گرید هاوس / Neiheiser Argyros


گرید هاوس / Neiheiser Argyros

Grid House / Neiheiser Argyros - عکاسی خارجی، نما، پنجره
© Lorenzo Zandri

Grid House / Neiheiser Argyros - عکاسی بیرونی، پنجره، درGrid House / Neiheiser Argyros - عکاسی خارجی، نما، پنجرهGrid House / Neiheiser Argyros - عکاسی خارجی، نماGrid House / Neiheiser Argyros - عکاسی داخلی، مبل، میزGrid House / Neiheiser Argyros - تصاویر بیشتر+ 20


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

Grid House / Neiheiser Argyros - عکاسی بیرونی، پنجره، در
© Lorenzo Zandri

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. خانه شبکه در مورد تکرار و تفاوت است. یک شبکه سازه ای بتنی ساده و منظم، فضاهای داخلی و خارجی متنوعی را با چشم اندازی از دریای اووین ایجاد می کند.. این پروژه بازسازی کامل یک خانه مدرنیستی است که یک خانه 6 اتاق خوابه را ایجاد می کند که در چشم انداز قرار گرفته است، که از ورودی ساده به نظر می رسد اما عرض و ارتفاع کامل آن را به دریا باز می کند.

Grid House / Neiheiser Argyros - عکاسی خارجی، نما، پنجره
© Lorenzo Zandri
Grid House / Neiheiser Argyros - عکاسی بیرونی، پنجره، باغ، حیاط
© Lorenzo Zandri

گاهی اوقات شبکه با آجر پر می شود تا محفظه و حریم خصوصی ایجاد شود. در سایر لحظات دارای پنجره‌هایی با قاب چوبی تمام قد است تا مناظر را به سمت باغ و دریا هدایت کند. در مکان‌های دیگر، شبکه باز گذاشته می‌شود و پاسیو، بالکن و آلاچیق با پوشش بیرونی ایجاد می‌کند. این منظره طوری طراحی شده است که اطراف خانه را بپیچد و در تراس هایی به سمت دریا بپیچد.

Grid House / Neiheiser Argyros - عکاسی بیرونی
© Lorenzo Zandri
Grid House / Neiheiser Argyros - تصویر 20 از 25
پلان طبقه

در حالی که خانه اصلی – که توسط معمار یون، نی، هاجیمیچالیس در دهه 1970 طراحی شده بود – شبکه ساختاری زیرین خود را پوشانده بود، بازسازی این شبکه را نشان می دهد و جشن می گیرد و بر تغییرات در فضاها و نماهای ممکن در سایت تأکید می کند. یک آلاچیق جدید با یک ،مت نشیمن داخلی، شبکه ساختاری بتنی اصلی را به داخل چشم انداز گسترش می دهد، داخل و خارج را با هم ،یب می کند و لبه های توده مستطیلی موجود را محو می کند.

Grid House / Neiheiser Argyros - عکاسی داخلی
© Lorenzo Zandri

در داخل، یک راه پله جدید دو خانه مستقل جداگانه را به هم متصل می کند و به فضاهای خصوصی و عمومی خانه اجازه می دهد تا به ترتیب به اتاق خواب های طبقه پایین و یک آشپزخانه اوپن، اتاق نشیمن و ناهار خوری دوباره سازماندهی شوند. طبقه بالا

Grid House / Neiheiser Argyros - عکاسی داخلی، مبل، میز
© Lorenzo Zandri

این خانه در کنار خانه دیگری در دهه 1970 قرار دارد که توسط همان معمار طراحی شده و اخیراً توسط Neiheiser Argyros بازسازی شده است. به این ترتیب، این دو خانه منطق مشابهی دارند و می‌توان آنها را خواهر و برادر در نظر گرفت، هم از نظر DNA اصلی خود – بتن ا،پوز و آجر – و همچنین از نظر روشی که دوباره طراحی شده‌اند. بسیاری از جزئیات اصلی مدرنیستی بازسازی و به روز شده اند، اما همچنین با اضافات جدید بازیگوشی مانند نرده پله ف،ی صورتی، مبلمان داخلی سفارشی، آسیاب چوبی متمایز و توری ف،ی گالو،زه تکمیل شده اند.

Grid House / Neiheiser Argyros - عکاسی خارجی، نما
© Lorenzo Zandri




منبع: https://www.archdaily.com/993048/grid-،use-neiheiser-argyros