اجرای سایبان متحرک استخر دماوند شرکت مهندسی سازه چادری ساینا

اگر یک حیاط کوچک داشته که میخواهید برای آن سایبانی قرار دهید و مستاجر هستید و قصد دارید چتر را با اثاثیه خود جا به جا خرید سایبان متحرک چتری انتخاب بسیار جذابی می باشد. یکی از فضاهایی که بیشترین استفاده از سایبان متحرک را دارند معمولا رستوران و کافی شاپ های روباز هستند. چند سالیست که استقبال مشتریان از رستوران های روباز زیاد شده، چرا که خوردن غذا در فضای آزاد و دیدن یک منظره زبیا بسیار لذت بخش تر است تا نشستن در یک محوطه بسته، اما رستوران ها روباز را نمی توان بدون سایبان در نظر گرفت. قطعا در روزهای گرم نشستن زیر نور مستقیم خورشید و در روزهای سرد و بارانی نشستن زیر بارندگی نه تنها لذت بخش نیست بلکه آزاردهنده نیز می باشد، پس برای رستوران و کافی شاپ ها به سایبان متحرک احتیاج دارید. سایبان های متحرکی که هر زمان بخواهید با استفاده از ریموت کنترل قابل تنظیم و باز و بسته شدن می باشند. از سایبان می توان در فصول مختلف در برابر بارندگی، جلوگیری از نور مستقیم آفتاب به داخل و… استفاده کرد.

موتورهای ساید به دو دسته تقسیم می شوند، ساید معمولی و ساید یو پی اس دار که موتور ساید معمولی یک زنجیر خلاص کن داشته که به کمک آن سایبان باز و بسته می شود اما در نوع UPS دار به غیر از زنجیر خلاص کن یک سیستم برق اضطراری هم وجود دارد. یکی از سایبان هایی که حتما در مکان هایی مثل نمایشگاه ها، رستوران و کافی شاپ ها دیده اید، سایبان های چتری هستند که در دو نوع ثابت یا متحرک وجود دارند. سایبان متحرک چتری یک پایه داشته که روی زمین قرار می گیرد و نصب آن راحت بوده و نیازی به وصل شدن به دیوار یا سقف ندارند. سایبان های چتری از نظر محل قرار گیری پایه به دو دسته چترهای پایه بغل و چترهای پایه وسط تقسیم می شوند.

  • ، هزینه تعمیر و نگه داری هم بابت این نوع سایبان پارکینگ پرداخت خواهید کرد در نتیجه شما با نصب سایبان پارکینگ ثابت دیگرنیازی به پرداخت هزینه های تعمیر و نگهداری ندارید .
  • کاربرد نصب سایبان تنها برای فصول گرم و آفتابی نیست، بلکه برای فصل های بارندگی باران و برف نیز می تواند به عنوان محافظ عمل کند.
  • این موضوع به خاطر کیفیت بالای قطعاتی است که در ساخت این محصولات به کار رفته است.

شما عزیزان می توانید با به کارگیری انواع سایبان های متحرک در فضای ساختمان های خود، در تمامی فصول سال از فضای بیرونی ساختمان ها استفاده کنید. انواع سایبان های متحرک به صورت دستی و یا برقی بر اساس نوع نیاز مشتریان استفاده می شوند. قیمت سایبان های متحرک و نوع کاربری آن ها نیز با یکدیگر متفاوت هستند. نوع جنس پارچه های به کار رفته در ساخت آن ها بر تغییرات قیمت سایبان ها نقش دارند. سایز و ابعاد سایبان و میزان فضایی که آن ها اشغال می کنند، باعث تغییر قیمت سایبان های متحرک می شود.

پوشش سایبان های تاشو معمولا از اکرلیک، ونیل و یا پلی استرمی باشد و سازه های اسکلت آن از جنس آلومینیوم یا فولاد ساخته می شود. یکی از انواع پرکاربرد این نوع سایبان ها، سایبان بازویی می باشد، که حتما آن ها را در خیابان و سر در برخی مغازه ها دیده اید. نصب سایبان متحرک برای خیلی از مغازه ها از واجبات است چرا که ممکن است تابیدن نور آفتاب به داخل مغازه به مرور باعث آسیب رساندن به محصولات داخل ویترین یا جلوی درب مغازه شود. مثلا میوه فروشی ها یا سوپر مارکتی ها حتما باید سر در مغازه خود سایبان نصب کنند زیرا بارندگی و تابش آفتاب می تواند باعث فاسد شدن محصولات خوراکی یا میوه ها بشود. این مشکل برای بوتیک و لباس فروشی ها نیز ممکن است پیش بیاید چون نور خورشید می تواند باعث تغییر رنگ لباس ها شود. مزیت دیگری که سایبان برقی مغازه دارد، این است که برای مشتریانی که در حال عبور از پیاده رو هستند نیز فضایی خنک و امن فراهم خواهید کرد.

آقای نواب عباس آباد

ضمن اینکه سایبان های موسوی می تواند به میل شما مجهز به سیستم روشنایی، سیستم صدا و بلندگو و آبروهای تخلیه آب باران گردد. سایبان های موسوی با پوشش آلومینیومی و فولادی، علیرغم کاربرد آلیاژ فلز در ساختشان داری وزن سبک و مقاومت خوب و خاصیت ضدزنگ و رنگ آمیزی درجه یک هستند. صفحات سایبان موسوی برروی ریل کار شده و هنگام جمع شدن بصورت تلسکوپی بدون ایجاد صدای مزاحم به ترتیب روی همدیگر قرار می گیرند. مهم ترین تفاوت بین سایبان های برقی و دستی در میزان قدرت کنترل می باشد. طبیعتا سایبان های برقی قدرت بیشتری دارند، زیرا وظیفه باز و بسته کردن سایبان و کنترل 8 فنر بر عهده موتور برقی است. در ضمن سرعت باز و بسته شدن سایبان در نوع برقی چندین برابر سایبان های دستی می باشد.

آخرین سایبان های تولیدی

مردم ترجیح می دهند از زیر سایبان های مغازه عبور کنند تا بارندگی یا آفتاب اذیتشان نکند، همین موضوع می تواند باعث شود که آن ها نگاهی به ویترین مغازه شما هم بیاندازند. خود سایبان نیز اگر رنگ بندی خوبی داشته باشد یا طرح و لوگویی خاص روی آن بخورد می تواند باعث جلب توجه بیشتر و افزایش مشتری بشود. پس اگر هنوز برای مغازه خود سایبان متحرک نگرفتید، حتما به زودی اقدام کنید. در ضمن شرکت آلباتروس می تواند طرح دلخواهتان را روی سایبان چاپ کند تا با تبلیغات بیشتر بتوانید مشتریان بیشتری بدست آورید. بهترین گزینه ای که در سال های اخیر برای خرید انواع سایبان متحرک پیش روی ما وجود داشته، سفارش آنلاین است. خرید آنلاین سایبان های متحرک کمک می کند که دیگر نیازی به صرف وقت زیاد نباشد.

خدمات شرکت آلباتروس برای سایبان متحرک

این سایبن قابلیت تنظیم شیب داشته و به کمک ریموت باز و بسته می شود. خیلی از مغازه داران برای محافظت از اجناس و تنظیم دمای مغازه خود از سایبان بازویی برای سردر مغازه یا فروشگاه خود استفاده می کنند. نوع دیگر آن ها سایبان بازویی دو طرفه می باشد، که توسط یک پایه روی زمین قرار می گیرد.