مرکز ورزشی تناسب اندام و شرکت TRUMPF / بارکو لیبینگر


مرکز ورزشی تن، اندام و شرکت TRUMPF / بارکو لیبینگر

مرکز ورزشی تن، اندام و شرکت TRUMPF / Barkow Leibinger - عکاسی بیرونی
© دیوید فرانک

مرکز ورزشی تن، اندام و شرکت TRUMPF / Barkow Leibinger - عکاسی بیرونیمرکز ورزشی تن، اندام و شرکت TRUMPF / Barkow Leibinger - عکاسی داخلی، شیشه، نما، پنجرهمرکز ورزشی تن، اندام و شرکت TRUMPF / Barkow Leibinger - عکاسی داخلی، ویندوزمرکز ورزشی تن، اندام و شرکت TRUMPF / Barkow Leibinger - عکاسی داخلیمرکز ورزشی تن، اندام و شرکت TRUMPF / بارکو لیبینگر - تصاویر بیشتر+ 18


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

مرکز ورزشی تن، اندام و شرکت TRUMPF / Barkow Leibinger - عکاسی بیرونی
© دیوید فرانک

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. پس از آغاز به کار در اوا، دهه 1960 به ،وان یک کارخانه با سالن های تولید و ساختمان های اداری در امتداد اتوبان A81، در طول دهه های گذشته، TRUMPF به یک شرکت موفق با فناوری پیشرفته با پردیس آینده گرا برای نوآوری و صنعت تبدیل شد. به یک دهکده صنعتی تبدیل شده است. علاوه بر ساختمان‌های تولیدی و اداری، یک مرکز آموزشی، یک مهدکودک، فضاهای مختلف رویداد برای غذا، موسیقی، سخنر، یا مهم،‌ها، باغ‌ها و پارک‌ها برای استراحت و استراحت، یک گاراژ پارکینگ با فضاهایی برای وسایل نقلیه برقی و دوچرخه وجود دارد. و اکنون یک مرکز تن، اندام و ورزشی جدید.

مرکز ورزشی تن، اندام و شرکت TRUMPF / Barkow Leibinger - عکاسی بیرونی
© دیوید فرانک

گسترش فضایی و عمدتاً افقی با در دسترس بودن قطعات زمین و ساختمان‌های موجود که در طول زمان به‌،وان یک تکه تکه‌ای غیرقابل پیش‌بینی به دست آمده‌اند، امکان‌پذیر شد. اکنون پردیس به مرزهای رشد افقی خود رسیده است که توسط اتوبان، شهر دیتزینگن و یک شرکت همسایه محدود شده است، اکنون مجبور به متراکم شدن و ساخت و ساز عمودی است.

مرکز ورزشی تن، اندام و شرکت TRUMPF / بارکو لیبینگر - تصویر 20 از 23
پلان – سایت

مرکز ورزشی جدید نشان دهنده تغییر در فرهنگ شرکتی سازنده ماشین آلات TRUMPF است. برای این شرکت، ساختمان جدید پاسخی به نیازهای اجتماعی و فضایی جدید کارکنان آن در دنیای کاری در حال تغییر است. این فرصتی را برای ایجاد مک، ارائه می دهد که به طور محکم در زندگی روزمره پردیس ریشه دوانده است و همچنین برخوردهای اجتماعی و فرهنگی را تقویت می کند. تراکم عمودی (ساختمان در بالای ساختمان موجود) راه حلی را ارائه می دهد در حالی که برنامه نویسی متنوعی را برای محوطه دانشگاه ارائه می دهد.

مرکز ورزشی تن، اندام و شرکت TRUMPF / بارکو لیبینگر - عکاسی بیرونی، منظره شهری
© دیوید فرانک
مرکز ورزشی تن، اندام و شرکت TRUMPF / Barkow Leibinger - عکاسی بیرونی، منظره شهری، پنجره
© دیوید فرانک

یک منطقه خالی در پشت بام مرکز تدارکات در انتهای ج، غربی پردیس به ،وان یک سایت ساختم، برای مرکز ورزشی جدید به مساحت 7400 متر مربع استفاده شد. این مرکز که تقریباً 30 متر بالاتر از سطح زمین قرار دارد، از طریق پله های بیرونی بلند (بخشی از پارکور آموزشی) و یک آسانسور برای حمل و نقل افراد و کالاها قابل دسترسی است. این ساختمان در دو ،مت سازماندهی شده است: یک منطقه تن، اندام، یوگا و ک، با سالن و رختکن و همچنین یک سالن ورزشی با سه زمین بازی که توسط باشگاه های ورزشی شرکت TRUMPF و تیم های بسکتبال، فوتبال و بدمینتون استفاده می شود. سقف باقی مانده به طور گسترده کاشته شده است و نمای پانوراما از محوطه شرکت ارائه می دهد.

مرکز ورزشی تن، اندام و شرکت TRUMPF / Barkow Leibinger - عکاسی داخلی، شیشه، نما، پنجره
© دیوید فرانک
مرکز ورزشی تن، اندام و شرکت TRUMPF / Barkow Leibinger - عکاسی داخلی
© دیوید فرانک

برای کاهش وزن و همچنین ردپای CO2 ساخت و ساز پشت بام، ،د یک سازه چوبی پیش ساخته از ص،ر چند لایه ساده و مقرون به صرفه است که یک حجم 1 طبقه را با یک نیم طبقه تشکیل می دهد. دهانه شفاف ،پاها در سالن به 23.5 متر و ارتفاع تا 1.2 متر می رسد. در ،مت فضاهای تن، اندام، عرض دهانه به نصف کاهش می یابد. لعاب نمای ج،ی از یک نمای دوتایی پیوسته (برای محافظت صوتی در برابر اتوبان پر سر و صدا) تشکیل شده است که در ،مت ماشین های ورزشی با یک لایه شیشه ای عایق و محافظ خورشید محافظت شده در برابر باد تکمیل شده است.

مرکز ورزشی تن، اندام و شرکت TRUMPF / Barkow Leibinger - عکاسی داخلی، ویندوز
© دیوید فرانک
مرکز ورزشی تن، اندام و شرکت TRUMPF / Barkow Leibinger - عکاسی داخلی
© دیوید فرانک

سالن ورزشی فاقد شیشه عایق است که صرفاً با توری محافظ تعویض شده است. پانل های پلی کربنات شفاف فضا را به سمت شمال می بندند. درهای کشویی بزرگ به باغ پشت بام تهویه هوای تازه را برای سالن ورزشی فراهم می کند. حجم مرکز ورزشی بر فراز اتوبان و زمین های کشاورزی شناور است و در شب مانند یک فانوس درخشان عمل می کند.

مرکز ورزشی تن، اندام و شرکت TRUMPF / Barkow Leibinger - عکاسی بیرونی
© دیوید فرانک




منبع: https://www.archdaily.com/995300/t،pf-fitness-and-company-sports-center-barkow-leibinger