گروه سبکبال ؛ سایبان خانگی-سایبان پارس

یکی از راه‌های رهایی از گرمای خورشید در فصل تابستان، استفاده از سایبان برای بالکن، حیاط و یا فضایی در کنار استخر است. اما با توجه به محدودیت فضا در اغلب منازل امروزی می توان سایبان ها را به صورت یک طرفه و کنسولی ( بدون پایه مزاحم ) احداث کرد . در اغلب ویلاها و علی الخصوص سایبان کالسکه ای کوچک برای مناطق باران خیز یا آفتابگیر کشور بسیار کاربردی می باشد.

  • رنگ آمیزی قطعات مختلف سایبان‌ بزرگمهر به وسیله رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک صورت می‌پذیرد.
  • موتور توبلار انواع مختلفی دارد که بنابر نیاز و شرایط جوی باید سنجیده شود تا بهترین موتور برقی با کاربرد بالا در نظر گرفته شود.
  • این نوع از رنگ ضد خش بوده و در طی زمان مات و کدر نمی‌شود.
  • فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
  • با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد.

در این مقاله قصد داریم در مورد انواع سایبان برقی و ثابت ماشین و چگونگی راه اندازی و نصب آن ها بپردازیم. در همین راستا همیشه سعی داشته با کیفیت ترین محصول و پایین ترین قیمت را سرلوحه فروش خود قرار داده و به مشتریان عرضه نماید. مشتریان عزیز می توانند جهت اطلاع از مزایا و کاربرد محصولات و همچنین نحوه خرید و ارسال آن ها با کارشناسان سایبان لوکس تماس گرفته و از آن ها مشاوره بگیرند تا اطلاعات کافی را در اختیارشان قرار دهند. شرکت سایه سازان کوروش اجرا کننده سازه های سبک با پوشش پلی یوپان یو پی وی سی ( U.PVC ) می باشد . سایبان سیار خودرو یکی از خدمات مهمه سایه باتیس است که توسط مهندسین متخصص در این زمینه طراحی و ساخته می شود . کارشناسان و مهندسان کنترل کیفیت با بررسی ویژگی سایبان و حفظ مقاومت و پایداری آن ها در برابر شرایط محیطی آن را تایید و به مرحله ساخت و تولید می رسانند.

نصب این مدل سایبان از انواع بازویی گرفته تا کالسکه ای با سیستم ساده دستی بسیار برای منازل مناسب است. در هنگام ساخت سایبان باید دقت شود این است که از قطعات اورجینال و موتور برقی مناسب استفاده کنید، هرچه قطعات مورد استفاده از نظر جنس و کیفیت بالا باشد طول عمر سایبان ها بالا می رود. در کنار داشتن کاربردهای ذاتی سایبان برقی همچون محافظت در برابر نور آفتاب در فصول گرم سال و محافظت در برابر برف و باران در فصول سرد سال، سایبان برقی کاربرد تبلیغاتی نیز دارد. ایران سایبان دارای برند و شرکت ثبت شده است و به همین دلیل، از دیگران متمایز شده است. که در برابر رطوبت مقاوم بوده و رطوبت را از خود عبور نمی دهند.

سایبان تراس در حال جمع شده فضای بسیار کمی را اشغال مینماید. سایبان بالکن (سایبان تراس) گزینه بسیار مناسبی نسب به پلی کربنات ،شیروانی و … میباشد. سایبان حیاط میتواند به شکل های مختلفی طراحی و تولید شود. حیاط خانه ویلایی، حیاط مجتمع, حیاط مشترک، حیاط باغ ویلا هر کدام سایبان مطابق با خود را نیاز دارد. به عنوان مثال برای حیاط یک خانه ویلایی سایبان با ارتفاع مناسب لازم است و بهتر است اطراف سایبان با المان های زیبا طراحی گردد تا دید به داخل سایبان کمتر بوده و ساکنین آرامش بیشتری داشته باشند. اما در سایبان مجتمع ها و محل هایی که فضا به صورت مشاع می باشد می بایست سایبان حیاط با محیط باز طراحی شود.

