کارخانه و دفاتر SAW / معماران کریس بریفا


کارخانه و دفاتر SAW / معماران کریس بریفا

کارخانه و دفاتر SAW / معماران کریس بریفا - عکاسی خارجی، نما
© هانا بریفا

کارخانه و دفاتر SAW / معماران کریس بریفا - عکاسی خارجی، نماکارخانه و دفاتر SAW / معماران کریس بریفا - عکاسی خارجیSAW Factory & Offices / Chris Briffa Architects - عکاسی داخلی، میزکارخانه و دفاتر SAW / معماران کریس بریفا - عکاسی داخلی، شیشهکارخانه و دفاتر SAW / معماران کریس بریفا - تصاویر بیشتر+ 14


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

کارخانه و دفاتر SAW / معماران کریس بریفا - عکاسی خارجی
© هانا بریفا

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. گسترش معاصر به یک کارخانه مبلمان و دفاتر موجود، ساخته شده از ،اصر بتنی پیش ساخته، که کل محیط سایت را با یک حجاب زیبا، آجدار و پرده مانند می پوشاند، در حالی که فضاهای تولیدی با نور طبیعی را در بر می گیرد. دفاتر بالای پشت بام در اطراف محورها و تراس‌های سبک ساخته شده‌اند که اجازه می‌دهند نور طبیعی به داخل سرازیر شود و محوطه‌های کاری را محوطه‌سازی کنند.

کارخانه و دفاتر SAW / معماران کریس بریفا - عکاسی خارجی، نما
© هانا بریفا
کارخانه و دفاتر SAW / معماران کریس بریفا - تصویر 19 از 19
طرح

اتاق‌های جلسه و مناطق مشتری به طور طبیعی با رنگ‌های گرم کیاروسکورو که از طریق محوطه‌سازی مدیترانه فیلتر می‌شوند، روشن می‌شوند. در سال 1991، استفان آزوپاردی، نجار 18 ساله، کارگاه نجاری خود را در یک گاراژ کوچک در قرمی راه اندازی کرد. با کمک همسرش شارون، استفان آزوپاردی وودورکز (SAW) به آرامی به یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین تأسیسات تولید در جزیره تبدیل شد و این گسترش اخیر 10000 متر مربعی کارخانه آنها در تل هندق، گواهی بر تعهد آنهاست. به نوآوری و طراحی

کارخانه و دفاتر SAW / معماران کریس بریفا - عکاسی داخلی، صندلی
© هانا بریفا
SAW Factory & Offices / Chris Briffa Architects - عکاسی داخلی، میز، صندلی
© هانا بریفا

جدای از تقاضای روزافزون برای کار با کیفیت نجاری، انگیزه اصلی آنها همیشه حول محور بهبود کیفیت زندگی هم برای کارمندان و هم برای مشتریان بوده است. در اوایل، آزوپاردی ها فهمیدند که موفقیت تجاری همیشه به با ارزش ترین منبع از همه بستگی دارد: ،صر انس،. آسایش و رفاه افرادی که به صورت روزانه از این تسهیلات استفاده می کنند در قلب پروژه قرار دارد. نور طبیعی، تهویه، راحتی حرارتی، فضای داخلی الهام بخش، و ساختار نمادینی که با محله صنعتی تیره و تار در تضاد است، عوامل کلیدی در مراحل اولیه طراحی بودند.

کارخانه و دفاتر SAW / معماران کریس بریفا - عکاسی داخلی، شیشه
© هانا بریفا
کارخانه و دفاتر SAW / معماران کریس بریفا - عکاسی داخلی
© هانا بریفا

نتایج سرمایه گذاری و سخت کوشی آنها در حال حاضر به ثمر نشسته است. مرکز تولید شلوغ اکنون به دو شاخه ت،یم شده است. یکی ارائه نجاری سنتی و سفارشی مبتنی بر مهارت های قدیمی نجاری و دیگری با استفاده از یک فرآیند کاملاً خودکار از ذخیره سازی خام تا مونتاژ تا بسته بندی برای حمل و نقل. استفان توضیح می‌دهد که این استراتژی دوگانه به دلیل محدودیت‌های امروزی برای تامین نیروی کار ماهر بسیار پایدارتر است. استفاده از کارکنان ماهر و فنی، سرمایه گذاری جدید آنها DARI را نیز به ارمغان آورده است: خطی از مبلمان مس،، طراحی شده توسط معماران و طراحان محلی، با زمان تحویل قابل توجه و توجه شدید به جزئیات.

کارخانه و دفاتر SAW / معماران کریس بریفا - عکاسی داخلی
© هانا بریفا

دفاتر زیبا روی پشت بام از نور طبیعی و مناظر دور در طول روز لذت می برند. به لطف یک تراس محیطی رو به شمال و دو حیاط رو به ج، که در کنار اتاق های پذیرش و جلسه قرار دارند. برش پانل های جاذب صدا به همان الگوی نمای ساختمان باعث ایجاد راحتی شنیداری در امتداد پارتیشن های شیشه ای دفاتر می شود. در حالی که محوطه سازی سخاوتمندانه تراس ها و حیاط ها را در تابستان خنک می کند. راهروی تاریک و پوشیده از چوب به یک گا،ی مشاهده آکروفوبیک به مرکز تولید منتهی می شود. یک یخ شکن به یاد ماندنی که صاحبان آن هنگام معرفی کار خود به مهمانان و مشتریان خود مورد پسند قرار می گیرند.

SAW Factory & Offices / Chris Briffa Architects - عکاسی داخلی، صندلی، پنجره
© هانا بریفا




منبع: https://www.archdaily.com/995336/saw-factory-and-offices-chris-briffa-architects