شبکه معماری Hub of Huts / noa*


شبکه معماری Hub of Huts / noa*

شبکه معماری Hub of Huts / noa* - عکاسی خارجی، جنگل
© ال، فلت

شبکه معماری Hub of Huts / noa* - عکاسی خارجیشبکه معماری Hub of Huts / noa* - عکاسی خارجی، پنجره، نماشبکه معماری Hub of Huts / noa* - عکاسی داخلی، شیشه، نما، هندریلشبکه معماری Hub of Huts / noa* - عکاسی داخلی، پنجره، عرشهشبکه معماری Hub of Huts / noa* - تصاویر بیشتر+ 22


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

شبکه معماری Hub of Huts / noa* - عکاسی خارجی، پنجره، نما
© ال، فلت

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. هنگامی که noa* است، شنای کنسولی را برای هوبرتوس در سال 2016 طراحی کرد، استودیو آن را به ،وان سنگی در بین زمین و آسمان تصور کرد. در سال 2019 یک تکلیف جدید به معماران اعطا شد، طراحی یک ،د اختصاصی رفاه. برای ساختم، که قبلاً نماد خود را در است، شنا پیدا کرده بود، کار آس، نبود، با این حال این موضوع الهام بخش پروژه جدید بود.

شبکه معماری Hub of Huts / noa* - عکاسی خارجی، پنجره، نما
© ال، فلت

در مرحله تحقیقات اولیه، تیم معماران وضعیت شروع جدید را بررسی ،د و فضای خانه را در بافت آن به تصویر کشیدند. با مشاهده مناظر اطراف که در است، شنا منع، شده است، مفهوم طراحی جان گرفت: برای تحقق بخشیدن به آنچه که در سطح آب آینه شده است، به گونه ای که گویی تصویر یک رندر گذرا است که آماده تبدیل شدن به واقعیت است. این مفهومی است که با خط افق، ادراک وارونه و دیدگاه ها بازی می کند.

شبکه معماری Hub of Huts / noa* - عکاسی خارجی
© ال، فلت
شبکه معماری Hub of Huts / noa* - تصویر 26 از 27
بخش

سازه جدید در ضلع ج، شرقی نما، به صورت متقارن است، واقع شده است. مانند است،، این نیز از ساختمان اصلی جدا شده است: سکو در ارتفاع 15 متری از سطح زمین شناور است و توسط دو ستون پوشیده شده در کنده های کاج اروپایی پشتیب، می شود، شبیه به ستون هایی که نمای پشت را مشخص می کنند. بازدیدکنندگان از طریق یک پیاده‌روی معلق به منطقه رفاه می‌رسند، که به طور همزمان به منطقه استراحت تازه ساخته شده باز می‌شود و فضایی برای حدا،ر 27 نفر فراهم می‌کند. بر روی پلت فرم، ریزساختارهای جداگانه با سقف های شیرو،، برنامه عملکردی را در دو سطح جای می دهند. یک ،صر شگفت‌انگیز سطح پایین‌تر است، جایی که افق تحت یک چرخش 180 درجه قرار می‌گیرد و به نظر می‌رسد که کلبه‌ها وارونه لنگر انداخته‌اند.

شبکه معماری Hub of Huts / noa* - تصویر 22 از 27
پلان طبقه بالا
شبکه معماری Hub of Huts / noa* - تصویر 23 از 27
پلان طبقه پایین تر

این دو سطح با برخورد متفاوتی با حریم خصوصی مشخص می شوند، که عمدتاً فضاهای در معرض دید بالا و فضاهای محافظت شده در پایین قرار دارند. در طبقه فوق، دو حمام گردابی، دو دوش پانوراما و یک رختکن قرار دارد. طبقه پایین یک منطقه عاری از نساجی است: بخش مرکزی و محصور سرسرا را در خود جای داده است. از اینجا به سونای نرم، سونای فنلاندی، کابین دوش، دوش مه یخ، و سومین است، روباز دسترسی دارید که از آنجا می تو،د چشم انداز اطراف را بچرخ،د.

شبکه معماری Hub of Huts / noa* - عکاسی خارجی
© ال، فلت

تصمیم به کار با سقف‌های شیب‌دار، انتخابی است با انگیزه‌های رسمی و کاربردی: از یک سو، تمایل به بازتولید معماری یک روستای کوهست،، و از سوی دیگر، نیاز عملی به تخصیص در سقف مع، سیستم تصفیه آب در مورد است، شنا و طبقات صندلی در مورد سونا. علاوه بر این، انحراف کلبه‌ها و جهت‌گیری متناوب برآمدگی‌های پشت بام، امکان دید 360 درجه از چشم‌انداز را فراهم می‌کند که مرکز واقعی پروژه است.

شبکه معماری Hub of Huts / noa* - عکاسی داخلی، شیشه، نما، هندریل
© ال، فلت
شبکه معماری Hub of Huts / noa* - عکاسی داخلی، ویندوز
© ال، فلت

انتخاب رنگ ها و مواد با مناظر کوهست، هماهنگ است: پانل های آلومینیومی با رنگ های قهوه ای طبیعی کابین ها را پوشانده اند و همچنین ضخامت دال که توسط یک سازه تیر باربر فولادی تشکیل شده است. سیستم بریز سولیل که پنجره ها را نمایش می دهد نیز از همین جنس و رنگ است. کف ها سرامیک بژ روشن هستند، در حالی که کف اتاق از بلوط سفید روغن کاری شده است.

شبکه معماری Hub of Huts / noa* - عکاسی خارجی، ویندوز
© ال، فلت
شبکه معماری Hub of Huts / noa* - عکاسی داخلی، ویندوز
© ال، فلت

در این تکلیف جدید، noa* توانسته است محرک تخیلی که هوبرتوس از آن متولد شد را احیا کند و پلتفرمی را طراحی کند که با برآمدگی 20 متری خود، یک پاسگاه شناور جدید بین بهشت ​​و زمین را نشان می دهد. پروژه ای که به نظر می رسد نیروی گرانش ناپدید می شود تا راه را برای سناریوهای غیرمنتظره باز کند.

شبکه معماری Hub of Huts / noa* - عکاسی خارجی، نما
© ال، فلت




منبع: https://www.archdaily.com/993192/hub-of-huts-noa-star-network-of-architecture