سایبان بازویی برقی و دستی سایه بان آریا

پوشش متحرک یا پارچه از جنس نانو ،PVC،برزنت یا نخی میباشد.موتور به کار رفته در سایبان های برقی از نوع موتور توبلار است و از کیفیت خوبی برخوردار میباشد. در ادامه با ما همراه باشید تا به توضیح انواع سایبان های بازویی بپردازیم. به همین دلیل ، حتما باید یک مدل مقاوم و با کیفیت بالا انتخاب کنید. با دهنه های بین 3 تا 6 متر و بازشوندگی 2.5 متر یا 3 متر توسط شرکت اقای سایه بان تولید میشود.و فضای حداکثر تا 18 متر مربع را با این مدل سایه بان میتوان تحت پوشش در آورد.

این سایبان ها قابل کنترل هستند و با توجه به نیاز خود میتوانید به هر میزان بازو بسته نمایید که هم با کمک ریموت کنترل یا اهرم دستی قابل اجرا است. مجموعه ابتکارعلاوه بر طراحی و فروش سایبان برقی اصفهان با بهترین قیمت، خدماتی اعم ازنصب و تعمیر درب اتوماتیک پارکینگی در اصفهانو همچنینفروش، نصب و تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای در اصفهانو … بنابراین اگر به دنبال مجموعه معتبری برای نصب، طراحی و اجرای سایبان در اصفهانمی باشید، می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید. سایبان بازویی ایران سایبان در ابعاد و رنگهای متنوع قابل طراحی و ساخت میباشد .سایه بان بازویی کاربردهای بسیار متنوع داشته و از مغازه گرفته،تا باغ،حیاط منازل و غیره میتوان از این نوع سایبان استفاده نماید.

  • ⚠️ بازشوی مفید (سقف سایبان) سایبان آویز دار فقط می تواند بین 2 الی 3/5 متر باشد.
  • که بهترین نوع سایبان پارکینگ، سایبان برقی پارکینگ میباشد که شما فقط با یک ریموت کنترل میتوانید به راحتی سایبان خودرو را باز و بسته نمایید.
  • انواع مختلف سایبان اعم از سایبان برقی، سقف برقی، سایبان ماشین، سایبان چتری، سایبان بالکن و استخر را با قیمت مناسب و تضمین بهترین کیفیت عرضه می نماید.
  • ایران سایبان جهت رعایت حقوق شهروندی با توجه به رسالت خود اطلاعات جامعی را در خصوص انواع سایبان در اختیار عموم قرار داده است.

کاربری سایبان های بازویی اتوماتیک، بسیار راحت و آسان است. شما تنها با فشار دادن یک دکمه می توانید سایبان های اتوماتیک را باز و بسته کنید؛ بنابراین تفاوت بارز سایبان های اتوماتیک و دستی، در بالا رفتن با دست یا برق است. سایبان بازویی کلاسیک سایبان بازویی کلاسیک که سایبان جمع شونده یا سایبان بازوی تاشو نامیده می شود ، سالهاست که به عنوان یک نوع عالی از سایبان ها شناخته می شود. از سایه بان بازویی نیز می توان به عنوان سایه بان خودرو استفاده نمود .وبا توجه به این که طول خودرو های ساخته شده است. سایبان های بازویی نه فقط برای خانه ها ، بلکه از آنها در رستوران ها ، کافی شاپ ها و مغازه ها استفاده می کنند.

لیست قیمت انواع سایبان

می توان گفت سایبان های هوشمند جزء پرطرفدارترین سایبان های موجود در بازار هستند. به همین دلیل در مجموعه ما انواع مختلف سایبان های بازویی هوشمند را مشاهده خواهید کرد. شما می توانید به مدت زمان طولانی از سایبان های هوشمند استفاده کنید.

سایبان تبلیغاتی

پارچه سایبان در معرض آفتاب ، اشعه ماورا بنفش و تابش خیره کننده در فضای است اما در زیر آن سایه کامل وجود دارد. که این امر به کاهش گرما کمک می کند ، و باعث کاهش میزان کارکرد کولر گازی می شود. سایبان برقی به راحتی و با فشردن یک کلیک روی ریموت باز و بسته شده و به سادگی فضای پیشخوان مغازه و یا حیاط شما را سرپوشیده کرده و شما را از گزند آفتاب مصون نگاه می دارد.

