نقشه کشی ساختمان ، شرکت طراحی نقشه ساختمان آرین پاراکس

دفتر فنی مهندسی که کارطراحی پلان ساختمانانجام می دهد باید با نرم افزارهایی مانند اتوکد و نرم افزارهای سه بعدی ساز آشنایی کاملی داشته و با اصول و تمامی مراحل طراحی آشنایی داشته باشد. با توجه به محل قرارگیری پروژه و ارزش واحد های تجاری ، در نظر گرفتن حداکثر متراژ مفید تجاری و در عین حال زیبایی بصری بنا در فرم از نکات مهم در طراحی ساختمان های تجاری می باشد. قرار گیری محل دسترسی ها دستگاه پله اصلی، پله فرار و پله برقی از نکات مهم در پلان های تجاری است. داشتن وید در پلان می تواند فضا را دلباز تر و محیط را برای بازدید کننده جذاب تر نماید. بسته به نیازهای اصلی کارفرما طرح شکل گرفته و همزمان پلان و حجم بنا طراحی می شود. همه ی ما در ساختمان هایی زندگی می کنیم و دیوارهای آن خواسته یا ناخواسته تاثیر به سزایی در زندگی مان دارد.

به‌طورمثال، در آپارتمانی با زیربنای مفید ۱۵۰ مترمربع، آشپزخانه باید مساحتی در حدود ۱۵ مترمربع داشته باشد. مساحت تراس، ارتباط مستقیمی با مساحت مفید واحد مسکونی دارد و طبیعی است هر چه مساحت واحد مسکونی شما بیشتر باشد، می‌توانید تراس بزرگ‌تری طراحی کنید. در حالت کلی بهتر است مساحت تراس را کمتر از ۱٫۵۰متر مربع در نظر نگیرید و سعی کنید آن را به‌گونه‌ای طراحی کنید که حداقل یک میز صبحانه‌خوری دونفره را بتوان به‌راحتی در آن جانمایی کرد. تاسیسات ساختمان های اداری ، تجاری و مسکونی توسط مهندسین تحصیل کرده و مجرب با بیش از 5 سال سابقه کاری… در نظر گرفتن اتاق خواب مشترک برای فرزندان هم‌جنس نیز نکته مناسبی می ‌باشد. در برخی موارد ممکن است که کارفرما به ‌غیر تصمیم نادرستی بگیرد و توجهی به این‌که شرایط مالی پروژه را پرداخت می کند، نداشته باشد.

خواب مستر به عنوان جایگاهی در نظر گرفته می شود که قابلیت استراحت والدین خانواده را در بخش خصوصی ساختمان در نظر می‌گیرد. ممکن است خواب مستر دارای زیرمجموعه ‌هایی همانند مستر، کلوززینگ روم، اتاق لباس، اتاق آیینه و دیگر موارد باشد. اما به دلیل این‌که امروزه آشپزخانه‌ ها فقط لازم است که از فضای اصلی سالن پذیرائی تفکیک شوند، وجود اوپن می‌تواند فقط برای جلوگیری از دید ساکنین باشد و ممکن است به‌ خوبی عمل نداشته باشد.

نقشه تمام دوبلکس طراحی شده و برای مقاومت بیشتر بنا از سازه بتنی در آن به کار رفته است.دسترسی از جنوب دارد و نمای ویژه ای برای آن تدارک دیده شده است. نقشه این ساختمان با دسترسی از سمت جنوب و در سه طبقه طراحی شده است.سازه این ساختمان مصالح بنایی است. نقشه این ساختمان در 4 طبقه با مصالح بتنی طراحی گردیده است.دارای هفت واحد است و جنس مصالح به کار رفته در نمای این ساختمان تلفیقی از سنگ و آجر است. پلان ساختمان دوبلکس واقع در نبش کوچه است و دارای سظح دسترسی از دو طرف جنوب و شرق است .این پلان از شرق به میزان 13.8 و از غرب 15 متر پیشروی دارد.نوع سازه ساختمان مصالح بنایی است. شما می توانید درخواستتان را در این صفحه ثبت کنید تا همکارانمان با شما تماس بگیرند.

  • در طراحی نقشه برق جانمایی و جزئیات سوکت های برق ، تلفن ،آنتن مرکزی ، مشخصات سیم ها ،سیستم های روشنایی و صوتی و … پرداخته می شود.
  • برای هرچه دقیق تر و درست تر طراحی نقشه معماری باید پیش از هر چیز دیگری از نیازهای سازه مورد نظر اطلاع پیدا کنید و آن ها را در طراحی نقشه معماری فراموش نکنید.
  • از سوی دیگر هزینه گرمایش و سرمایش قرنیزی بیشتر است، اما دسترسی و کارکردن با آنها در قسمت های مختلف ساختمان آسان است.
  • مشخص می گردد انتخاب موقعیت مناسب برای پله‌ها و آسانسور تقریبا روی همه بخش‌ها از جمله؛ همکف، لابی، دسترسی، نقشه داخل واحدها و … تاثیر می‌گذارد.

