قیمت و خرید بهترین کرم ضد آفتاب بازار 2022 ایرانی و خارجی-اصیل بخرید

قیمت و خرید بهترین کرم ضد آفتاب بازار 2022 ایرانی و خارجی-اصیل بخرید

اگر راهی سواحل دریا و مسافرت‌های تابستانی هستید، یادتان باشد که نوع دیگری از ضد آفتاب هم برایتان asilbekharid موجود هستند. استرس می تواند تأثیر عمده ای بر سلامتی شما داشته باشد، اما آیا به مشکلات پوستی کمک می کند؟ بله! در حالی که استرس به خودی خود باعث ایجاد آکنه نمی شود، اما می تواند برخی از بیماری های پوستی قبلی را تشدید کند. مطالعاتی انجام شده است که ارتباط واضحی بین استرس و جوش ها نشان می دهد. یعنی شما پس از گذشت 150 دقیقه قرار گرفتن در معرض نور خورشید، دچار آفتاب سوختگی خواهید شد.

  • به منظور جلوگیری از بروز مجدد لک‌ها نیز می‌توان این کرم را مورد استفاده قرار داد.
  • کرم ضدآفتاب الارو با فیلترهای شیمیایی که دارد، به‌عنوان یک ضدالتهاب و ضد حساسیت قوی عمل می‌کند و این ویژگی آن را به بهترین انتخاب برای افرادی که لیزر انجام داده‌اند، تبدیل کرده است.
  • گفته می‌شود هر چه میزان SPF کرم ضدآفتاب بیشتر باشد، از پوست محافظت بیشتری در برابر اشعه‌های مضر خورشید می‌کند.
  • جالب است بدانید که این کرم محصول کشور ایران بوده و نه‌تنها از بروز لک‌های پوستی جلوگیری می‌کند، بلکه مدت کوتاهی پس از مصرف آن لک‌های پوستی به‌مرور کم‌رنگ شده و محو می‌شوند.
  • همچنین در بسیار ی از مواقعی مانند عرق زیاد، شنا یا در ساعاتی از روز که نور خورشید شدیدتر است، می‌توان ضدآفتاب را در فواصل زمانی کوتاه‌تر تجدید کرد.

متاسفانه یک باور غلط وجود دارد که اکثر ما سعی می‌کنیم در استفاده از کرم ضد آفتاب صرفه جویی کنیم، در حالی که این موضوع کاملا اشتباه بوده و باعث از بین رفتن تاثیر ضد آفتاب می‌شود. معمولا ضد آفتاب را در هر بار استفاده باید به میزان 2 بند انگشت روی کل صورت بمالیم و در روزهای آفتابی هر 2 ساعت یکبار آنرا تمدید کنیم. توصیه می شود بیست دقیقه قبل از خروج از منزل ضد آفتاب را استفاده کنید و همچنین در روزهای ابری نیز استفاده از ضد آفتاب برای شما ضروری خواهد بود. خارجی مناسب، رنگی یا بی رنگ بودن آن است که در انتخاب بسیار تاثیر گذار می باشد.

– قابلیت محافظت از پوست در برابر آسیب ناشی از رادیکال‌های آزاد

اگر پوستی خشک دارید و نگران پوسه‌پوسته‌شدن پوست صورتتان هستید، از این کرم ضدآفتاب استفاده کنید. در ضمن میزان چربی کنترل شده در فرمولاسیون پیشرفته کرم، آن را برای مصرف انواع پوست مناسب می‌سازد. پر فروش ترین و بهترین کرم ضد آفتاب این برند لوسیون ضد آفتاب سان سنس آنتی ایج ایگو SPF50+ می باشد در این ضد آفتاب لایه‌بردار و ضد آفتاب در کنار هم قرار گرفته‌اند.

بهترین مارک ضد آفتاب خارجی از برند Murad

در دنیای ضدآفتاب‌ها برای افرادی با پوست چرب، انتخاب‌های مختلفی وجود دارد. فلوئید ضد افتاب یا مدل‌های لوسیونی گزینه‌هایی هستند که پوست‌های چرب را تحریک به جوش‌‌زدن و تولید آکنه نمی‌کنند. در خرید از میان محصولات مختلف، به‌سراغ گزینه‌هایی بروید که فاقد چربی هستند و این موضوع را روی بسته‌بندی‌شان هم اعلام کرده‌اند.

اگر به طور مداوم در آفتاب ایستاده اید باید حتما ضد آفتاب خود را هر دو ساعت یک بار تمدید نمایید. در کشور آمریکا به هیچ برندی مجوز تولید ضد آفتاب با برچسب ضد آب را نمی دهند. چرا که برندهایی با برچسب ضد آب این اطمینان را برایمان حاصل می کند که دیگری نیازی به تجدید آن در برابر رطوبت نداریم بنابراین دچار آفتاب سوختگی شده و اثرات جبران ناپذیری برایمان به وجود خواهد آورد. در واقع بهترین کرم ضد آفتاب خارجی با لیبل ضد آب هم نمی تواند بیشتر از 80 دقیقه در زمان شنا یا عرق کردن روی پوست مقاومت نماید. به طور کلی زمانی که قصد خرید بهترین کرم ضد آفتاب خارجی را داریم باید دو نکته را همواره در نظر بگیریم.

تضمین بهترین قیمت

کرم ضدآفتاب هیدرودرم گزینه بسیار مناسبی برای پوست های حساس و خشک می باشد که هیچ گونه جاذب شیمیایی ندارد؛ این کرم در مقابل تعريق و شستشو بسیار مناسب است و در صورت ورزش کردن و تعریق، از بین نمی رود. ضد آفتاب درماتیپیک به نسبت ضد افتاب های معرفی شده خیلی بهتر هست و مانع ورود اکتر اشعه های نور خورشید به پوست میشه. سان سنس یک کمپانی استرالیایی است که به طور رسمی تولید محصولات سان سنس از سال 1988 آغاز شد که از آن زمان تا حالا ، تمرکز اصلی این برند تولید ضد آفتاب برای انواع مختلف پوست بوده است. جالب است بدانید کمپانی سان سنس یکی از زیر مجموعه های برند معروف Ego می باشد که در سال 1953 توسط یک جراح و همسرش که یک پرستار بود ، پایه ریزی شد. نام های دیگری مانند اوریاژ ، لیراک و کیووی از دیگر برندهایی هستند که زیر نظر این کمپانی بزرگ یعنی Ego ، نامی برای خود دست و پا کرده اند.