پانوراما پنت هاوس / دفتر زیبا


پانوراما پنت هاوس / دفتر زیبا

پنت هاوس پانوراما / دفتر فرای - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، میز، تخت، اتاق خواب
© بخش شعله ور

پانوراما پنت هاوس / دفتر فرای - عکاسی داخلی، آشپزخانهپنت هاوس پانوراما / دفتر فرای - عکاسی داخلی، نورپردازی، اتاق خوابپنت هاوس پانوراما / دفتر فرای - عکاسی داخلی، اتاق نشیمنپنت هاوس پانوراما / دفتر فرای - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، مبل، قفسه بندی، نورپردازیپنت هاوس پانوراما / دفتر فرای - تصاویر بیشتر+ 16


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    322 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2022


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: یونگ، &سنت، درب های فولادی روی، فوسکارینی، از دست دادن، JEE-O، لاین روزت، احساس، مفهوم، تونون، طرح های واترمارک
پانوراما پنت هاوس / دفتر فرای - عکاسی داخلی، آشپزخانه
© بخش شعله ور

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. Bureau Fraai یک پنت هاوس مجلل با چشم انداز پانوراما به سمت دریا و مرکز شهر در یک ساختمان اداری سابق طراحی کرد که به یک ساختمان مس، سطح بالا تبدیل شده بود. برای حفظ مناظر 180 درجه از هر نقطه در پنت هاوس Bureau Fraai تصمیم گرفت تا حجم های بلوط ایستاده را به جای طرح سنتی با دیوارهایی که جلوی دید را می گیرند، یک مفهوم کف باز را معرفی کند.

پنت هاوس پانوراما / دفتر فرای - عکاسی داخلی، نورپردازی، اتاق خواب
© بخش شعله ور

برای پنت هاوس کاسکویی با مساحتی نزدیک به 300 متر مربع با ارتفاع سقف تا 475 متر، از Bureau Fraai خواسته شد تا طرحی را بسازد که مناظر زیبای پانوراما از دریا در یک طرف و شهر از طرف دیگر را محترم شمرده و کاملاً در بر گیرد. . نماهایی که این مناظر مسحورکننده را قاب می‌کنند شامل قاب‌های پنجره از کف تا سقف در طول کل عرض پنت‌هاوس است. برای حفظ و حتی به حدا،ر رساندن این دیدگاه‌ها، دفتر فرای تصمیم گرفت هیچ دیوار مانعی را معرفی نکند.

پنت هاوس پانوراما / دفتر فرای - تصویر 20 از 21
طرح

با طراحی یک پلان طبقه باز با حجم های چوب بلوط آزاد، نما شفاف نگه داشته شد. به این ترتیب، محیط اطراف همیشه در هر ،مت از پنت هاوس وجود دارد و شما را کاملاً از تغییر رنگ فصول، جزر و مد و طلوع و غروب خورشید که هرگز ی،ان نیستند آگاه می کند. برای تقویت این رابطه با محیط اطراف، معماران پایه ای خنثی از رنگ های سفید و خا،تری روشن را برای کف، سقف و دیوارهای موجود انتخاب ،د.

پنت هاوس پانوراما / دفتر فرای - عکاسی داخلی
© بخش شعله ور
پانوراما پنت هاوس / دفتر فرای - عکاسی داخلی، آشپزخانه
© بخش شعله ور
پنت هاوس پانوراما / دفتر فرای - تصویر 18 از 21
طرح
پنت هاوس پانوراما / دفتر فرای - تصویر 19 از 21
طرح

در تضاد متعادلی با این رنگ‌های خنثی، حجم‌های ایستاده در کنار دریا به رنگ‌های تپه‌ها و سواحل مربوط می‌شوند و بنابراین در چوب بلوط روشن ظاهر می‌شوند. این حجم‌ها با رنگ، بافت و جزئیات ظریف، حس گرم و طبیعی ایجاد می‌کنند. در مقابل، در آشپزخانه و اتاق ناهارخوری، رنگ‌های خا،تری آرام به خط افق شهر مدرن اشاره دارند.

پنت هاوس پانوراما / دفتر فرای - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن
© بخش شعله ور
پنت هاوس پانوراما / دفتر فرای - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، مبل، قفسه بندی، نورپردازی
© بخش شعله ور

حجم‌های چوبی ایستاده، عملکردهای خصوصی مانند حمام اصلی، کمد دیواری، سونا و فضای اداری را در خود جای می‌دهند. در عین حال، این حجم ها تقریباً فضاهای مش، و راهرو را از دو اتاق خواب جدا می کنند. در صورت نیاز می توان با بستن درهای کشویی فولادی کاملا لعاب که به طور مرتب در حجم های چوبی یکپارچه شده اند، جداسازی فیزیکی را انجام داد. در طول شب پرده های نورد و درهای بدون لعاب می توانند اتاق ها را از بقیه ،مت های آپارتمان به صورت بصری ببندند. در انتهای کوتاه پنت هاوس، ،مت های مش، به صورت سه پایه شامل اتاق نشیمن مرتفع، اتاق رسانه و سالن، و ناهارخوری و آشپزخانه سازماندهی شده است.

پنت هاوس پانوراما / دفتر فرای - عکاسی داخلی، اتاق خواب، تخت
© بخش شعله ور

این مناطق به طور مستقیم به تراس های بیرونی متصل می شوند. در هسته مرکزی، با ارتفاع سقف 4.75 متر، یک حجم مرکزی مستطیل شکل معرفی شده است که اتاق فنی و انبار، توالت و حمام دوم را در خود جای داده است. در بالای این حجم، یک نیم‌ساخت فضاهای ذخیره‌سازی اضافی ایجاد می‌کند و در عین حال منظره‌ای به فضای داخلی منحصربه‌فرد و رنگ‌های همیشه در حال تغییر آسمان اطراف ارائه می‌دهد.

پنت هاوس پانوراما / دفتر فرای - عکاسی داخلی، میز، مبل، پنجره
© بخش شعله ور




منبع: https://www.archdaily.com/992968/panorama-pent،use-bureau-fraai