مناظر ساحلی آینده: غرفه دانمارکی در بینال ونیز 2023 توسط ژوزفین میچائو مدیریت می شود.


مناظر ساحلی آینده: غرفه دانمارکی در بینال ونیز 2023 توسط ژوزفین میچائو مدیریت می شود.

مناظر ساحلی آینده: غرفه دانمارکی در دوسالانه ونیز 2023 توسط ژوزفین میچائو مدیریت می شود - تصویر 1 از 10
غرفه دانمارک تصویر © Hampus Berndtson

<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

غرفه دانمارک جوزفین میچائو را به ،وان کیوریتور نمایشگاه معرفی کرده است.تخیلات ساحلیبه نمایندگی از دانمارک در رتبه 18هفتم نمایشگاه بین المللی معماری – La Biennale di Venezia. این نمایشگاه راه حل های طراحی مبتنی بر طبیعت را برای کاهش چالش های جه، مانند بالا آمدن سطح دریا و سیل طوفان برجسته می کند. تیم پشت این نمایشگاه نشان دهنده همکاری بین شرکت معماری منظر Schønherr و محققان، هنرمندان، سازمان های تجاری دانمارکی و موسسات علمی است. موضوع منتخب با موضوع کلی دوسالانه آزمایشگاه آینده که از 20 می اجرا می شود، همسو است.هفتم تا 26 نوامبرهفتم، 2023، در Giardini، در Arsenale، و در مکان های مختلف در اطراف ونیز.

مناظر ساحلی آینده: غرفه دانمارکی در بینال ونیز 2023 توسط ژوزفین میچائو مدیریت می شود - تصویر 2 از 10مناظر ساحلی آینده: غرفه دانمارکی در دوسالانه ونیز 2023 توسط ژوزفین میچائو مدیریت می شود - تصویر 3 از 10مناظر ساحلی آینده: غرفه دانمارکی در بینال ونیز 2023 توسط ژوزفین میچائو - تصویر 4 از 10مناظر ساحلی آینده: غرفه دانمارکی در دوسالانه ونیز 2023 توسط ژوزفین میچائو مدیریت می شود - تصویر 5 از 10مناظر ساحلی آینده: غرفه دانمارکی در بینال ونیز 2023 توسط ژوزفین میچائو مدیریت می شود - تصاویر بیشتر+ 5

مناظر ساحلی آینده: غرفه دانمارکی در بینال ونیز 2023 توسط ژوزفین میچائو مدیریت می شود - تصویر 2 از 10
از چپ ال،اندرا ودرکوپ املیانوف، پیتر آلبترختسن، کریستین فریدلندر، ژوزفین میخائو، دیوید گارسیا، آنا اسلاگ لوند الن لیر. تصویر © Rasmus Hjorts،j

هدف این غرفه ارائه اصول و راهکارهایی به بازدیدکنندگان است که در آنها می توان از طبیعت برای حفاظت از سواحل و سازگاری با آب و هوا استفاده کرد. راه حل های مبتنی بر طبیعت را می توان در طول تاریخ یافت. آنها درک عمیقی از شرایط محلی نشان می دهند و سازگاری با فناوری پایین را برای زندگی ایمن با آب ارائه می دهند. در طول نمایشگاه، مجموعه ای از سناریوهای آینده نشان می دهد که چگونه خط ساحلی کپنهاگ می تواند از این راه حل های طراحی برای انطباق با چالش های ناشی از تغییرات آب و هوایی استفاده کند.

مناظر ساحلی آینده: غرفه دانمارکی در دوسالانه ونیز 2023 توسط ژوزفین میچائو مدیریت می شود - تصویر 3 از 10
دیوراما تصویر © Christian Friedländer

علاوه بر حفاظت، این مداخلات مبتنی بر طبیعت پتانسیل تبدیل شدن به مناطق تفریحی برای مردم، زیستگاه گیاهان و جانوران محلی، ،اصر ذخیره‌سازی کربن و منابع غذا و مواد را نیز در خود جای داده است. غرفه دانمارکی با هدف بررسی همه این جنبه ها و ارائه نمونه های خلاقانه از راه حل های قابل اعتماد است.


مقاله مرتبط

آزمایشگاه آینده: دوسالانه معماری ونیز 2023 ،وان و موضوع هجدهمین نسخه خود را اعلام کرد.


این غرفه نیز برای پاسخگویی به تمام حواس طراحی شده است. کریستین فریدلندر، طراح صحنه‌پرداز و هنرمند و پیتر آلبرشتسن، طراح صدا، بخش‌هایی از این تحقیق را به تجربیات حسی ترجمه خواهند کرد و مناظر ساحلی را به بازدیدکنندگان غرفه نزدیک‌تر خواهند کرد. برای این نمایشگاه، کیوریتور ژوزفین میخائو طیف وسیعی از کارشناسان را از موسسات مختلف دانمارکی، از جمله معمار و معمار منظر آنا اسلاگ لوند، که نماینده پروژه تحقیقاتی کاهش سطح دریا، به ،وان معمار و دانشیار دیوید گارسیا، و دانشجویان در برنامه کارشناسی ارشد معماری و محیط های شدید در آکادمی سلطنتی دانمارک.

مناظر ساحلی آینده: غرفه دانمارکی در بینال ونیز 2023 توسط ژوزفین میچائو مدیریت می شود - تصویر 5 از 10
دیوراما تصویر © Christian Friedländer

ما در میانه عصر آنتروپوسن هستیم – ی،ی عصر بشر – جایی که زمین شناسان بشریت را یک نیروی زمین شناسی در شرایط مساوی با آتشفشان ها، برخورد شهاب سنگ ها و تغییرات زمین ساختی اعلام کرده اند. انسان‌ها در بسیاری از بحران‌هایی که امروزه با آن روبرو هستیم، سهیم هستند، از جمله بحران تنوع زیستی، بحران آب و هوا، بحران زیست‌محیطی و بحران غذا. ما نه تنها این فرصت را داریم، بلکه وظیفه داریم که این روند را مع، کنیم، و معمار، که محیط فیزیکی ما را طراحی می کنند، نقشی حیاتی در این امر ایفا می کنند. – متصدی ژوزفین میچاو.

مناظر ساحلی آینده: غرفه دانمارکی در بینال ونیز 2023 توسط ژوزفین میچائو مدیریت می شود - تصویر 7 از 10
از سمت چپ در جهت عقربه های ساعت کریستین فریدلندر، پیتر آلبترختسن، دیوید گارسیا، آنا اسلاگ لوند، ال،اندرا ودرکوپ املیانوف، الن لیر، ژوزفین میخائو. تصویر © Rasmus Hjorts،j

سایر غرفه های ملی نیز متولیان و موضوعات منتخب خود را اعلام کرده اند. پاویون گرجستان که توسط دوسالانه معماری تفلیس اداره می شود، رابطه بین جریان زمان و انرژی و داستان یک س،تگاه تغییر یافته مصنوعی در منطقه دوشتی گرجستان را بررسی می کند. غرفه ازب،تان استودیو KO را برای مدیریت نمایشگاهی با تمرکز بر میراث و سنت های غنی معماری کشور انتخاب کرده است، در حالی که غرفه آرژانتین به «آینده آب» به سرپرستی دیگو آرایگادا نگاه می کند.




منبع: https://www.archdaily.com/995937/coastal-landscapes-of-the-future-the-danish-pavilion-at-the-2023-venice-biennale-is-curated-by-josephine-michau