مرکز بازدیدکنندگان راپونزل / haascookzemmrich STUDIO 2050


مرکز بازدیدکنندگان راپونزل / haascookzemmrich STUDIO 2050

مرکز بازدیدکنندگان راپونزل / haascookzemmrich STUDIO 2050 - عکاسی خارجی
© عکاسی معماری Markus Guhl

مرکز بازدیدکنندگان راپونزل / haascookzemmrich STUDIO 2050 - عکاسی خارجیمرکز بازدیدکنندگان Rapunzel / haascookzemmrich STUDIO 2050 - عکاسی خارجی، آجر، نما، پنجرهمرکز بازدیدکنندگان Rapunzel / haascookzemmrich STUDIO 2050 - عکاسی خارجی، پله ها، نما، پنجره هامرکز بازدیدکنندگان راپونزل / haascookzemmrich STUDIO 2050 - عکاسی داخلی، پله ها، پنجره هامرکز بازدیدکنندگان راپونزل / haascookzemmrich STUDIO 2050 - تصاویر بیشتر+ 25


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

مرکز بازدیدکنندگان Rapunzel / haascookzemmrich STUDIO 2050 - عکاسی خارجی، پله ها، نما، پنجره ها
© عکاسی معماری Markus Guhl

توضیحات متن ارائه شده توسط معماران. پس از سه سال ساخت، یک مرکز بازدیدکننده به ،وان یک مجسمه ساختم، در محل Rapunzel Naturkost GmbH در Legau پدیدار شد. مرکز بازدیدکنندگان جدید به‌گونه‌ای طراحی شده است که عمومی و دعوت‌کننده باشد و هدف آن این است که لایت موتیف راپونزل «ما از عشق ارگ،ک می‌سازیم» را برای بازدیدکنندگان ملموس کند. خانه ای پر از اکتشافاتی است که مهمانان را به معطل ماندن و مشارکت در انتقال دانش متنوع و احساسی دعوت می کند.

مرکز بازدیدکنندگان راپونزل / haascookzemmrich STUDIO 2050 - عکاسی خارجی
© عکاسی معماری Markus Guhl
مرکز بازدیدکنندگان راپونزل / haascookzemmrich STUDIO 2050 - تصویر 24 از 30
پلان – سایت

مجسمه ساختمان آدرس‌دهنده از راه دور از طریق نقطه مرتفع شمالی – برج راپونزل – پذیرای هر بازدیدکننده‌ای است. باغ افسانه خانه را احاطه کرده و تا پشت بام امتداد دارد. مجسمه‌ای باز و قابل دسترس که در انتها لانه کلاغ امکان مشاهده منظره را فراهم می‌کند.

مرکز بازدیدکنندگان راپونزل / haascookzemmrich STUDIO 2050 - عکاسی خارجی
© عکاسی معماری Markus Guhl

این ژست با سقف بزرگ و شناور همراه است که همه چیز را پوشانده و مانند یک نوار به دور مرکز بازدیدکنندگان می‌پیچد، اما دید داخل و خارج را محدود نمی‌کند.

مرکز بازدیدکنندگان راپونزل / haascookzemmrich STUDIO 2050 - عکاسی خارجی، نما
© عکاسی معماری Markus Guhl

Rapunzel World جدید، لایت موتیف این شرکت را با تمام حواس ملموس می کند. در این نمایشگاه، بازدیدکنندگان می توانند حقایق جالبی در مورد کشت، تجارت منصفانه، و تولید و همچنین زندگی پایدار در ایستگاه های تعاملی بیاموزند. روستری قهوه به گونه ای طراحی شده است که می تو،د برشته شدن و فرآوری آن از جمله بوی زیبای قهوه را تماشا کنید. قیطان راپونزل به شکل یک راه پله چوبی بزرگ و مارپیچ، تمام طبقات را از انبار شراب تا نمایشگاه و تراس پشت بام با منظره فوق العاده اطرافش به هم متصل می کند. علاوه بر نانوایی و بازار ارگ،ک، اتاق های زیادی برای کشف دوره های آموزشی، یوگا و سایر فعالیت ها وجود دارد. باغ افسانه ای با بازیگوش به خانه گرمسیری منتهی می شود، جایی که می تو،د رشد گیاهان قهوه را تماشا کنید.

مرکز بازدیدکنندگان راپونزل / haascookzemmrich STUDIO 2050 - عکاسی داخلی
© عکاسی معماری Markus Guhl

بازدیدکننده از کدام یک از دو ورودی مساوی وارد ساختمان می شود، از طریق مرکز دریافت و توزیع می شود. پارتیشن‌های داخلی لعاب‌دار، بینش سخاوتمندانه‌ای را در مورد قهوه‌پز و نانوایی فراهم می‌کنند. مجسمه راه پله مارپیچ دعوت کننده، طبقه همکف را به گا،ی بالا متصل می کند.

مرکز بازدیدکنندگان Rapunzel / haascookzemmrich STUDIO 2050 - عکاسی داخلی، صندلی، پنجره
© عکاسی معماری Markus Guhl

از مصالح ساختم، طبیعی و تجدیدپذیر مانند چوب و خاک رس استفاده شد و خدمات ساختم، به حداقل ممکن کاهش یافت. برای عایق و کف زیرین از فوم پلی استایره استفاده نشده است، اما سنگریزه شیشه ای فوم بازیافتی استفاده شده است. تمام مواد، رنگ ها و پوشش ها معدنی هستند و از نظر زیست محیطی با دقت انتخاب شده اند.

مرکز بازدیدکنندگان Rapunzel / haascookzemmrich STUDIO 2050 - تصویر 23 از 30
طرح – موقعیت

از نور روز در مرکز بازدیدکنندگان استفاده می شود و تهویه مطبوع مک،کی تا حد زیادی کنار گذاشته شده است. در اینجا ما از آنچه طبیعت به ،وان یک ریزاقلیم در محل برای ما فراهم می کند استفاده کردیم تا خانه ای مستحکم و بادوام بسازیم که با طبیعت کار می کند نه بر خلاف طبیعت. تمام مشاغل صنایع دستی درگیر در ساخت جهان راپونزل در مجاورت لگائو قرار دارند. فقط برای پلکان راپونزل و آجرهای ریز روکش شده، مجبور بودیم به شرکای دورتر متوسل شویم، زیرا کوره های آجرپزی در سوئیس هنوز کوره های قدیمی داشتند که امکان نوع خاصی از انگوب را فراهم می کرد.

مرکز بازدیدکنندگان راپونزل / haascookzemmrich STUDIO 2050 - عکاسی داخلی، آشپزخانه، صندلی
© عکاسی معماری Markus Guhl

این ساختمان نه تنها منطقه را تقویت می کند بلکه با اجتناب از انتشار گازهای گلخانه ای و مصرف منابع در حمل و نقل به محیط زیست نیز کمک می کند.

مرکز بازدیدکنندگان راپونزل / haascookzemmrich STUDIO 2050 - عکاسی بیرونی، آجری
© عکاسی معماری Markus Guhl




منبع: https://www.archdaily.com/995525/rapunzel-visitor-centre-haascookzemmrich-studio-2050