مدرسه جامع رینولدی / SSP Schürmann Spannel


مدرسه جامع رینولدی / SSP Schürmann Spannel

مدرسه جامع Reinoldi / SSP SchürmannSpannel - عکاسی بیرونی، ویندوز
© Detlef Podehl

مدرسه جامع Reinoldi / SSP SchürmannSpannel - عکاسی بیرونی، پنجره، نمامدرسه جامع Reinoldi / SSP SchürmannSpannel - عکاسی بیرونی، نمامدرسه جامع Reinoldi / SSP SchürmannSpannel - عکاسی داخلی، نمامدرسه جامع Reinoldi / SSP SchürmannSpannel - عکاسی داخلی، پنجره، نما، شیشهمدرسه جامع Reinoldi / SSP SchürmannSpannel - تصاویر بیشتر+ 16


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

مدرسه جامع Reinoldi / SSP SchürmannSpannel - عکاسی خارجی، پنجره، نما
© Detlef Podehl

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. تغییر در آموزش مدرسه و تفسیر مجدد فرم‌های آموزشی، شهر دورتموند را بر آن داشت تا مکان و ساختمان اصلی Reinoldi – Gesamtschule را که در چندین بخش گسترش یافته بود، اما در سال‌ها ادامه پیدا می‌کرد، بررسی کند. تجزیه و تحلیل یک ساختمان جدید و ت،یب ساختمان موجود را توصیه کرد.

مدرسه جامع Reinoldi / SSP SchürmannSpannel - تصویر 15 از 21
پلان – طبقه همکف

ساختمان جدید U شکل خود را دعوت کننده به حیاط مدرسه قرار می دهد اما دور از خیابان در ،مت عقب نشینی محوطه مدرسه قرار داشت. ساختمان اصلی جدید همراه با دو سالن ورزشی موجود و گسترش علم، یک واحد شهری را تشکیل می دهد.

مدرسه جامع Reinoldi / SSP SchürmannSpannel - عکاسی خارجی، پنجره، نما
© Detlef Podehl
مدرسه جامع Reinoldi / SSP SchürmannSpannel - عکاسی بیرونی، نما
© Detlef Podehl

این مجموعه به صورت عمودی ت،یم شده است، همچنین از طریق نما و مادی بودن آن قابل مشاهده است. سرسرا، کافه تریا، و مرکز بازی یک انجمن ارتباطی چند منظوره در طبقه اول را تشکیل می دهند. منطقه مدیریت مدرسه جدید به انجمن باز متصل است. در دو طبقه فوق،، 18 ک، درس با اتاق های فردی و تیمی در خوشه های منسجم سازماندهی شده اند. برخی از راهروها به صورت م،وطی پهن می شوند تا مناطق خودآموز را تشکیل دهند و در یک باغ پاسیو در مرکز ساختمان همگرا شوند.

مدرسه جامع Reinoldi / SSP SchürmannSpannel - عکاسی داخلی، نما
© Detlef Podehl

کتابخانه ای با نمایی از محوطه دانشگاه و تراس پشت بام با چشم انداز زمین و جنگل مجاور در طبقه فوق، شکل گرفته و به ،وان فضای آموزشی در فضای باز در دسترس تمامی کاربران قرار دارد. علاوه بر مربی اول (معلم) و مربی دوم (همک،ی)، ساختمان به ،وان مربی سوم نیز به طور قابل توجهی بر فضای جدید یادگیری در ساختمان جدید تأثیر می گذارد.

مدرسه جامع Reinoldi / SSP SchürmannSpannel - عکاسی داخلی
© Detlef Podehl
مدرسه جامع Reinoldi / SSP SchürmannSpannel - عکاسی داخلی، صندلی
© Detlef Podehl

یکی دیگر از بلوک های ساختم، اساسی، روش “GreytoGreen” است که به ،وان پایه ای برای مفهوم مدرسه متوسطه جدید در دورتموند استفاده شد. این که چرا کمتر است، گاهی اوقات در پروژه ساختمان مدرسه متوسطه جدید زم، مشخص می شود که به مقادیر خالص مساحت و مقادیر حجم نیز نگاه و مقایسه شود. حجم ساختمان موجود 36700 متر مربع در مقابل ساختمان جدید 21800 متر مربع بود.

مدرسه جامع Reinoldi / SSP SchürmannSpannel - عکاسی داخلی
© Detlef Podehl

مقادیر مختلف مساحت اصلی مانند مساحت طبقه، مساحت ناخالص و سطح ترافیک توسط ساختمان جدید بیش از نصف شده است، اگرچه به دلیل انجمن، کافه تریا و مدرسه فضای قابل استفاده بیشتری برای دانش آموزان و معلمان در دسترس است. مدیریت. کمتر اما بهتر!

مدرسه جامع Reinoldi / SSP SchürmannSpannel - عکاسی بیرونی
© Detlef Podehl




منبع: https://www.archdaily.com/995486/reinoldi-comprehensive-sc،ol-ssp-schurmannspannel