سایبان پارکینگ اتومبیل ارزان

انتخاب رنگ این سایه بان کمک زیادی به طراحی محوطه حیاط شما می کند. سایه‌بان‌های بازویی به شکل یک تکه و معمولا مربع و مستطیل بزرگ هستند که به صورت شیبدار در قسمتی که مورد نظر از به بخشی از ساختمان وصل می‌شوند. این نوع از سایه‌بان خانگی مجله خبری سایبان پارس حتما باید پایه‌ای محکم داشته باشد تا بر روی آن سوار شود. مثلا در پارکینگ خانه‌ها اکثرا به ستون دو طرف درب ورودی وصل می‌شود و یا در ایوان به بخش محکمی از دیوار متصل می‌شود. نصب این نوع از سایه‌بان به مجری دکوراسیون داخلی احتیاج دارد.

سایبان از جمله ابزارهایی هستند که شما می توانید در هر مکانی استفاده نمایید. شاید مدل چتری برای سایبان‌ها را قبلا در کنار سواحل و استخرها دیده باشید، خوبی این سایبان خانگی این است که شما محدودیتی برای استفاده از آن ندارید. مسلما هر چقدر که چتر بزرگ‌تر باشد سایه‌اندازی بیش‌تری نیز خواهد داشت.

سایه بان آفتابگیر با سقفهای سبک و بدون پایه مزاحم در مشهد

شاید مدل چترمانند سایه بان ها را بیش تر در کنار سواحل و استخرها دیده باشیم، اما نکته اصلی در این جاست که شما محدودیتی برای استفاده از آن ها ندارید. مسلما هرچقدر که چتر بزرگ تر باشد سایه اندازی بیش تری نیز خواهد داشت. انتخاب رنگ این سایه بان کمک زیادی بهطراحی محوطه حیاطشما می کند. مانند تصویر بالا می تواند با رنگ سایر مبلمان هماهنگ شده و هارمونی زیبایی را به وجود بیاورد.

سایبان دارای یک عملکرد سایه بان خارجی جامع است که می تواند تابش ماوراlet بنفش را به طور کامل مسدود کند ، دمای داخلی را کاهش دهد و بار تهویه هوا را کاهش دهد. می تواند فضاهای بسیار زیبایی را به وجود بیاورد و استفاده از این مکان ها بسیار دل انگیز می باشد. سایبان پاسیو را می توان با ابعاد و رنگ های دلخواه تهیه کرد که این موضوع باعث افزایش رضایت مصرف کنندگان نیز شده است.

4- با توجه به اینکه سایبان‌های تراس و حیاط بزرگمهر در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع ارائه می‌گردد، می‌توان این سازه را با فضا و نمای ساختمان هماهنگ نمود. درب اتوماتیک ⭐ تعمیر درب اتوماتیک ⭐ تعمیر درب اتوماتیک در تبریز ⭐ کرکره اتوماتیک… خانگی ، ⭐ تولید درب اشیانه ی هواپیما ، هلیکوپتر و درب آشیانه ی موشک و تجهیزات نظامی عظیم…

طراحی استخر ، مجری استخر ، هزینه ساخت استخر

قیمت این نوع سایبان ها به متریال مورد استفاده بستگی دارد. گروه برزن فعالیت خود را از سال 1388 در حوزه اتوماسون خانگی و صنعتی آغاز نمود و پس از مدتی با توجه به خلأ موجود در صنعت سازه های آفتابگیر متحرک… سایبان ها و سپس با تکیه به دانش فنی متخصصان خود به تولید استعلام قیمت با ما در تماس باشید. عرضه پارچه سایبان ماشین با توجه به اینکه پر کاربرد است و در همه فضاهای خانگی، اداری و فروشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد باید توسط شرکت های معتبر انجام شود. سایبان ماشین به صورت متحرک و یا ثابت طراحی شده در هنگام تهیه پارچه ها نیز باید به این شرایط…