قیمت سایبان بازویی سایبان برقی متین سایبان متحرک سقف برقی سایبان پارکینگ سایبان چتری

امکان حذف یا اضافه کردن امکانات به سایه بان بازویی وجود دارد. کارخانه ما به دلیل دارا بودن تجهیزات فراوان و پیشرفته قادر است، تولید سایبان بازویی را در مقیاس بالا انجام دهد. به عبارت دیگر تولید عمده سایبان بازویی، تاثیری بر کیفیت آن ها نخواهد داشت. شما می توانید در صورت نیاز به خرید عمده سایبان برقی بازویی، با مشاوران بخش فروش کارخانه ما تماس بگیرید. قیمت سایبان بازویی برقی بعلت استفاده از موتور برقی سایبان و ریموت کنترل در آن بالاتر از قیمت سایبان بازویی دستی میباشد. یک نکته مهم جهت خرید سایبان بازویی این است که جنس آن را متناسب با آب و هوای محل زندگی خود انتخاب کنید.

در تابستان گرم لذت ایستادن زیر سایه را با سایبان بازویی ایران سایبان تجربه نمایید/. یکی از مشخصات اصلی سایه بان بازویی استفاده از آلومینیوم برای تولید قطعات مفصلیمی باشد. با توجه به اینکه آلومینیوم معمولا زیباتر از سایر متریال مورد استفاده بوده و دوام بسیار بیشتری در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی دارد، لذا استفاده از آلومینیوم یکی از برتری های سایه بان بازویی به سایر سایبان ها می باشد. انجام داد.سایه بان بازویی برای مکان هایی که امکان بارندگی بسیار زیاد می باشد، گزینه بسیار مناسب تری می باشد.

برای مثال در منطقه ای با شرایط آب و هوایی به طور مداوم آفتابی و یا بارانی مشتریان نوع ثابت را انتخاب خواهند کرد. اما برای مناطقی که شرایط آب و هوایی در آن متغیر است، مشتریان نوع متحرک را استفاده می کنند. ساخت سایبان های بازویی متحرک و ثابت توسط دیدگاهان نشان از توجه این شرکت به نیازهای متفاوت مشتریان است. کیفیت متریال مورد استفاده در ساخت سایبان بازویی بر قیمت آن موثر است. هر چقدر کیفیت متریال زیاد باشد، به همان نسبت قیمت سایبان افزایش پیدا خواهد کرد. ابعاد سایبان از دیگر عوامل موثر بر قیمت سایبان بازویی است.

سایبان اتوماتیک بازویی را در بازار سایبان اتوماتیک یا سایبان فنری نیز می نامند. طراحان حرفه ای مجموعه ما، از طراحی منحصر به فردی جهت تولید سایبان های بازویی استفاده می کنند. شما با خرید سایبان بازویی از مجموعه ما می توانید جلوه بصری فوق العاده ای به فضای خود ببخشید. همچنین خرید محصول با کیفیت از نظر اقتصادی برای شما به صرفه تر خواهد بود.

  • اول آنکه سایبان بازوییبا نامهایسایبان جکی،سایبان فنری،سایبان اتوماتیک،سایبان بازشو،سایبان هشتی و … نیز شناخته میشود.
  • سایبان های موتور دار فاقد هندل دستی است و به صورت دستی امکان کنترل شدن ندارد.
  • مشتریان می توانند همه مدل های مختلف این نوع سایبان را در زمان کوتاهی مشاهده کنند.
  • انواع طرح و رنگ روکش های سایبان بازویی در مجموعه ما وجود دارد.
  • برای تولید سایبان های دستی از یک میل لنگ بر روی پیچ استفاده می کنند.

نوع دیگری از سایبان پنجره که طرفداران زیادی دارد سایبان متحرک پنجره میباشد که در دو مدل دستی و برقی تولید میشود. یکی از مزیت های سایبان برقی مغازه با توجه به این که سایبان بالا و جلوی مغازه نصب میشود برای تبلیغات و برند سازی میتوان تبلیغات مغازه و فروشگاه خود را بر روی سایبان چاپ کرد تا در معرض دید مشتریان قرار گیرد. سایبان کلاسیک با توجه به سازه سبک آن از عرض ۲.۵متر تا عرض ۶ متر و بازشو آن از ۲ متر تا ۳ متر قابل اجرا میباشد.سایبان کلاسیک یک طرفه میباشد و میتوان بر روی دیوار و یا پایه نصب نمود. سایبان کلاسیک را میتوان برای مغازه، پارکینگ، رستوران، کافی شاپ، باغ و ویلا و استخر استفاده نمود.

