مهمان خانه / معماران HEIMA


مهمان خانه / معماران HEIMA

مهمان خانه / معماران HEIMA - عکاسی خارجی، پنجره، نما، باغ
© نوربرت اینجا

مهمان خانه / معماران HEIMA - عکاسی خارجی، پنجره، نما، باغمهمان خانه / معماران HEIMA - عکاسی خارجی، نمامهمان خانه / معماران HEIMA - عکاسی داخلی، پرتومهمان خانه / معماران HEIMA - عکاسی داخلی، پرتو، نما، پنجرهمهمان خانه / معماران HEIMA - تصاویر بیشتر+ 18


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    150 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2022


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: CEA، NIC، QUADRO


  • معماران اصلی:

    پووی، ژا،کاس

مهمان خانه / معماران HEIMA - عکاسی بیرونی، باغ
© نوربرت اینجا

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. یک مهمانخانه خصوصی طراحی شده توسط معماران هیما در شمال لیتو،، بر روی تپه ای در نزدیکی گروهی از درختان مشرف به دره و حوضه آب موجود واقع شده است. این مهمانخانه با مساحت 150 متر مربع، بخشی از مجموعه بزرگ‌تری از ساختمان‌های تفریحی است که به گونه‌ای طراحی شده است که با محیط طبیعی ادغام شود و دارای طرحی منحصربه‌فرد است و چهار حجم در میان درختان سازماندهی شده است تا از جنگل‌زدایی جلوگیری شود. این باعث ایجاد ارتباط نزدیک با طبیعت اطراف و احساس حریم خصوصی برای مهمانان می شود.

مهمان خانه / معماران HEIMA - عکاسی خارجی، پنجره، نما، باغ
© نوربرت اینجا
مهمان خانه / معماران HEIMA - عکاسی خارجی، نما
© نوربرت اینجا

این مهمانخانه از سه اتاق خواب هتلی با حمام اختصاصی و یک اتاق آشپزخانه مش، برای فعالیت های مش، تشکیل شده است. شفافیت راهرو و فضاهای مش، ،نان را به گذراندن وقت در کنار هم و لذت بردن از پس‌زمینه روستایی دعوت می‌کند، در حالی که موقعیت خانه در بالاترین ،مت زمین، امکان مناظر پانوراما از حوض‌ها و مجموعه اطراف را فراهم می‌کند. در فصول گرم سال، مهمانان می توانند از تراس بزرگی که برخی از درختان موجود در اطراف خانه را در خود جای داده است، لذت ببرند.

مهمان خانه / معماران HEIMA - عکاسی داخلی، پرتو
© نوربرت اینجا
مهمان خانه / معماران HEIMA - تصویر 21 از 23
مهمان خانه / معماران HEIMA - عکاسی داخلی، نما، ستون
© نوربرت اینجا

،اصر اصلی معماری مجموعه سقف های شیبدار هستند که چهار حجم را تشکیل می دهند و فضاهای مختلفی را در خانه مشخص می کنند. هر سقف از نظر شکل منحصر به فرد است، اما همه آنها دارای نورگیرهایی در بالا هستند تا نور طبیعی را تامین کنند. سقف در معرض دید و سایر ،اصر ساختاری به ،وان لهجه در فضای داخلی، که عمدتا خنثی با رنگ های تیره و سفید است، عمل می کند. نور چاه ها همچنین نور طبیعی را به ،مت اصلی و هر حمام سوئیت اضافه می کنند.

مهمان خانه / معماران HEIMA - عکاسی داخلی، درب، تیر
© نوربرت اینجا
مهمان خانه / معماران HEIMA - تصویر 20 از 23
مهمان خانه / معماران HEIMA - عکاسی داخلی، پنجره، پرتو
© نوربرت اینجا

این مهمانسرا با استفاده از مصالح طبیعی، با دیوارهای بیرونی چوبی و سقفی از جنس بلوط ساخته شده است. فضاهای داخلی نیز دارای بسیاری از جزئیات چوبی هستند، از جمله ،اصر ساختاری و مبلمان، کف کاشی سنگی و دیوارهای گچ بری به ،وان مواد پس زمینه. به طور کلی، خانه مهمان بخشی از یک خلوتگاه معاصر است که با ارتباط قوی با محیط طبیعی، تجربه زندگی راحت و راحت را به مهمانان ارائه می دهد.

مهمان خانه / معماران HEIMA - عکاسی خارجی، پنجره، نما، باغ
© نوربرت اینجا
مهمان خانه / معماران HEIMA - عکاسی بیرونی، جنگل
© نوربرت اینجا




منبع: https://www.archdaily.com/994359/guest-،use-heima-architects