یادبود پاکسازی / گروه SWA


یادبود پا،ازی / گروه SWA

The Clearing Memorial / گروه SWA - عکاسی بیرونی، باغ
© نیل لاندینو

The Clearing Memorial / گروه SWA - عکاسی بیرونی، باغThe Clearing Memorial / گروه SWA - عکاسی بیرونی، باغThe Clearing Memorial / گروه SWA - عکاسی بیرونی، باغThe Clearing Memorial / گروه SWA - عکاسی بیرونی، ،ه، باغThe Clearing Memorial / گروه SWA - تصاویر بیشتر+ 13


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    130680 فوت مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2022


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: بگا، ارنست سیدز، مزارع ،اش سخت، لیتونیا، پلی کور، Q-Tran، زندگی خیاب،، چشم انداز 3





The Clearing Memorial / گروه SWA - عکاسی بیرونی، باغ
© نیل لاندینو

“پا،ازی” برای قدرد، از 20 کودک و شش مربی که در 14 دسامبر 2012 در مدرسه ابتدایی سندی هوک کشته شدند طراحی شد. معماران منظر، دن افلک و بن والدو، طرحی برنده مسابقه برای فضای یادبودی ایجاد ،د که هم پایان باز است و هم در نحوه تجربه آن یکپارچه است و به طیف کامل احساساتی که این تراژدی برمی انگیزد، ارج می نهد.

The Clearing Memorial / گروه SWA - عکاسی بیرونی، باغ، جنگل
© نیل لاندینو

آنها می خواستند فضایی ایجاد کنند که بازدیدکنندگان بتوانند در آن شرکت کنند و در طول زمان با آنها رشد کنند. سه ،صر اصلی – دایره، مسیر و درخت – نشانه‌های طرحی هستند که به این اه، دست می‌یابند. شبکه چرخشی از مسیرها بازدیدکننده را از میان مراتع احاطه شده توسط جنگل های کنتیکت می برد. مسیرها به یکدیگر متصل می‌شوند و به پیاده‌رو اجازه می‌دهند تا قبل از رسیدن به یک مرکز جمعی، فضا را به شیوه خود و با سرعت خاص خود تجربه کند و نقش فردی و اجتماعی را در فرآیند سوگواری و یادآوری ارج بگذارد.

The Clearing Memorial / گروه SWA - عکاسی بیرونی، باغ، جنگل
© دیوید لوید
The Clearing Memorial / گروه SWA - تصویر 18 از 18
فصلی – پویایی عاطفی

وقتی بازدیدکنندگان وارد فضای مرکزی یادبود می‌شوند، آوازهای جانوران جنگلی و شن‌های زیر پا متوقف می‌شود، زیرا آنها وارد یک حلقه سنگفرش شده‌اند که با صدای نهر مانند آب نفوذ می‌کند. در مرکز، یک آب نمای مهندسی شده توسط Fluidity در یک حوضه گر،تی قرار دارد. لبه این ویژگی با نام قرب،ان حک شده است. جزئیات سنگ و آب مارپیچ به سمت داخل به سمت یک گلدان در مرکز، جایی که یک چنار جوان رشد می کند، زندگی می کند و در عین حال نماد جو، قرب،ان است. حرکت آب درخت را در بر می گیرد و شکل و انرژی چرخه ای منظره اطراف آن را به تصویر می کشد. بازدیدکنندگان تشویق می‌شوند که یک شمع یا یک گل به آب بدهند، که این هدایا را به اطراف و در سراسر فضا حمل می‌کند تا در عمل پل زدن بین مردگان و زنده‌ها انجام شود.

The Clearing Memorial / گروه SWA - عکاسی بیرونی، باغ
© دیوید لوید
The Clearing Memorial / گروه SWA - عکاسی بیرونی، باغ
© دیوید لوید

کاشت توسط معمار منظر محلی تارا وینسنتا و گر،ت است،اج شده در نیو،ند مستقیماً از مناظر روستایی اطراف وام گرفته شده است. گیاهان چند ساله و درختچه های بومی پویایی اکو عاطفی را که ریشه در فصلی بودن دارد، می بخشند. سنگ‌های بزرگ و کوچک مزرعه‌ای که در طول ساخت‌وساز در محل پیدا و حفاری شده‌اند، مجدداً در سرتاسر مورد استفاده قرار می‌گیرند و فضا را در بافت آن زمین‌گیر می‌کنند.

The Clearing Memorial / گروه SWA - عکاسی بیرونی
© نیل لاندینو

این مکان، ¼ مایلی دورتر از مدرسه ابتدایی سندی هوک بازسازی شده، توسط کمیسیون یادبود دائمی سندی هوک انتخاب و به شهر اهدا شد. این سایت در نقطه پایینی از توپوگرافی موجود و احاطه شده توسط جنگل های چوبی شرقی، به حریم خصوصی و کیفیت مراقبه می بخشد.

The Clearing Memorial / گروه SWA - عکاسی بیرونی، باغ، جنگل
© دیوید لوید
The Clearing Memorial / گروه SWA - تصویر 17 از 18
پا،ازی – طرح سایت

در روزهای مدرسه، صدای کودکان در حال بازی در تعطیلات از یادبود شنیده می شود. پس از یک پروسه پنج ساله انتخاب مکان و توسعه معیارهای یادبود، کمیسیون یادبود دائمی سندی هوک، از بین 189 مورد ارسالی، “The Clearing” را با حمایت گسترده خانواده‌های قرب،ان انتخاب کرد. در سال 2017، د،ل افلک و بن والدو، همکاران در SWA، طرح را به صورت مستقل به ،وان یک پروژه پرشور ارائه ،د و پس از انتخاب به ،وان فینالیست، پروژه را به دفتر خود در سانفرانسیسکو آوردند. این پروژه در نوامبر 2022، کمی قبل از 10 افتتاح شدهفتم سالگرد فاجعه

The Clearing Memorial / گروه SWA - عکاسی بیرونی، جنگل
© نیل لاندینو




منبع: https://www.archdaily.com/995696/the-clearing-memorial-swa-group