افتتاحیه / داستان های نور لیسبون: دفتر غرق در آفتاب و غرق در نور طبیعی


افتتاحیه / داستان های نور لیسبون: دفتر غرق در آفتاب و غرق در نور طبیعی



<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

در یک سری جدید با ،وان “Opening Up”، سازنده هلندی لولاهای درب محوری FritsJurgens مجموعه‌ای از داستان‌های ویدئویی را آغاز می‌کند که جذاب‌ترین پروژه‌های درب محوری جهان را بررسی می‌کند. هر دوشنبه آ، ماه، FritsJurgens ،مت جدیدی را منتشر می کند که در آن معماران، سازندگان در و صاحبان درب های محوری درباره پروژه های درب محوری خود صحبت می کنند.

این ،مت اول مجموعه، «داستان‌های نور لیسبون»، بر این موضوع تمرکز دارد که چگونه نورپردازی خاص لیسبون با معماری شهر ،یب می‌شود و با آن کار می‌کند. شهری که به‌خاطر خیابان‌های باریک و شیب‌دارش معروف است و موسیقی فادو در نوع خاصی از نور روز غرق می‌شود: رودخانه تاگوس آن را منع، می‌کند.

در اولین ویدیو، دفتر آفتاب‌گرفته Carrot Incentives نمایش داده می‌شود. ده درب محوری فولادی و شیشه ای این نور طبیعی را در فضای کاری Carrot Incentives از طلوع تا غروب خورشید کنترل می کنند و محیط کاری را ایجاد می کنند که در تمام طول روز دلپذیر است.

مصاحبه را تماشا کنید و اولین داستان سری ویدیویی جدید FritsJurgens را کشف کنید. برای اطلاعات بیشتر، از FritsJurgens دیدن کنید و در آن مش، شوید کانال یوتیوب.




منبع: https://www.archdaily.com/995370/opening-up-stories-of-lisbons-light-a-sun-drenched-office-basking-in-natural-light