حیاط خانه / معماران FGR


حیاط خانه / معماران FGR

حیاط خانه / FGR Architects - عکاسی خارجی، پنجره، نما
© پیتر بنتز

حیاط خانه / FGR Architects - عکاسی خارجی، نما، بتنحیاط خانه / معماران FGR - عکاسی بیرونی، پنجره، نما، باغحیاط خانه / معماران FGR - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، میز، صندلیحیاط خانه / FGR Architects - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، تخت، اتاق خوابحیاط خانه / معماران FGR - تصاویر بیشتر+ 15


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

حیاط خانه / FGR Architects - عکاسی خارجی، نما، بتن
© پیتر بنتز

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. کورت رزیدنس شبیه یک اوریگامی مستطیل شکل از بتن و شیشه است. هدف این پروژه طراحی بیان آرام، تجربه بالا و عملکرد بدون درز است.

حیاط خانه / معماران FGR - عکاسی بیرونی، پنجره، نما، باغ
© پیتر بنتز
حیاط خانه / FGR Architects - عکاسی خارجی، پنجره، نما
© پیتر بنتز

هندسه بتنی و دیافراگم های شیشه ای سفارشی حریم خصوصی و لذت منشوری را ارائه می دهند. ارتفاع کم‌توجهی از خیابان با حجم‌های لایه‌بندی و ضمنی، حس شدیدی از فتنه و شگفتی را درک می‌کند. اگر نمای خیابان تا حد زیادی خصوصی باشد، فضای داخلی به طرز شاعرانه ای با مادیات گرم شکوفا می شود.

حیاط خانه / FGR Architects - عکاسی خارجی، نما
© پیتر بنتز

یک فرم کم ارتفاع شامل مجموعه ای استادانه از فضاهای هماهنگ شده است. با اتخاذ مدل ک،یک مدیترانه ای از حیاط مرکزی، خانه در حفظ حریم خصوصی خارجی و تجربه داخلی رونق می گیرد. لحظات س، و شور و نشاط در این پیوستار وجود دارد.

حیاط خانه / FGR Architects - عکاسی بیرونی
© پیتر بنتز

آب به مثابه چشمه چشمه، کانون توجه حیاط به ،وان واحه است. انعکاس و لذت با انرژی عظیم بتن مات و صیقلی در تضاد است. سطوح خاموش یک خامی پیچیده را در سرتاسر خود جشن می گیرند، که توسط رقص در حال تکامل نور، سایه و بازتاب پشتیب، می شود.

حیاط خانه / معماران FGR - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، میز، صندلی
© پیتر بنتز
حیاط خانه / FGR Architects - تصویر 20 از 20
طرح طبقه همکف

یک پالت مواد محدود، به ویژه چوب های انتخاب شده، و پنجره های فولادی ظریف، به زیبایی و ظرافت کمک می کند.

حیاط خانه / FGR Architects - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، تخت، اتاق خواب
© پیتر بنتز
حیاط خانه / معماران FGR - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، میز، مبل، پنجره
© پیتر بنتز

با وجود ،اصر قهرمانانه، خانه از مقیاس گا،ی مانند خود فراتر رفته و به ،وان مجموعه ای از فضاهای زندگی متن، با زیبایی عمل می کند. گزینه‌های انعطاف‌پذیر برای باز و بسته شدن فضای داخلی با دیوارهای شیشه‌ای کشویی، ارتباطی همه جانبه با است،، حیاط و نور خورشید ایجاد می‌کند. به همین ترتیب، خانه را می‌توان در صورت ،وم برای واسطه‌گری آب و هوای سخت و بهینه‌سازی عملکرد حرارتی، تعطیل کرد.

حیاط خانه / معماران FGR - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، اتاق خواب
© پیتر بنتز

دیوارهای بتنی و برآمدگی ها برای سایه و سرپناه تعبیه شده اند. این واژگان طراحی از پرداخت‌های بتنی، خامه‌ای و درخشان از درون به بیرون جریان دارد و اغلب در نیروی مجسمه‌سازی آن تقریباً درخشان ظاهر می‌شود.

حیاط خانه / FGR Architects - عکاسی داخلی
© پیتر بنتز

فضاهای اصلی نشیمن از حیاط تابش می کنند، اما لذت را به ارمغان می آورند، چه کاملاً به حیاط باز باشند و چه به صورت فضاهای مجزا. حیاط رزیدنس با ارائه آرامش – با فضای فراوان برای شادابی و بازی – فضای الهام گرفته ای برای زندگی خانوادگی ارائه می دهد.

حیاط خانه / FGR Architects - عکاسی خارجی، نما
© پیتر بنتز




منبع: https://www.archdaily.com/993107/courtyard-،use-fgr-architects