سایبان برقی سایبان اتوماتیک سایبان بازویی Outdoor decor

سایبان برقی دو طرفه بر روی دو عدد پایه عمودی که در طرفین سایبان قرار دارد نصب میشود که فضای خیلی کمی را اشغال میکند.پایه های سایبان در دو نوع U شکل وساده تولید میشود که بسته به سفارش مشتری قابل اجرا میباشد. سایبان برقی دو طرفه در دو نوع تک موتوره با یک محور و دو موتوره با دو محور موجود است. همان طور که از نام سایبان مشخص است مانند یک پوشش عمل میکند و ازتابش نور خورشید، و بارش باران و برف به محل مورد نظر جلوگیری مینماید. سایبان ها با توجه به انواع گوناگون انها درمکان هایی مانند منزل، مغازه، محل پارک خودرو، رستوران ها، کافی شاپ ها واستخر ها مورد استفاده قرار میگیرد. سایبان های قدیمی دارای سیستم دستی بودند و برای باز و بسته نمودن سایبان از هندل یا یک اهرم استفاده می‌شد. ⚠️ بازشوی مفید (سقف سایبان) سایبان فول باکس فقط می تواند بین 2 الی 3 متر باشد.

سایبان موتور دار ، دارای ریموت کنترل است و هرجای مسیر بازشدن می توانید با استفاده از ریموت آنرا متوقف کنید و نیازی نیست حتماً تا انتها باز شود. ⚠️ بازشوی مفید (سقف سایبان) سایبان آویز دار فقط می تواند بین 2 الی 3/5 متر باشد. ⚠️ قیمت سایبان برای مساحت سایبان بر اساس مترمربع اعلام می شود. همچنین می توانید سنسور های هوشمند باد و وضعیت خورشید را روی آن نصب کرده که به هنگام وزش باد های شدید یا تابش نور مستقیم خورشید سایبان به صورت خودکار باز و بسته می شود. و هر دو باعث ایجاد سایه و محافظت در برابر نور، باران و بادهای می شوند البته ایجاد سایه با توجه به پارچه مورد استفاده متفاوت است. تفاوت این دو نوع سایبان فقط در نحوه عملکرد آن هاست که در ادامه به صورت مفصل برایتان آورده شده است.

و تنها از فضای روبه رو تابش آفتاب دارند که سایه بان بازویی کاملا می تواند محافظت مناسبی در این محل ها از تابش آفتاب بنماید. سایبان بازویی بر روی دیوار، سقف و هر سطح دیگر نصب می شود. آنها هزینه های خنک کننده داخلی را کاهش می دهند و همچنین از شما و مبلمان شما در برابر اشعه ماورا بنفش مضر که از خورشید می آید محافظت می کند.

اگر به دنبال یک سایبان بازویی خوب برای خانه یا کسب و کار خود هستید. در اینجا در اینجا نکات مهمی که باید هنگام خرید بدانید را برایتان آورده ایم. مهمترین مزیت سایه بان های بازویی این است که وقتی سایبان را نصب می کنید به راحتی می توانید از دیدن منظره روبه رو لذت ببرید زیرا این سایبان نیازی به پشتیبانی ندارند که مانع دیدن شما شود. این سایبان ها را به سقف یا نمای ساختمان نصب می کنند تا به راحتی سایه ایجاد کند.

  • سایبان ها به طور کلی به دو دسته سایبان ثابت و سایبان متحرک دسته بندی میشوند.
  • این سیستم محافظتی برای فضای داخلی نیز موثر است زیرا سایبان بازویی دستی از گرم شدن توسط اشعه خورشید در فضای داخلی خانه جلوگیری می کند.
  • سایه بان های بازویی برقی به واسطه ­ی موتوری که در سایبان گذاشته شده است کار می کند و با فشردن کلیدی که در کنار سایبان است، می توان سایبان را باز و بسته کرد.
  • رنگ مشکی بشدت حرارت و تابش خورشید را جذب می کند و سایبان برقی سیاه رنگ بعد مدتی بور می شود و کهنه و قدیمی به نظر می رسد.
  • در حقیقت ، سایبان از ورود گرما از طریق پنجره به خانه شما جلوگیری می کند که می تواند باعث شود خانه شما در فصل تابستان تا هشت تا پانزده درجه خنک تر باشد.

