دومین پادکست استودیو: مصاحبه با ایوا هاگبرگ


دومین پاد،ت استودیو: مصاحبه با ایوا هاگبرگ

دومین پاد،ت استودیو: مصاحبه با ایوا هاگبرگ - تصویر 1 از 2
© دومین پاد،ت استودیو

<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

The Second Studio (که قبلا The Midnight Charette) یک پاد،ت صریح درباره طراحی، معماری و امور روزمره است. این برنامه توسط معماران دیوید لی و مارینا بوردرونت میزب، می‌شود، و متخصصان خلاق متفاوتی را در مکالمات بدون اسکریپت نشان می‌دهد که امکان برداشت‌های متفکرانه و بحث‌های شخصی را فراهم می‌کند.

موضوعات مختلفی با صداقت و شوخ طبعی پوشانده شده است: برخی از ،مت ها مصاحبه هستند، در حالی که برخی دیگر نکاتی برای طراحان دیگر، بررسی ساختمان ها و پروژه های دیگر، یا کاوش های معمولی در زندگی روزمره و طراحی هستند. استودیو دوم نیز موجود است iTunes، S،ify، و یوتیوب.

این هفته دیوید و مارینا توسط مورخ طراحی و استراتژیست رسانه ایوا هاگبرگ همراه می شوند تا در مورد اهمیت تبلیغات در صنعت معماری بحث کنند. انتقال او به رو،مه نگاری پس از مدرسه معماری؛ نقش رسانه و ارتباط آن با معماری کتاب جدید او “وقتی ایرو با مسابقه اش ملاقات کرد; و بیشتر.

نکات برجسته و مهر زم،


تبلیغاتی بودن (00:00)

تفاوت بین یک رو،مه نگار و یک رو،مه نگار (08:02)

من فکر می کنم حتی بیشتر از مقدمه ها، که واقعاً بسیار ضروری است، [the publicist’s role] آیا واقعاً به معماران و طراحان کمک می‌کند تا روایت محرک پشت پروژه‌شان را بیان کنند و پیدا کنند؟ چه چیزی آنها را هدایت می کند؟ من همیشه این سوال را می پرسم. می گویم: «چه لحظه ای بود که همه امید از دست رفت [in the project]? و سپس چه لحظه ای بود که همه امید دوباره پیدا شد؟» بسیاری از کارهایی که من انجام می‌دهم، زمینه‌سازی ،د، و همچنین کلان است… و سپس سعی می‌کنم به چیزهایی فکر کنم که شما باید در هر بخش مطبوعاتی بگویید تا این داستان یا این روایت را پیش ببرید. بنابراین بسیاری از آن یک استراتژی بلند مدت است. (09:44)

پس زمینه ایوا (20:16)

کیفیت های منحصر به فرد استودیوهای معماری. (29:04)

این عدم وابستگی به ایده ها و عدم وابستگی به خصوصاً اولین ایده شما بود که بهترین ایده شما بود. روشی وجود داشت که در آن به من آموزش داده شد که در رسانه های مختلف کار کنم. عالی بود، اما فهمیدم که این رابطه واقعا تکراری بین یک ایده و بازنمایی یک ایده وجود دارد. (30:42)

چرا معماران به ،وان قصه گو به کمک نیاز دارند. (41:20)

برای اینکه در نوشتن واقعاً خوب باشید، واقعاً باید یکی از این دو را داشته باشید [naturally] در آن مهارت داشته باشید، یا تمرین کنید، یا زیاد بخو،د، یا کارهایی را انجام دهید که بسیاری از معماران وقت یا علاقه ای برای انجام آن ندارند. بنابراین بخشی از چیزی که من همیشه سعی می کنم بگویم این است که نوشتن فرآیند رونویسی افکار شما نیست. نوشتن یک فرآیند مخفیانه بسیار متفاوت، پیچیده، خشم‌آمیز و هیجان‌انگیز است. (44:58)

سفر برای تبدیل شدن به یک رو،مه نگار. (55:46)

چرا معماران به تبلیغاتچی نیاز دارند؟ (01:01:02)

بسیاری از مسائل تجاری مختلف وجود دارد که معماران باید به آنها فکر کنند. یکی داره کار جدید میگیره یکی استخدام افراد واقعا خوب است. یکی این است که وقتی کار جدید را دریافت کردید، آیا این رابطه واقعاً جنگی با مشتری است که واقعاً شما را درک نمی کند یا نمی داند معماران چه می کنند؟ یا قرار است با یک مشتری تحصیل کرده باشد؟ من فکر می‌کنم آن نشریه می‌تواند به نوعی به همه آن‌ها کمک کند. انتظار نداشته باشید روزی که داستان نیویورک تایمز با پنج درخواست مشتری جدید منتشر شود، تلفن زنگ بزند. اما چیزی که می‌تو،د انتظار داشته باشید این است که در چهار یا پنج سال دیگر، به انتشار ادامه دهید و وقتی ،ی به شما ارجاع داده می‌شود یا ،ی شما را در گوگل پیدا می‌کند و همه مطبوعات شما را می‌بیند و می‌خواند، ممکن است آنها را از مرز خارج کند. . بنابراین واقعاً افزایشی است، اما به نوعی مانند تأیید یا تأیید است. (01:01:59)

تعریف شهرت در عصر اینترنت (01:24:33)

اهمیت روایات (01:31:07)

چگونه انتشارات می توانند به معماران کمک کنند تا از دیدگاه های مختلف در مورد پروژه ها فکر کنند. (01:40:14)

چالش های کار برای معماران (01:46:56)

نسخه های قبلی The Second Studio Podcast را بررسی کنید.




منبع: https://www.archdaily.com/995571/the-second-studio-podcast-interview-with-eva-hagberg