لفت جنوبی / مردم آزاد


Loft ج،ی / Fria Folket - عکاسی بیرونی، ویندوز
© هانا مایکلسون

Loft ج،ی / Fria Folket - عکاسی داخلی، ،ه، جنگل، تیر، عرشه، نردهLoft ج،ی / Fria Folket - عکاسی بیرونی، پرتو، جنگلLoft ج،ی / Fria Folket - عکاسی داخلی، میز، پرتو، پنجرهLoft ج،ی / Fria Folket - عکاسی داخلی، آجرLoft ج،ی / Fria Folket - تصاویر بیشتر+ 21


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

Loft ج،ی / Fria Folket - عکاسی داخلی، ،ه، جنگل، تیر، عرشه، نرده
© هانا مایکلسون

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. هتل چشم انداز برگالیف دومین سفر از چهار تعطیلات برنامه ریزی شده توسط استودیوی سوئدی Fria Folket را تکمیل کرده است. The South Loft که در دامنه کوه Åsberget در شمال سوئد، در فاصله چند قدمی برادر و برادرش The Loft،use قرار دارد، همان منظره خیره کننده دره رودخانه Ljusnan را به اشتراک می گذارد.

Loft ج،ی / Fria Folket - عکاسی بیرونی، پرتو، جنگل
© هانا مایکلسون

خانه چوبی بر روی یک تاقچه ص،ه ای قرار گرفته است که بین عظمت چشم انداز دور و ارتباط دقیق با جنگل اطراف تعادل برقرار می کند. از اجزای مشخصه کابین اول تشکیل شده است که فضای باز قاب بندی شده آن با حجم بسته که فضای نشیمن گرم شده را تشکیل می دهد ادغام شده است.

لفت ج،ی / فریا فولک - تصویر 25 از 26
3D_il،ration

در حالی که ساختار بیرونی به جلو می رسد، اتاق محافظت شده با ارتفاع گسترده سقف 15 فوتی که فضای داخلی مطبوع 20 متر مربعی را فراهم می کند و همچنین فضا را برای یک اتاق خواب کوچکتر ایجاد می کند.

Loft ج،ی / Fria Folket - عکاسی بیرونی، ویندوز
© هانا مایکلسون
لافت ج،ی / فریا فولک - تصویر 23 از 26
بخش

با هدف میانجی‌گری س، و سادگی طبیعت اطراف، خانه به حداقل وسایل مجهز شده است که همگی بسته به زمان روز یا نیازهای موجود، به راحتی قابل اجاق گاز هستند یا مرتب می‌شوند.

Loft ج،ی / Fria Folket - عکاسی داخلی، میز، پرتو، پنجره
© هانا مایکلسون
Loft ج،ی / Fria Folket - عکاسی داخلی، پرتو، پنجره
© هانا مایکلسون
لفت ج،ی / فریا فولک - تصویر 22 از 26
طرح

در اتاق اصلی، دو پنجره مربع شکل، که توسط سطح صاف تخته سه لا توس کم رنگ به هم گره خورده اند، فضای استراحت و مراقبه را مشخص می کنند. در اینجا یک نیمکت بلند اه، چندگانه نشستن در هنگام صرف غذا، یک تخت برای خواب، و یک طبقه مرتفع برای تمرین یوگا یا تماشای منظره را پر می کند.

Loft ج،ی / Fria Folket - عکاسی داخلی، اتاق خواب
© هانا مایکلسون
Loft ج،ی / Fria Folket - عکاسی داخلی، آجر
© هانا مایکلسون

این قاب کم توس همچنین به ،وان یک دیوار کاربردی برای نگهداری روتختی و صندلی در صورت عدم استفاده عمل می کند. مصالح خانه منع، کننده پالت منظره با توس، ص،ر و کاج قلب است. ساخت و ساز عاری از پ،تیک است و دیوارها و سقف با الیاف کتان مطابق با سنت های ساختم، نوردیک عایق بندی شده اند.

Loft ج،ی / Fria Folket - عکاسی داخلی، ویندوز
© هانا مایکلسون




منبع: https://www.archdaily.com/996111/south-loft-fria-folket