محصولات ایران سایبان

شرکت آقای سایه بان تنها تولید کننده سایبان و چادر میباشد، که با مدیریت دکتر مردیدر سال 1391 موفق به ثبت اختراع در این صنعت شده است. سایبان مدرن امروزه برای بسیاری از استخرهای منازل و اماکن در شهرهای بزرگ، در فضاهای ویلایی برای لذت بردن از فضای بیرون نصب می شود. مزایای داشتن یک سایه بان مدرن با نصب سایبان بازویی مجتمع های…

نوع برقی سایبان بازویی ایران سایبان از موتور توربولار استفاده می کند و قیمتی بالاتر نسبت به سایبان دستی دارد.سایبان بازویی(سایبان برقی) از آنجا که فنرهایی درون بازوی خود تعبیه کرده است به سایبان فنری نیز معروف شده است. سایبان فنری (سایبان بازویی) را بدون شک می توان یکی از بهترین نمونه های سایبان معرفی کرد، زیرا این سایبان ها دارای مزایا و قابلیت های فراوانی هستند. طراحی و نصب سایه بان بازویی اگر توسط افراد متخصص انجام شود، میزان رضایت مصرف کننده بسیار بیشتر می شود.

به عبارت دیگر طراحی چادرهای سایبان بازویی توسط نیروهای مجرب ما انجام می شود. ما با تولید چادرهای به روز و با کیفیت توانسته ایم اعتماد شما عزیزان را به خود جلب کنیم. تولید سایبان بازویی تولید سایبان بازویی به عنوان پوشش محافظتی در برابر تابش نور خورشید و بارش باران و برف در طول سال برای فضای… بدین ترتیب در مواردی که مشکل ورود نور مستقیم آفتاب وجود داشته باشد، بهترین کار استفاده از سایه بان بازویی با مدل های مختلف از جمله دستی، اتوماتیک و هوشمند است. سایبان های بازویی ایران سایبان بصورت استاندارد بین دهنه های ۳ تا ۶ متر و با بازشوندگی ۲٫۵ متر،۲٫۸۰ و 3.30 سانت قابل تولید و عرضه میباشد.

مزیت سایبان متحرک این است که در زمان هایی که نیاز به آن ندارید سایبان را جمع کینن واینکه فضای کمتری را نسبت به سایبان ثابت اشغال میکند و از جلوه و زیبایی ساختمان نمی کاهد. حداکثر ابعاد قابل اجرا برای سایبان دو طرفه ۶متر در ۶ متر میباشد که ۳۶ متر مربع را تحت پوشش خود قرار میدهد که قابل توجه است. وزن سایبان دو طرفه زیاد است و در معرض وزش باد قرار دارد و باید پایه های نصب آن را محکم کرد و در صورت نیاز فنداسیون قوی برای پایه ها اجرا کرد. سایبان های بازویی از سازه های فلزی و آلومینیومی مستحکم تشکیل شده اند که با توجه به عرض سایبان دارای چند بازو هستند که بازوها نقش نگهداری پارچه و پوشش متحرک را دارند. ولی بازشو سایبانهای بازویی یک اندازه استاندارد می تواند باشد.

زیرا رطوبت باران به هیچ عنوان اثرات مخرب بر روی روکش و یا مفصل های این نوع سایبان ندارد. بدین ترتیب معمولا سایه بان بازویی دارای محبوبیت بسیار بیشتری نسبت به سایر سایبان ها می باشد. نیز گفته میشود.شما همواره میتوانید با تماس با کارشناسان ما از مشاوره رایگان ما در زمینه انتخاب اندازه مناسب سایبان،انتخاب روکش انواع سایه بان و … بهره مند گردید. در ابعاد مختلف قابل تولید بوده، زیرا معمولا درب مغازه ها با عرض متفاوت ساخته می شوند. بدین ترتیب با اندازه گیری درب مغازه می توان متراژ مورد نیاز برای سایبان مغازه بازویی را به دست آورد.