبان و تغییرمیزان بازشو سایبان توسط نیروی دست و با اهرم یا هندل صورت میگیرد. اما در سایبان برقی تغییر میزان بازشو توسط نیروی الکتریسیته و با موتورالکتریکی انجام میگیرد.

سایبان بازویی موتور دار(سایبان برقی) را می توان یکی از بهترین و پر کاربرد ترین نمونه از این سایه بان ها دانست. سایه بان بازویی را معمولا در اغلب اوقات برای مغازه ها به کار می برند، از این رو ممکن این نوع از سایبان ها را با نام سایبان مغازه نیز معرفی کنند. بدین ترتیب می توان نتیجه گرفت که سایه بان بازویی دارای کاربردهای بسیار متنوعی می باشد. میزان جلو آمدگی یکی از فاکتورهای اصلی انتخاب سایبان می باشد. در سایه بان بازویی این اندازه 2.5 الی 2.80 سانتیمتر می باشد. از این رو اغلب افراد تمایل دارند این نوع از سایه بان ها را برای مغازه یا فروشگاه خود انتخاب کنند.میزان شیب سایه بان بازویی نیز به راحتی تا 50 درجه قابل کنترل می باشد.

اساساً طراحی سایه بان های بازویی برقی برای راحتی بیشتر در کار کرد با سایبان ها است. اجزای سایه بان بازویی از قاب و بازو هایی برای باز و بسته کردن پارچه سایبان تشکیل شده است. بسته به اندازه و نوع سایبان، تعداد بازو ها و شکل آن ها تغییر می کند.

قیمت سایبان بازویی به عوامل متعددی بستگی دارد.در ساخت سایبان بازویی اجزای مختلفی بکار می روند. هر کدام از این اجزا نقش تعیین کننده در قیمت سایبان بازویی دارند. روکش سایبان، موتور و یراق آلات آلومینیوم از اجزای سایبان بازویی هستند که هر کدام می تواند در انواع مختلفی تهیه و در ساخت سایبان بکار رود. مهمترین جزو در تعیین قیمت سایه بان بازویی از نوع برقی موتور آن است. موتور سایبان بازویی به توبولار موسوم است و می تواند از برندهای مختلفی تهیه گردد. قیمت سایبان بازویی سایبان متین با توجه به کیفیت مطلوب بسیار مقرون به صرفه می باشد و حتی دارای قیمت رقابتی می باشد .