استفاده از متریال با کیفیت و درجه یک در ساخت سایبان بازویی

ایران سایه بان از سال ۱۳۶۰ فعالیت خود را در زمینه طراحی ، تولید و نصب انواع سایبان مغازه آغاز نمود و روز به روز دامنه خدمات و محصولات خود را گسترش داد. تولید کننده انواع سایبان کالسکه ای، بازویی، اتوماتیک،پوششی، فنری و … بصورت دستی و برقی میباشد. به همین علت طی نیم قرن گذشته توانسته ایم پاسخگوی مشتریان عزیز در تولید و تامین انوع سایبان قدیمی و جدید باشیم . این قابلیتی است که تولید کنندگان را از فروشندگان (عرضه کنندگان) سایبان متمایز مینماید. یکی از ویژگی های بارز طراحی و تولید سایبان بازویی مجموعه ما، تنوع بالای طرح و رنگبندی چادرهای آن ها است.

ایران سایبان تماس بگیرید و پس از بررسی قیمتها جهت مشاوره رایگان و سفارش مستقیم از کارخانه ایران سایبان با کارشناسان فروش ایران سایبان تماس حاصل فرمایید. شما میتوانید با مطالعه این اطلاعات و در صورت لزوم اخذ مشاوره رایگان از کارشناسان ایران سایبان خرید سایبان خود را بطور مطمئن انجام دهید. چرا که سایبانهای بازویی با اسکلت و بازوهای آهنی نیز میتوان تولید نمود ولی با توجه به اهمیت تولید با کیفیت درایران سایبانسراغ تولید این مدل سایبانهای بازویی نرفته ایم. پارچه سایبانمی تواند برزنتی، فلکسی و یا ترانزیتی باشد که هر کدام قیمتهای مختلفی دارند. ایران سایبان تنهاتولیدکننده سایبان برقی است که با مدیریت دکترمردی موفق به ثبت اختراع درصنعت سایبان شده است. میباشد.که باعث شده تا استفاده از این نوع سایبان ها بسیار بیشتر شود، مقاومت بسیار خوب آنها در برابر رطوبت و همچنین سرما و گرمای شدید است.

این موضوع به خاطر راحتی استفاده از این نوع سایبان ها می باشد. زیرا در اغلب موارد این نوع از سایبان ها به صورت برقی یا اتوماتیک ساخته می شوند. این کار باعث می شود تا در استفاده کردن از این نوع سایبان ها هیچ گونه محدودیت خاصی وجود نداشته باشد. اگر قصد سفارش و خرید انواع سایبان را دارید بهترینقیمت سایبان بازوییو سایر انواع سایبان را از ایران سایبان استعلام نمائید. فاکتورهای متراژ سایبان بازویی ، مدل سایبان بازویی،برقی یا دستی بودن سیستم جمه کننده سایه بان بازویی ،جنس روکش مورد استفاده در سایه بان بازویی عوامل موثر درتعیین قیمت سایبان بازوییمیباشند.

تمامی سایبان های بازویی دیدگاهان هوشمند هستند!

هر کدام از این نام ها با تغییر کوچکی در سایبان بازویی ایجاد می شوند، زیرا امکان اضافه یا حذف کردن امکاناتی به این نوع سایبان وجود دارد. برای مثال زمانیکه به این نوع سایبان موتور الکتریکی، رسیور و ریموت اضافه شود به آن سایبان برقی گفته می شود. اگر به سایبان سنسور لرزش، سنسور باد و یا سنسور گرما اضافه شود به آن سایبان هوشمند گفته خواهد شد. ایران سایه بان تنهاتولیدکننده سایبان برقی است که با مدیریت دکترمردی موفق به ثبت اختراع درصنعت سایبان شده است.

سایبان متحرک پارکینگ به دو نوع سایبان دستی پارکینگ و سایبان برقی پارکینگ تقسیم بندی میشود. سایبان هایکلاس سایبان هایکلاس یکی از انواع سایبان بازویی میباشد. برای آشنایی بیشتر با این مدل سایه بان در ادامه مطلب با ما همراه باشید.