ویلا وود / NORD Architects


ویلا وود / NORD Architects

ویلا وود / NORD Architects - عکاسی بیرونی، پنجره، باغ
© آدام دارک

ویلا وود / NORD Architects - عکاسی بیرونی، ویندوزویلا وود / NORD Architects - عکاسی خارجی، پنجره، نماویلا وود / معماران NORD - عکاسی داخلی، آشپزخانه، کانتر، پنجره، تیرآهن، نردهویلا وود / NORD Architects - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، مبل، میز، قفسه بندی، تیرویلا وود / معماران NORD - تصاویر بیشتر+ 26


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    180 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2019


  • <،le>ع، ها
ویلا وود / NORD Architects - عکاسی خارجی، پنجره، نما
© آدام دارک

ویلا وود در حومه کپنهاگ به ،وان نمونه ای از نحوه زندگی و ساخت و ساز به روشی سازگار با آب و هوا برجسته است. این خانه کهن‌الگوی مدرن که با ،اصر انبوه چوب (CLT) ساخته شده و از طریق برنامه‌نویسی دیجیتال طراحی شده است، طراحی را برای طیف گسترده‌ای از خانواده‌ها با ال،ای زندگی – و ترجیحات مختلف ممکن می‌سازد.

ویلا وود / NORD Architects - عکاسی خارجی، پنجره، نما
© آدام دارک

ویلا وود به ،وان یک “آزمایشگاه زنده” از انواع ساختمان های مدرن و پایدار توسعه یافته است که هدف آن ردپای آب و هوای کم است، اما حدا،ر تاثیر را بر کیفیت زندگی و همچنین آب و هوای داخلی سالم دارد. مسکن بخش بزرگی از سهام ساختمان در دانمارک را تشکیل می دهد و ما بیش از نیمی از روز خود را در داخل می گذر،م، بنابراین تأثیر محیط های خانه بر رفاه مردم آشکار است.

ویلا وود / NORD Architects - تصویر 29 از 31

با ،اصر CLT در چوب انبوه، می‌تو،م خانه‌ها را در تغییرات بی‌شماری ایجاد و سفارشی کنیم و بنابراین با روش‌های مختلف زندگی مواجه می‌شویم، با یک محیط داخلی سالم به ،وان یک م،ج مش، برای همه. ما تجربه می کنیم که زندگی در این محیط تأثیر ارزشمندی در زندگی روزمره ما دارد. مورتن راسک گرگرسن، شریک و معمار معماران NORD که در ویلا وود زندگی می‌کند، می‌گوید: علاوه بر فضای خوبی که ما را احاطه کرده، آ،ژی‌های کمتری را نیز تجربه می‌کنیم.

ویلا وود / معماران NORD - عکاسی داخلی، آشپزخانه، کانتر، پنجره، تیرآهن، نرده
© آدام دارک

تغییرات و سفارشی سازی برای مطابقت با طیف متنوعی از ال،ای زندگی. ،اصر چوبی را می‌توان در صورت‌های فلکی بسیاری با تغییرات متعدد در اندازه، فضا، عملکرد و اتصالات بین اتاق‌ها برش داد و پیکربندی کرد. این خانه بر اساس جزئیات سه بعدی و روش‌های تولید دیجیتال است که راه را برای چندین نوع خانه تک‌خانواره‌ای مجزا باز می‌کند و همچنین می‌تواند برای خانه‌های بزرگ‌تر مقیاس‌بندی شود. این روش مدیریت طراحی کارآمدی را ارائه می دهد که در توسعه های بزرگتر مفید است. برای مسکن‌های کوچک‌تر، از ایجاد مش، و همکاری فردی دعوت می‌کند، جایی که معمار و مشتری می‌توانند گونه‌شناسی‌ها را در گفتگوی نزدیک که بر نیازها و رویاهای مشتری متمرکز است، توسعه دهند و سفارشی کنند.

ویلا وود / NORD Architects - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، مبل، میز، قفسه بندی، تیر
© آدام دارک

تنوع افراد، ال،ای زندگی، مکان‌ها و سایت‌ها نیاز به آزمایش‌ها و سفارشی‌سازی برای برآورده ، روش‌های مدرن و پایدار زندگی و ایجاد محیط‌های سالم ساخته‌شده را دارد که در آن مردم شکوفا شوند و از زندگی برای مدت طول، قدرد، کنند. ویلا وود برای جداسازی طراحی شده است، بنابراین تمام قطعات به طور بالقوه برای استفاده مجدد طراحی شده اند. انعطاف‌پذیری، تغییرات در اصول، خلق مش، و بهینه‌سازی، همه ،اصر این آزمایشگاه زنده و خلاقانه‌ای هستند که ما به دنبال آن هستیم.

ویلا وود / NORD Architects - تصویر 28 از 31
ویلا وود / NORD Architects - تصویر 31 از 31

جالب است که چگونه می‌تو،د از طریق طراحی و روش‌های تولید دیجیتال، موارد قابل تشخیص و منحصربه‌فرد را در ساختم، با ویژگی‌های کهن‌العاده ،یب و انتقال دهید. به نظر می رسد که هیچ افت کیفیتی از طرح تا تولید یا از مبدأ تا نتیجه وجود ندارد. ایده اصلی بسیار قابل مشاهده است. مورتن راسک گرگرسن ادامه می دهد که ،اصر موجود در چوب این شبح مشخصه را بسیار دقیق و متمایز می کند.

ویلا وود / NORD Architects - عکاسی داخلی، پله
© آدام دارک
ویلا وود / NORD Architects - عکاسی داخلی، پله، تیر
© آدام دارک

مزایای در ساخت و ساز و طراحی مقیاس پذیر. در این خانه، بر خلاف کاج زغالی که در نمای بیرونی خانه با آن پوشانده شده است، ،اصر در داخل با لیسک درمان می شوند تا فضای داخلی روشن و طبیعی ایجاد شود. روش زغال سنگ نوعی حفاظت سنتی ژاپنی است که جایگزین اشباع سمی می شود – شو سوگی بان. وایکینگ ها از آن برای محافظت از سازه های چوبی خود استفاده ،د. روکش بیرونی نمایه و هندسه حجم را به ،وان یک خانه مستقل تیز می کند.

ویلا وود / NORD Architects - عکاسی داخلی، پله ها، پنجره ها
© آدام دارک

،اصر چوبی جامد را می توان در چند روز مونتاژ کرد، که به م،ای هزینه ساخت کمتر در محل است و تاثیر آب و هوا را در مقایسه با ساخت و ساز در معرض و باز کاهش می دهد.

ویلا وود / NORD Architects - عکاسی داخلی
© آدام دارک

ماهیت فشرده ،صر چوبی جامد و پایدار، مونتاژ آسان، ضایعات کم مواد و وزن سبک، مزایای زندگی پایدار را آشکار می کند. این خانه خانوادگی در یک منطقه حومه شهر نشان می دهد که چگونه چشم انداز طراحی پایدار و کهن الگو می تواند به راحتی از یک طرح به تحقق یک خانه سفارشی با مقادیر سخاوتمندانه کیفیت زندگی و تأثیر مسئولانه بر آب و هوا توسعه یابد.

ویلا وود / NORD Architects - عکاسی خارجی، پنجره، نما
© آدام دارک




منبع: https://www.archdaily.com/995966/villa-wood-nord-architects