سالن TAN / استودیو اغلب


سالن TAN / studio oftn - عکاسی داخلی
©

سالن TAN / studio oftn - عکاسی داخلی، آشپزخانه، پنجرهسالن TAN / studio oftn - عکاسی داخلی، پلهسالن TAN / studio oftn - عکاسی داخلی، پلهسالن TAN / استودیو oftn - عکاسی داخلی، پله ها، نما، نردهسالن TAN / استودیو اغلب - تصاویر بیشتر+ 11


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

TAN Salon / oftn studio - عکاسی داخلی، پنجره، صندلی
©

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. Hairsalon TAN در Yeonnam-،، سئول واقع شده است و از دو طبقه به مساحت 100 متر مربع تشکیل شده است. این فضا که در هر طبقه جادار نیست، حسی دنج مانند استودیو دارد. مبلمان پیشخوان برای پاک ، گرایش تجاری موجود حذف شد و مبلمان یکپارچه کمد به جای رختکن نصب شد.

سالن TAN / studio oftn - عکاسی داخلی، آشپزخانه، نما، پنجره، نرده
©
سالن TAN / استودیو oftn - عکاسی داخلی، پله ها، نرده
©

هر طبقه دارای یک اتاق توزیع و یک اتاق شامپو بود، بنابراین دو رهبر طرحی را طراحی ،د که به آنها اجازه می داد یک طبقه در یک زمان کار کنند. علاوه بر این، هر کارکرد و مبلمان به صورت فشرده چیده شده و کارایی فضا به حدا،ر رسیده است.

سالن TAN / studio oftn - عکاسی داخلی، آشپزخانه، پنجره
©
سالن TAN / studio oftn - عکاسی داخلی، پله
©

ویژگی های هر فضا در طبقه اول و دوم ی،ان است، اما دیدن برخی تغییرات چیدمان و متریال های مختلف لذت بخش است. پله‌های ف،ی که بلافاصله در ورودی نمایان می‌شوند، عمدتاً در تضاد با مواد رنگ‌آمیزی قرار گرفته‌اند و آن را نقطه‌ای می‌کنند و ،مت پایین پله‌ها به شکل پلک، برای داشتن شخصیت شیئی است.

سالن TAN / استودیو oftn - عکاسی داخلی، پله ها، نما، نرده
©




منبع: https://www.archdaily.com/995804/tan-salon-oftn-studio