سایبان بازویی باکیفیت ترین سایبان مسترسایبان

سایبان برقی دو طرفه بر روی دو عدد پایه عمودی که در طرفین سایبان قرار دارد نصب میشود که فضای خیلی کمی را اشغال میکند.پایه های سایبان در دو نوع U شکل وساده تولید میشود که بسته به سفارش مشتری قابل اجرا میباشد. سایبان برقی دو طرفه در دو نوع تک موتوره با یک محور و دو موتوره با دو محور موجود است. همان طور که از نام سایبان مشخص است مانند یک پوشش عمل میکند و ازتابش نور خورشید، و بارش باران و برف به محل مورد نظر جلوگیری مینماید. سایبان ها با توجه به انواع گوناگون انها درمکان هایی مانند منزل، مغازه، محل پارک خودرو، رستوران ها، کافی شاپ ها واستخر ها مورد استفاده قرار میگیرد. سایبان های قدیمی دارای سیستم دستی بودند و برای باز و بسته نمودن سایبان از هندل یا یک اهرم استفاده می‌شد. ⚠️ بازشوی مفید (سقف سایبان) سایبان فول باکس فقط می تواند بین 2 الی 3 متر باشد.

  • سایه بان های بازویی دستی به وسیله چرخاندن میل لنگی که به سایبان وصل می شود می توان باز و بسته کرد.
  • همچنین مجموعه ما در زمینه تعمیرات، عیب یابی ، سرویس و نگهداری دوره ای به صورت تخصصی فعالیت دارد.
  • سپس می توانید آن را با ظرفی از صابون و یک برس نرم، تمیز کنید.
  • سایبان دو طرفه بیشتر در رستوران ها،کافی شاپ ها، تالارهای پذیرایی، روف گاردن، استخر و پارکینگ های بزرگ استفاده میشود.
  • و سایت هایی با کم و زیاد کردن یک یا چند حرف طراحی نموده و خود را به جای سایت ایران سایه بان معرفی نمایند.

اگر به دنبال یک سایبان بازویی خوب برای خانه یا کسب و کار خود هستید. در اینجا در اینجا نکات مهمی که باید هنگام خرید بدانید را برایتان آورده ایم. مهمترین مزیت سایه بان های بازویی این است که وقتی سایبان را نصب می کنید به راحتی می توانید از دیدن منظره روبه رو لذت ببرید زیرا این سایبان نیازی به پشتیبانی ندارند که مانع دیدن شما شود. این سایبان ها را به سقف یا نمای ساختمان نصب می کنند تا به راحتی سایه ایجاد کند.

سایبان مدرن

سایبان اتوماتیک بازویی را در بازار سایبان اتوماتیک یا سایبان فنری نیز می نامند. طراحان حرفه ای مجموعه ما، از طراحی منحصر به فردی جهت تولید سایبان های بازویی استفاده می کنند. شما با خرید سایبان بازویی از مجموعه ما می توانید جلوه بصری فوق العاده ای به فضای خود ببخشید. همچنین خرید محصول با کیفیت از نظر اقتصادی برای شما به صرفه تر خواهد بود.

چادر بازویی

هر کدام از این نام ها با تغییر کوچکی در سایبان بازویی ایجاد می شوند، زیرا امکان اضافه یا حذف کردن امکاناتی به این نوع سایبان وجود دارد. برای مثال زمانیکه به این نوع سایبان موتور الکتریکی، رسیور و ریموت اضافه شود به آن سایبان برقی گفته می شود. اگر به سایبان سنسور لرزش، سنسور باد و یا سنسور گرما اضافه شود به آن سایبان هوشمند گفته خواهد شد. ایران سایه بان تنهاتولیدکننده سایبان برقی است که با مدیریت دکترمردی موفق به ثبت اختراع درصنعت سایبان شده است.

بهترین تولید کنننده سایبان

ایران سایبان تماس بگیرید و پس از بررسی قیمتها جهت مشاوره رایگان و سفارش مستقیم از کارخانه ایران سایبان با کارشناسان فروش ایران سایبان تماس حاصل فرمایید. شما میتوانید با مطالعه این اطلاعات و در صورت لزوم اخذ مشاوره رایگان از کارشناسان ایران سایبان خرید سایبان خود را بطور مطمئن انجام دهید. چرا که سایبانهای بازویی با اسکلت و بازوهای آهنی نیز میتوان تولید نمود ولی با توجه به اهمیت تولید با کیفیت درایران سایبانسراغ تولید این مدل سایبانهای بازویی نرفته ایم. پارچه سایبانمی تواند برزنتی، فلکسی و یا ترانزیتی باشد که هر کدام قیمتهای مختلفی دارند. ایران سایبان تنهاتولیدکننده سایبان برقی است که با مدیریت دکترمردی موفق به ثبت اختراع درصنعت سایبان شده است. میباشد.که باعث شده تا استفاده از این نوع سایبان ها بسیار بیشتر شود، مقاومت بسیار خوب آنها در برابر رطوبت و همچنین سرما و گرمای شدید است.

نوع دیگری از سایبان مغازه هم که طرفداران خاص خود را دارد سایبان دکوراتیو مغازه میباشد که بیشتر مناسب رستوران ها و کافی شاپ ها میباشد. سایبان دکوراتیو بیشتر جنبه زیبایی دارد و میتوان بر روی آن انواع طرح و تبلیغات را چاپ نمود. سایبان دکوراتیو بیشتر به صورت ثابت نصب میشود و دستی میباشد. با به کارگیری سایبان مغازه از تابش نور خورشید به اجناس داخل ویترین و محیط مغازه جلوگیری میشود.

گروه ابتکار ارائه دهنده بهترین محصولات در زمینه درب های اتوماتیک و سیستم های امنیتی از بهترین برند های خارجی و داخلی با کارانتی معتبر و خدمات پس از فروش می باشد. همچنین مجموعه ما در زمینه تعمیرات، عیب یابی ، سرویس و نگهداری دوره ای به صورت تخصصی فعالیت دارد. ۱-سایبان استخر به شما این امکان را میدهد تا دید ساختمان های اطراف به استخر مسدود شود تا بتوانید در تمام شبانه روز از استخر استفاده نمایید. ۲-جلوگیری از تابش نور خورشید به داخل ساختمان که باعث گرم شدن محیط داخل ساختمان و رنگ پریدگی فرش و مبلمان میشود. همچنین در هنگام بارش باران وزن پارچه برزنتی چندین برابر می شود و فشار مضاعفی را به بازوهای سایبان برقی وارد می کند. رنگ مشکی بشدت حرارت و تابش خورشید را جذب می کند و سایبان برقی سیاه رنگ بعد مدتی بور می شود و کهنه و قدیمی به نظر می رسد.

سایبان متحرک پارکینگ به دو نوع سایبان دستی پارکینگ و سایبان برقی پارکینگ تقسیم بندی میشود. سایبان هایکلاس سایبان هایکلاس یکی از انواع سایبان بازویی میباشد. برای آشنایی بیشتر با این مدل سایه بان در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

و تنها از فضای روبه رو تابش آفتاب دارند که سایه بان بازویی کاملا می تواند محافظت مناسبی در این محل ها از تابش آفتاب بنماید. سایبان بازویی بر روی دیوار، سقف و هر سطح دیگر نصب می شود. آنها هزینه های خنک کننده داخلی را کاهش می دهند و همچنین از شما و مبلمان شما در برابر اشعه ماورا بنفش مضر که از خورشید می آید محافظت می کند.