پس بهتر است که با داشتن یک پلان و نقشه درست و اصولی از ابتدا به تمام جنبه‌های پروژه فکر کرده و با خیال و تصمیم آسوده و نهایی، ساخت بنا (چه ویلا، چه آپارتمان و چه هر بنای دیگر) را شروع کرده که در پایان کار هدف نهایی حاصل شود. با مطالعه این کتاب نکات بسیار مهمی درباره طراحی ساختمان‌های مسکونی و اینکه چطور باید پروژه‌های اجرایی خودتان را طراحی کنید، یاد خواهید گرفت. لطفا با شماره‌های شرکت تماس بگیرید تا راهنمایی‌تان کنیم و در صورت تمایل و عقد قرارداد، طراحی پروژه‌تان را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم. مساحت یک اتاق‌خواب استاندارد، صرف‌نظر از شکل ظاهری اتاق و جداره‌ها که نقش تعیین‌کننده‌ای در چیدمان و نحوه مبلمان‌کردن تجهیزات داخل اتاق دارد، حداقل باید حدود ۱۲ مترمربع باشد. توجه داشته باشید که این میزان مساحت، بدون در نظر گرفتن فضای اشغال‌شده توسط کمدها است. در مورد آشپزخانه که قلب تپنده هر خانه‌ای است، پیشنهاد می‌شود که حداقل مساحت آن، از ۱۰درصد زیربنای مفید واحدمسکونی کمتر نباشد.

طراحی معماری

در زمان تهیه نقشه های اداری باید شرایط تهویه هوای محیط را در نظر گرفت. نمای ساختمان از جمله مواردی است که باعث زیباتر جلوه دادن ساختمان شما می شود و برای مالک ساختمان ارزش افزوده ایجاد خواهد کرد. شرکت ساختمانی ریبیلدینگ بام یکی از شرکت های برتر ساختمان سازی در شهر تهران است. کیفیت کار و چگونگی فضاهای داخلی تاثیر زیاد و عمیقی بر بهره وری فیزیکی و همچنین عملکرد روانی انسان خواهد داشت.

طراحی پلان‌ شامل چه مواردی است؟

با توجه به مساحتی که ذکر کرده اید، به نظر می رسد هزینه ی طراحی در بازه ی بین 250 الی 350 هزار تومان باشد. با توجه به ابعادی که ذکر کردید، می توانید طرح مناسبی داشته باشید؛ منتها باید عواملی چون تعداد اتاق خواب ها و محدودیت هایی که ضوابط شهرداری ایجاد می کند را نیز در نظر گرفته باشید. سازه های فولادی و بتنی شرکت مهندسی نقش پاسارگاد آماده انجام کلیه امور مربوط به اجرا صفر تا صد و بازسازی و اجرای ساختمان های قدیمی و فرسوده یا… طراحی سنتی , متریال سنتیتولید کاشی سنتی ، پرسی لعاب کلیه ی آجرها برای نمای ساختمان ،کف فرش مناسب باغ ،ویلا ،عمارت تاریخی ،بومگردی ،کارونسرا،هتل رستوران سنتی،و…. به دلیل این‌که الگوی مناسبی برای مصارف ساختمان در نظر گرفته شده است، اغلب آشپزخانه‌ های کوچک برای منازل ایرانیان طراحی می‌گردد. حتی در نظر گرفتن هیچ‌گونه فضایی برای برای میز ناهارخوری و دیگر موارد بری ساختمان وجود نخواهد داشت.

انواع طراحی پلان آنلاین:

به امید خدا بعد از این که مجددا فعال بشه از طریق سایت دسترسی به خدمات رو ایجاد میکنیم. متاسفیم که نمی تونیم همراهی تون کنیم و امیدواریم نتیجه خوبی بگیرید از طراحی منزلتون. آماده سازی ادامه ی این مطلب کمی زمانبر خواهد بود، در صورتی که سوالی دارید، می توانید از طریق این صفحه به راحتی با کارشناسان ما در ارتباط باشید و سوالتان را مطرح نمایید، همکاران ما حتما پاسخگوی شما خواهند بود. با این حال ممکن است کارفرمایان برای این‌که از نقشه‌های دوبلکس استفاده کنند، دنبال راهکارهای متعددی باشند.