نکات مهم در طراحی نقشه ساختمان شرکت معماری و دکوراسیون دکوطرح 09122460089

برای طراحی نقشه ساختمان مسکونی ۲۰۰ متری ، نمای مدرن پیشنهاد می شود. هر چند در خصوص نمای ساختمان، می توان، با اعمال تغییرات توسط مهندس معمار ، نمای کلاسیک، نئوکلاسیک ، سنتی و … نیز طراحی گردد. سازه این نقشه ساختمان تلفیقی از مصالح بنایی و اسکلت بتنی می باشد .دسترسی به آن از سمت شمال و شرق ساختمان است.طبقه همکف به صورت دوبلکس و طبقه اول به صورت دو واحد مستقل طراحی گردیده است.برای دانلود پلان سه طبقه تلفیقی کلیک کنید. در این پلان دسترسی از سمت شمال (وردی از سمت ساختمان)بوده و در سه طبقه طراحی گردیده است .لازم به ذکر است که این نقشه دارای فایل دکوراسیون و نما نیز می باشد. طراحی نقشه ساختمان مسکونی دوبلکس 250 متری با طراحی شیک و زیبا ،مدرن بوده و نمای آن کلاسیک می باشد. به همین جهت که لازم است در طراحی نقشه ساختمان با عرض ۸ متر تمامی موارد کلیدی در این راستا رعایت شوند.

  • پس از مشخص شدن مساحت طراحی و نیاز های کارفرما تقسیم بندی فضاها آغاز می شود .
  • پیشنهاد ما بر این است که قسمت جلوی آن را کمی جلوتر یا عقب‌تر از نمای اصلی ساختمان طراحی کنید تا بتوانید یک نقشه ساختمان با عرض ۸ متر را به بهترین نحو ممکن طراحی کنید.
  • عملکردی بودن و در عین حال زیبا بودن فضای زندگی رابطه مستقیم با روحیه و احساسات انسان در بلند مدت دارد.
  • اما در فرهنگ ‌های شرقی علی‌الخصوص ایران پخت و پز فقط مخصوص بانوان می باشد.
  • تکنولوژیست های معماری به عنوان طراحان ساختمان آموزش می بینند و مهم است که به مدارس معماری رفته باشند.

البته طراحی پلان ها از نظر جزئیات اندکی با هم متفاوت هستند ولی در حالت کلی به یکدیگر شبیه می باشند. برای موفقیت در طراحی باید به معماری فیزیکی ساختمان دقت کنید تا به بهترین نتیجه برسید. اگر می خواهید یک ساختمان را بازسازی کنید در اولین قدم باید به فکر یک طراح ساختمان باشید.

محل قرارگیری توالت و حمام در نقشه ساختمان با عرض ۸ متر به چه صورت می باشد؟

از طرف دیگر خریدار هم با اطمینان خاطر صاحب ملکی می‌شود که همه جوره باب میل است. تجره ثابت کرده وقتی محل زندگی انسان باب میل باشد و انسان حس تعلق به مکان داشته باشد از لحاظ روحی و روانی آرامتر و شادتر است. گذران اوقات در مکانی که انسان آن را دوست داشته باشد، لذت بخش است و باعث می‌شود کیفیت رفتاری و زندگی انسان بالا می رود. دقت داشته باشید که حتما لکه‌گذاری پلان معماری در ساختمان‌های جنوبی را به شکلی که گفته شد، انجام دهید. درغیراین‌صورت فضاهای اصلی ساختمان، مثل پذیرایی و آشپزخانه را از نور جنوب محروم کرده و اتاق‌خواب‌ها (که در طی روز که عملاً کسی از آن‌ها استفاده نمی‌کند) بیشترین و بهترین نور ورودی به ساختمان را به خود اختصاص خواهد داد.

دانستن این نکته خالی از لطف نمی ‌باشد

نقشه ساختمان تجاری مسکونی چهار طبقه با موقعیت دسترسی از شمال و غرب است.طبقات زیر زمین و همکف این پلان با کاربری تجاری و دو طبقه بعد با کاربری مسکونی در نظر گرفته شده اند. طراحی نقشه ساختمان مسکونی از پیچیده ترین و سخت ترین خدمات در رشته معماری می باشد که اکثر کارشناسان و اساتید به آن اذعان دارند.طراحی نقشه ساختمان مسکونی برای هر شخصی بسته به وضعیت اجتماعی اقتصادی و فیزیکی خانوار متفاوت است. علی رغم اینکه متأسفانه بعضاٌ به این موضوع اهمیت نمی دهند؛انتخاب طراحی نقشه ساختمان مسکونی می تواند روی وضعیت روانی و رفاهی خانواده شما تبعات مثبت یا منفی داشته باشد.پس در این امر نهایت دقت را داشته باشید. هنگامی‌که نقشه ساختمان جنوبی را طراحی می‌کنید، لازم است این نکته را بدانید که نباید تراس ‌ها را در نمای اصلی و مشرف به خیابان در نظر بگیرید. به ‌جهت این‌که اغلب ممکن است جنبه نما داشته باشد و کارایی مفیدی برای صاحبان خانه ندارد.

مدیریت پیمان پروژه مسکونی رفیعی

پس داشتن یک طرح خوب باعث می‌شود تا بتوان خیلی راحت‌تر وارد مرحله اجرا و ساخت ویلا و یا آپارتمان خود شد. نقشه این ساختمان که در عرض 10 متر توسط تیم خانه معمار طراحی شده است ،دارای سه طبقه و اسکلت بتنی می باشد. طبقه همکف به پارکینگ اختصاص یافته .طبقه اول نیز توسط پله گرد مجللی با طبقه دوم ارتباط دارد. سازه ساختمان در این نقشه تلفیقی از اسکلت بتنی و اسکلت بنایی است .دسترسی ساختمان از سمت جنوب و غرب می باشد و دارای سه اتاق خواب است . مسائلی مانند دیدها، همجواری فضاهای خانه، هندسه ی پلان، تناسبات هر فضا، میزان پاسخگویی فضا به مبلمان، میزان فضاهای پرت و… نیز باید در هنگام بررسی یک نقشه مورد توجه قرار بگیرند که در هفته های آتی در بخش دوم و سوم این مطلب به آن ها خواهیم پرداخت. همان‌طور که می ‌دانید نقش حمام در فضای یک ساختمان مسکونی بسیار مهم شمرده می‌ شود و لازم است که برای حمام طراحی منحصر به ‌فردی در نظر گرفت.