اقامتگاه خلیج کوا / معماران واکر وارنر


اقامتگاه خلیج کوا / معماران واکر وارنر

کوآ بی رزیدنس / معماران واکر وارنر - عکاسی بیرونی، پنجره، در، نما
© داگ، فریدمن

اقامتگاه خلیج کوا / معماران واکر وارنر - عکاسی بیرونی، باغاقامتگاه خلیج کوا / معماران واکر وارنر - عکاسی بیرونی، باغکوآ بی رزیدنس / معماران واکر وارنر - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، میز، نورپردازی، صندلیکوآ بی رزیدنس / معماران واکر وارنر - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، میز، صندلی، پنجرهاقامتگاه خلیج کوا / معماران واکر وارنر - تصاویر بیشتر+ 23


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا



  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: آن ،س، چوب و الوار قوس، کویل آبشاری، FSB، میدن استون، منبع اقیانوس آرام، بهشت آسیاب و سخت افزار، RS Weir General Contracting، RS Weir / Maui Custom Woodworks Inc.، شرکت Spearhead









اقامتگاه خلیج کوا / معماران واکر وارنر - عکاسی بیرونی، باغ
© داگ، فریدمن

توضیحات متن ارائه شده توسط معماران. این اقامتگاه خانوادگی که در امتداد خط ساحلی ناهموار واقع شده است، روح Mauka-Makai – جریان نمادین گدازه از کوه به دریا – را از طریق ارتباط مستقیم خود با مناظر آتشفش، و مناظر چشمگیر اقیانوس آرام در بر می گیرد. سایت کوا بی رزیدنس تضادهای شدید بین خشکی و دریا را در توپوگرافی هاوایی به تصویر می کشد. در دامنه کوه ملک، تشکل‌های گدازه‌ای تیره پس‌زمینه چشمگیری ایجاد می‌کنند. در سمت اقیانوس، مجاورت فوری اقیانوس فیروزه‌ای باعث می‌شود احساس کنید که در لبه زمین ایستاده‌اید. چالش این بود که سایت را دستکاری کنیم تا ساختمان ها با چشم انداز ،یب شوند و در عین حال تجربه ای زیبا و چند لایه از کوه تا دریا را فراهم کنند.

اقامتگاه خلیج کوا / معماران واکر وارنر - ساحل، عرشه
© Laure Joliet
اقامتگاه خلیج کوا / معماران واکر وارنر - عکاسی بیرونی، باغ
© داگ، فریدمن
اقامتگاه خلیج کوا / معماران واکر وارنر - تصویر 28 از 28
پلان – سایت

راهروی خصوصی در دامنه کوه ملک به سازندهای ص،ه‌ای گدازه‌ای به ارتفاع 15 فوت می‌شکند که از ملک در برابر همسایگان اطراف محافظت می‌کند و تأثیر بصری آن را از جاده کاهش می‌دهد. با فرود آمدن به داخل دادگاه خودرو، سازه های گاراژ و مهمانخانه در توپوگرافی طبیعی گدازه تعبیه شده اند. سقف زندگی که با سنگ های گدازه و چمن های بومی بازسازی شده است، بیشتر بر ارتباط مستقیم ساختمان با سایت تأکید می کند. پانل‌های تزئینی فولادی کورتن، زمین اتومبیل را از سایر ،مت‌های ملک پرده می‌کنند و مهمانان را به سمت حیاط و چشم‌اندازهای اقیانوس هدایت می‌کنند.

کوآ بی رزیدنس / معماران واکر وارنر - عکاسی بیرونی، باغ، عرشه، پاسیو
© داگ، فریدمن
کوآ بی رزیدنس / معماران واکر وارنر - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، میز، صندلی، پنجره
© داگ، فریدمن

این سکانس ورودی یک تجربه انتقالی از زمین غرق شده اتومبیل که توسط گدازه احاطه شده است، بالا رفتن از محور به حیاط مرتفع و نمایانگر چشم انداز اقیانوس در سالن اصلی را ارائه می دهد، و احساس باز بودن گسترده ای را که در ابتدا مشتریان را به سمت سالن می کشاند، تقویت می کند. سایت. حیاط با ،یبی از خط بین داخل و خارج، توسط یک دسته درخت برجسته و برآمدگی های گدازه ای که توسط مجموعه ای از حوضچه های بازتابنده منع، شده است، قاب شده است. حیاط به ،وان یک فضای تجمع خصوصی محافظت شده از بادهای تجاری عمل می کند که مهمانان می توانند از مناظر کوه و دریا دیدن کنند و از آن لذت ببرند.

کوآ بی رزیدنس / معماران واکر وارنر - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، میز، نورپردازی، صندلی
© داگ، فریدمن

هال اصلی به طور یکپارچه مناظر اقیانوس را با درهای شیشه ای گسترده از کف تا سقف قاب می کند. یک سیستم مجزا از صفحات چوبی جیبی طراحی شده است تا نور خورشید را بدون آسیب رساندن به نماها کاهش دهد. مواد – از جمله بازالت، سرو زرد آ،کا و فولاد – ساده، متن، و بدون تزئین هستند و برای سطوح داخلی و خارجی استفاده می‌شوند. اثاثیه معمولی هستند و مبل‌ها و صندلی‌های رنگ‌آمیزی را ترجیح می‌دهند که به ،وان نقطه مقابل گدازه‌های تیره و بازالت عمل می‌کنند. لانایی رو به اقیانوس به است،ی با لبه بی‌نهایت با فضاهای گردهمایی در فضای باز صمیمی فرود می‌آید.

کوا بی رزیدنس / معماران واکر وارنر - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز، میز، صندلی، تیر
© داگ، فریدمن
کوآ بی رزیدنس / معماران واکر وارنر - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، میز، صندلی، تیر
© داگ، فریدمن

چاله مهمان در دامنه کوه ملک تاکیدی بر زیبایی طبیعی سازندهای لایه لایه گدازه دارد. برای ایجاد حس انزوا و حریم خصوصی، پیت‌های تزئینی کورتن یک حیاط ورودی مبله را در بر می‌گیرند، در حالی که سقف نشیمن به ساختمان کمک می‌کند تا با احتیاط با منظره ناهموار ،یب شود. با ورود به سوئیت‌های اتاق خواب مهمان، نقطه کانونی تجربه تبدیل به فضای غارهای گدازه‌ای در فضای باز می‌شود که عمداً از ساختمان دور می‌شود تا یک تراس خصوصی در فضای باز پیچیده و خوش‌حال ایجاد شود که مهمانان می‌توانند زیبایی گدازه‌های طبیعی را تحسین کنند و در آن حمام کنند. حریم خصوصی.

اقامتگاه خلیج کوا / معماران واکر وارنر - عکاسی بیرونی
© داگ، فریدمن




منبع: https://www.archdaily.com/993300/kua-bay-residence-walker-warner-architects