ساختمان 12 / پرکینز و ویل


ساختمان 12 / پرکینز و ویل

ساختمان 12 / پرکینز و ویل - عکاسی بیرونی، پنجره، نما
© بروس دامونته

ساختمان 12 / پرکینز و ویل - عکاسی بیرونیساختمان 12 / پرکینز و ویل - عکاسی بیرونی، پنجره، نماساختمان 12 / پرکینز و ویل - عکاسی داخلی، پله، تیرساختمان 12 / پرکینز و ویل - عکاسی داخلی، بیمساختمان 12 / پرکینز و ویل - تصاویر بیشتر+ 27


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

ساختمان 12 / پرکینز و ویل - عکاسی بیرونی
© بروس دامونته

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. بازسازی ساختمان 12 که در سال 1941 ساخته شده است، به ،وان یک اجتماع اجتماعی و فضای رویداد پر جنب و جوش در نظر گرفته شده است که یکپارچه و متصل به چشم انداز و سایت کلی است که مناظر فوق العاده ای از خلیج سانفرانسیسکو و شهر ارائه می دهد.

ساختمان 12 / پرکینز و ویل - عکاسی بیرونی، پنجره، نما
© بروس دامونته
ساختمان 12 / پرکینز و ویل - عکاسی داخلی، نما، تیر
© بروس دامونته

طراحی ساختمان 12 از بازدیدکنندگان به سالن بازار بزرگ از طریق سه درگاه قرمز عظیم و دیوارهای پنجره کاملاً قابل اجرا در امتداد نماهای کلیدی استقبال می کند تا حدا،ر تخلخل را بین سالن بازار داخلی و میدان ها و خیابان های عابر پیاده اطراف ایجاد کند. در حالی که طبقه همکف و نیم طبقه جدید به روی عموم باز است، سطح دوم جدید استودیوهای صنعتگران و سازندگان را در خود جای داده و Loft سابق قالب در طبقه فوق، برای محل کار طراحی خواهد شد. تاکید اصلی تجربه ساختمان 12، جشن ساخت و تولید محلی خواهد بود که عموم را درگیر عمل تولید می کند.

ساختمان 12 / پرکینز و ویل - عکاسی داخلی، بیم
© بروس دامونته
ساختمان 12 / پرکینز و ویل - تصویر 21 از 32

تاریخ. ساختمان 12 که در ابتدا در سال 1941 ساخته شد، برای برش و شکل دادن صفحات فولادی برای بدنه کشتی ها استفاده شد. مطابق با کاربری تاریخی آن، تجربه ساختمان 12 آینده جشنی از ساخت و تولید محلی خواهد بود که مردم را در فرآیند تولید درگیر می کند و در عین حال فرصت های ،ده فروشی و فضای رویداد را برای رویدادهای عمومی و خصوصی فراهم می کند. تالار بازار سازندگان در نظر گرفته شده است که مرکزی برای تولیدکنندگان و صنعتگران محلی باشد تا محصولات خود را در محل تولید کنند و یک فضای عمومی هیجان انگیز برای نمایش کالاهای خود داشته باشند.

ساختمان 12 / پرکینز و ویل - عکاسی داخلی، بیم
© بروس دامونته

آسانسور ساختمان. مدتها قبل از شروع پروژه Pier 70، توسعه دهنده Brookfield Properties و بندر سانفرانسیسکو تصمیم گرفتند که محله جدیدی که قرار است در اینجا ساخته شود باید به افزایش 100 ساله پیش بینی شده سطح دریا و ساختمان 12 که زم، محل ساخت و برش فولاد بود، رسیدگی کند. ورق های بدنه کشتی های ساخته شده در ،ه 70، یک منبع تاریخی مهم است. برای تیم طراحی ساختمان 12، این دو ا،امات یک سفر طراحی را مشخص می کنند که مطمئناً نوآورانه و از جهاتی عقب مانده است.

ساختمان 12 / پرکینز و ویل - عکاسی داخلی، پله، تیر
© بروس دامونته
ساختمان 12 / پرکینز و ویل - عکاسی داخلی، پله، تیرآهن، فولاد
© بروس دامونته

برای ساخت و ساز جدید، به سادگی می توان سطح طبقه اول جدید را در طبقه جدید تعیین کرد، اما برای یک ساختمان موجود، مانند ساختمان 12، این تصمیم یک معمای ایجاد کرد. پس از تکمیل درجه بندی سایت جدید، طبقه اول موجود حدود 10 فوت زیر زمین قرار می گیرد. در اقدامی که برای افراد کم‌قلب من، نبود، تصمیم گرفته شد که ساختمان 12 نیز به همراه سایت بلند شود.

ساختمان 12 / پرکینز و ویل - عکاسی داخلی، آشپزخانه، تیرآهن، پنجره، صندلی
© بروس دامونته




منبع: https://www.archdaily.com/995903/building-12-perkins-and-will