پارک فضایی مرکز لستر / شپرد اپستین هانتر


پارک فضایی مرکز لستر / شپرد اپستین هانتر

پارک فضایی لستر مرکز / شپرد اپستین شکارچی - عکاسی بیرونی، نما
© پل کوزلوفسکی

پارک فضایی لستر مرکز / شپرد اپستین شکارچی - عکاسی بیرونی، نماپارک فضایی لستر مرکز / شپرد اپستین شکارچی - عکاسی بیرونی، نماSpace Park Leicester Center / Shepheard Epstein Hunter - عکاسی داخلی، صندلی، میز، پنجرهپارک فضایی مرکز لستر / شپرد اپستین شکارچی - عکاسی داخلی، آشپزخانهپارک فضایی مرکز لستر / شپرد اپستین هانتر - تصاویر بیشتر+ 35


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    10700 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2022


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: پانل های عایق Kingspan، راه حل های تنگی هوا، گروه Airedale، پروفایل های معماری، آوونساید، پروژه های ساختم، و نازک کاری سفارشی، بون ادام، C2C، دلفین، EOS، بتن ایوانز، قاب، هاودنز، IKO پلیمری، راحتی، مگابایت شیشه، بتن MPB، ام آر صنعتی، مهندسی چوب منسون، مونووا، +6اوتیس، پرماباند، رینولدز، سیستون، VMZINC، Welfac-6



پارک فضایی لستر مرکز / شپرد اپستین شکارچی - عکاسی بیرونی، نما
© پل کوزلوفسکی

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. Space Park Leicester به ،وان یک مرکز قوی، پایدار و کاربردی طراحی شده است که می تواند تغییرات و سازگاری را در طول عمر طول، مدیریت کند تا با تغییرات در نیازهای کاربران مطابقت داشته باشد، اما همچنین در نظر گرفته شده است که مک، زیبا و جذاب باشد که به همان اندازه از متخصصان تحقیقاتی استقبال می کند. و دانش‌آموزان، و با استفاده از فرم‌های کاربردی و مواد قابل بازیافت طول،‌مدت، «چیزی درباره فضا» منتقل می‌کند.

پارک فضایی لستر مرکز / شپرد اپستین شکارچی - عکاسی بیرونی، نما
© بن کلار،ون | بومر + کرکلند
پارک فضایی مرکز لستر / شپرد اپستین هانتر - تصویر 30 از 40
طرح سایت
پارک فضایی مرکز لستر / شپرد اپستین شکارچی - عکاسی بیرونی
© بن کلار،ون | بومر + کرکلند

این ساختمان به صورت غرفه های چهار و پنج طبقه چیده شده است که فضای آموزشی، آزمایشگاهی، اداری و همکاری را در اطراف یک دهلیز مرکزی فراهم می کند و تعامل بین رشته ها و ارتباط با جامعه محلی و مدارس را تشویق می کند. و یک بال فنی دو طبقه (قابلیت گسترش به سمت بالا) که آزمایشگاه های تخصصی، کارگاه ها و اتاق های تمیز را فراهم می کند و برنامه METEOR (تولید، مهندسی، فناوری و تحقیقات رصد زمین) را ارائه می دهد. ساختمان‌ها مرز خمیده شرقی را مانند مار روی پلان در آغوش می‌گیرند، در نزدیکی پارک و سایبان‌های درختان بالغ نشسته‌اند، و در دورترین فاصله از خانه‌های کم‌مرتبه مجاور به سمت غرب، که مقیاس متفاوتی دارد.

Space Park Leicester Center / Shepheard Epstein Hunter - عکاسی داخلی، صندلی، میز، پنجره
© بن کلار،ون | بومر + کرکلند
پارک فضایی مرکز لستر / شپرد اپستین هانتر - تصویر 31 از 40
پلان – طبقه همکف
پارک فضایی مرکز لستر / شپرد اپستین شکارچی - عکاسی داخلی، آشپزخانه
© مارتین همیلتون نایت

این پروژه نمونه ای از برتری طراحی و استفاده تخیلی و احیاکننده از زمین های برون فیلد ،تی است که رشد اقتصادی را در ارتباط با توسعه همسایه ارتقا می دهد. پارک فضایی لستر را به ،وان یک مؤسسه تحقیقاتی مستقل ایجاد می‌کند که با مرکز فضایی ملی مجاور هم‌افزایی دارد و با چهار هدف استراتژی فضایی ملی بریت،ا همسو می‌شود: باز ، قفل رشد در بخش فضایی بریت،ا. همکاری بین المللی با شرکا و متحدان؛ رشد بریت،ا به ،وان یک ابرقدرت علم و فناوری و توسعه قابلیت‌ها و خدمات فضایی انعطاف‌پذیر.

Space Park Leicester Center / Shepheard Epstein Hunter - عکاسی داخلی، میز، صندلی
© بن کلار،ون | بومر + کرکلند
پارک فضایی مرکز لستر / شپرد اپستین هانتر - تصویر 40 از 40
بخش BB
پارک فضایی مرکز لستر / شپرد اپستین شکارچی - عکاسی داخلی
© مارتین همیلتون نایت

پارک فضایی لستر یک سایت قهوه‌ای آلوده که مدت‌ها مورد استفاده قرار نگرفته بود، در یک منطقه خطر سیل در انتهای یک بن‌بست به یک مولد بهبود اجتماعی، اقتصادی و زیست‌محیطی تبدیل کرده است. این سایت که قبلاً برای دفن ، استفاده می‌شد، درپوش گذاشته شد و به 400 میلی‌متر بالاتر از سطح سیل 1:1000 ساله و 700 میلی‌متر بالاتر از سطح سیل 1:100 سال (+ 50٪ اجازه تغییر آب و هوا) افزایش یافت. این سایت بیست سال پیش پس از عدم استفاده بیش از حد رشد کرد و توسط گورکنان پذیرفته شد و بنابراین محیط مستطیلی که طرح های اولیه بر آن استوار بود تا 25٪ در مراحل اولیه طراحی کاهش یافت تا امکان حفظ آنها فراهم شود.

Space Park Leicester Center / Shepheard Epstein Hunter - عکاسی داخلی، پله ها
© بن کلار،ون | بومر + کرکلند
پارک فضایی مرکز لستر / شپرد اپستین هانتر - تصویر 36 از 40
ارتفاع غربی
پارک فضایی مرکز لستر / شپرد اپستین شکارچی - عکاسی بیرونی
© مارتین همیلتون نایت

پروفسور مارتین بارستو از دانشگاه لستر می گوید: «ما ساختمان شگفت انگیزی داریم. از نظر کیفیت محیط و تنوع فضاهای ملاقات/تعامل و امکانات آزمایشگاهی واقعاً هر آنچه را که می خواستیم ارائه کرده است. آتریوم زیبا یک نقطه کانونی برای ،نان ساختمان و یک فضای فرود دلپذیر برای بازدیدکنندگان ایجاد می کند. این تسهیلات به ما اجازه می‌دهد تا در کنار محققان دانشگاهی از شرکای صنعتی میزب، کنیم و مدل جدیدی برای همکاری ایجاد می‌کند. ما معتقدیم که چیزی منحصر به فرد در جهان ایجاد کرده ایم و تعدادی از بازدیدکنندگان بین المللی این را در نظرات مشتاقانه و مثبت خود تأیید کرده اند.





منبع: https://www.archdaily.com/990741/،e-park-leicester-center-shepheard-epstein-،ter