هنگام ثبت سفارش به آرم و آدرس سایتهای ایران سایبان به شرح زیر توجه داشته باشند. البته این موضوع به معنای خرید محصول با قیمت بالا و به اصطلاح گران نیست، بلکه هزینه باید با توجه به کیفیت و کارایی محصول، ارزش کافی را داشته باشد. انواع موتور ایتالیایی و آلمانی جزو موتورهای برتر سایبان بوده و بخش مهمی از قیمت سایبان بازویی به آنها مرتبط است. سبک بودن سایبان متحرک بازویی به خاطر استفاده از آلومینیوم به جای فولاد بوده و این موضوع ممکن است بر روی قیمت تمام شده این نوع از سایه بان ها تاثیر گذار باشد.

دارای نماد اعتماد الکترونیکی از تیرماه 1396 تا کنون

سایه بان بازویی را می توان با طول چهار متر وب ازشوی سه متر برای خودرو نیز به کار برد. و به جهت اینکه قیمت تمام شده آن نسبت به سایبان پارکینگ خودرو بسیار کمتر می باشد. سایه بان بازویی با توجه به اینکه دارای بازشوندگی زیادی در مقایسه با سایر سایه بان های مغازه من جمله سایبان کالسکه ای می باشد.

سایت ایران سایبان اصلی کدام است؟

شما می توانید با خیالی آسوده به مدت طولانی از سایبان استفاده کنید. هزینه نگهداری و تعمیر محصولات ما نیز به دلیل استفاده از متریال با کیفیت، بسیار پایین است. که بهترین نوع سایبان پارکینگ، سایبان برقی پارکینگ میباشد که شما فقط با یک ریموت کنترل میتوانید به راحتی سایبان خودرو را باز و بسته نمایید. سایبان برقی پارکینگ فضای خیلی کمی از حیاط را اشغال میکند که حدود ۲۰ سنتی متر است. یکی از مزایای سایبان برقی این است که شما میتوانید در مواقعی که نیاز به سایبان ندارین آن را جمع کنید که این کار باعث طول عمر پارچه و دیگر قطعات آن میشود. درسایبان باکس انتهای محور متحرک که پارچه بر روی آن جمع میشود یک محفظه در پایین و یک محفظه در بالای محور قرار دارد که هم محور و هم پارچه و موتور در برابر تابش نور خورشید و بارش باران و برف محفوظ میماند.

گروه ابتکار ارائه دهنده بهترین محصولات در زمینه درب های اتوماتیک و سیستم های امنیتی از بهترین برند های خارجی و داخلی با کارانتی معتبر و خدمات پس از فروش می باشد. همچنین مجموعه ما در زمینه تعمیرات، عیب یابی ، سرویس و نگهداری دوره ای به صورت تخصصی فعالیت دارد. ۱-سایبان استخر به شما این امکان را میدهد تا دید ساختمان های اطراف به استخر مسدود شود تا بتوانید در تمام شبانه روز از استخر استفاده نمایید. ۲-جلوگیری از تابش نور خورشید به داخل ساختمان که باعث گرم شدن محیط داخل ساختمان و رنگ پریدگی فرش و مبلمان میشود. همچنین در هنگام بارش باران وزن پارچه برزنتی چندین برابر می شود و فشار مضاعفی را به بازوهای سایبان برقی وارد می کند. رنگ مشکی بشدت حرارت و تابش خورشید را جذب می کند و سایبان برقی سیاه رنگ بعد مدتی بور می شود و کهنه و قدیمی به نظر می رسد.

نوع دیگری از سایبان مغازه هم که طرفداران خاص خود را دارد سایبان دکوراتیو مغازه میباشد که بیشتر مناسب رستوران ها و کافی شاپ ها میباشد. سایبان دکوراتیو بیشتر جنبه زیبایی دارد و میتوان بر روی آن انواع طرح و تبلیغات را چاپ نمود. سایبان دکوراتیو بیشتر به صورت ثابت نصب میشود و دستی میباشد. با به کارگیری سایبان مغازه از تابش نور خورشید به اجناس داخل ویترین و محیط مغازه جلوگیری میشود.

اشعه ماورا بنفش خورشید UV نه تنها می تواند باعث آفتاب سوختگی ناخوشایند شود. سایه بان های بازویی شما را از آسیب های مضر نور خورید محافظت می کنند. سایبان بازویی انواع مختلفی دارد که می توانید با توجه به نیاز خود هر نوع را انتخاب کنید.