فراخوان آزاد: مسابقه کیوریتورال دوسالانه معماری تالین 2024


فراخوان آزاد: مسابقه کیوریتورال دوسالانه معماری تالین 2024

فراخوان آزاد: دوسالانه معماری تالین 2024 مسابقه کیوریتوری - تصویر 1 از 1
با حسن نیت از مرکز معماری استونی

<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

مرکز معماری استونی مسابقه کیوریتوری هفتمین بینال بین‌الملل معماری تالین TAB 2024 را اعلام کرد..

دوسالانه معماری تالین (TAB)، که توسط مرکز معماری استونی (ECA) برگزار می شود، یک جشنواره بین المللی معماری است که از سال 2011 برگزار می شود. این جشنواره با پرداختن به مسائل به موقع، ایجاد بستری برای گفتگو، گردهم آوردن بازیکنان برتر، به ایجاد و ترویج یک محیط ساخته شده با کیفیت بالا کمک می کند. کنکاش در حال و آینده و معرفی فرهنگ معماری محلی. برنامه TAB رویدادهایی را برای افراد برتر این حوزه، متخصصان جو، که تازه در زمینه معماری شروع کرده اند و مخاطبان گسترده تری از علاقه مندان به معماری ارائه می دهد.

شرایط کامل مسابقه کیوریتوریال

هدف TAB این است:

ترویج یک محیط ساخته شده با کیفیت بالا؛
ارائه یک پلت فرم بین المللی برای معماری استونی؛
برجسته ، روش های جدید تفکر و ایجاد چشم انداز در زمینه معماری.
سازمان دهنده اصلی TAB مرکز معماری استونی (ECA) است. TAB 2024 بین سپتامبر و نوامبر برگزار می شود. این شامل یک برنامه اصلی است که توسط تیمی متشکل از متصدیان و یک برنامه ماهواره ای جداگانه مدیریت می شود. هدف مسابقه کیوریتوری TAB 2024 یافتن بهترین موضوع برای هفتمین دوسالانه و تیم متشکل از متصدیان نمایشگاه برای سازماندهی این رویداد است. رویدادهای اصلی ایده های متصدی را نه تنها در معماری بلکه در جامعه به طور کلی آشکار می کند. بهترین نمونه از دوسالانه های قبلی زم، است که همه رویدادهای اصلی در یک کل مکمل بافته می شوند.

از متصدیان نمایشگاه TAB 2024 انتظار می رود که موضوعی را برای دوسالانه انتخاب کرده و به آن بپردازند، محتوا را ایجاد و مدیریت کنند، و شرکت کنندگان نمایشگاه/سمپوزیوم را بیاورند. ECA در طول دوسالانه از متصدیان پشتیب، تولید می کند.

مشارکت

مسابقه سرپرستی عمومی و برای همه آزاد است. تیم متصدیان باید شامل حداقل یک نفر باشد که به معماری استونی مسلط باشد و به زبان استونیایی صحبت کند. اگر تیم شرکت کننده در مسابقه چنین فردی را نداشته باشد، ECA به متصدیان کمک می کند تا پس از پایان مسابقه کیوریتوری، فرد من، را پیدا کنند.

مسابقه شامل دو مرحله است. برای مرحله اول، تیم ها یک ورودی کتبی و برای مرحله دوم، آن را به صورت شفاهی به هیئت داوران ارائه می کنند. در صورتی که برنده در مرحله اول مشخص شود، هیئت داوران می تواند مرحله دوم را لغو کند.

سوالات را می توان به زبان استونیایی یا ،یسی ارسال کرد. آثار مسابقه باید به دو زبان استونیایی و ،یسی باشد. آ،ین مهلت ارسال مفهوم کیوریتوری مکتوب برای دوسالانه 4 آوریل ساعت 20:00 (تالین، استونی) است. آثار مسابقه باید به صورت دیجیتالی به آدرس [email protected] ارسال شود.

رئیس، اعضا، اعضای ذخیره و کارشناسان هیئت داوران مجاز به شرکت در مسابقه نیستند. همچنین شرکت برای نویسنده قو،ن مسابقه، افرادی که در آماده سازی مسابقه شرکت کرده اند یا به دلیل آمادگی یا سازماندهی مسابقه دارای مزیت هستند و/یا افرادی که می توانند بر تصمیمات هیئت داوران تاثیر بگذارند، ممنوع است. اقوام نزدیک افراد مذکور (همسر، شریک زندگی مش،، اقوام مستقیم در صف صعود و نزول، خواهر، برادر) و شرکای تجاری رئیس یا اعضای هیئت منصفه (ی،ی افرادی که سهامدار شرکتی هستند که در همان زمینه فعالیت می کنند. فعالیت به ،وان عضو هیئت داوران یا رئیس) نیز مجاز به شرکت در مسابقه نیستند.

برنامه

این مسابقه بین 30 ژانویه تا 4 آوریل 2023 برگزار خواهد شد. هیئت داوران از نویسندگان حدا،ر پنج اثر برتر دعوت می کند تا آثار خود را در مرحله دوم به هیئت داوران ارائه دهند. بر اساس ارائه ها، هیئت داوران برنده و دو نفر دوم را مشخص خواهند کرد. هیئت منصفه حق لغو مرحله دوم را دارد. نتایج مسابقه و گزارش نهایی هیئت داوران حدا،ر در 27 آوریل 2023 اعلام خواهد شد.

یک جلسه توجیهی عمومی مجازی برای TAB 2024 در 14 فوریه برگزار خواهد شد. در جلسه توجیهی TAB به ،وان یک جشنواره معماری و قو،ن مسابقه کیوریتوری با جزئیات بیشتری مورد بحث قرار خواهد گرفت. توصیه های موضوعی برای مسابقه چشم انداز تالین معرفی خواهد شد.

  • 30 ژانویه اعلان مسابقه
  • 14 فوریه ساعت 4 بعد از ظهر (به وقت تالین) جلسه توجیهی از طریق زوم به همراه آرتی مارکوپولو، متصدی TAB 2022. به اینجا بپیوندید.
  • 4 آوریل مهلت ارسال آثار
  • نتایج 12 آوریل مرحله I
  • 19 آوریل مرحله دوم، هیئت داوران با تیم ها ملاقات می کند
  • 27 آوریل انتشار نتایج

سوالات و اطلاعات تکمیلی:

مرکز معماری استونی، [email protected]

اطلاعات مربوط به این فراخوان باز را دانلود کنید اینجا.

  • ،وان

    فراخوان آزاد: مسابقه کیوریتورال دوسالانه معماری تالین 2024

  • تایپ کنید

    برای ارسال فراخوان دهید

  • برگزارکنندگان

  • مهلت ارسال

    آوریل 04, 2023 23:59

  • قیمت

    رایگان

این فراخوان برای ارسال توسط یک کاربر ArchDaily ارسال شده است. اگر مایل به ارسال یک مسابقه، تماس برای ارسال یا دیگر “فرصت” معماری هستید، لطفا از فرم “ارسال فراخوان برای ارسال” ما استفاده کنید. نظرات بیان شده در اطلاعیه های ارسال شده توسط کاربران ArchDaily ،وماً منع، کننده نظرات ArchDaily نیست.




منبع: https://www.archdaily.com/995746/open-call-tallinn-architecture-biennale-2024-curatorial-compe،ion