ساخت سایبان بازویی سایبان متین دارای 500 نمایندگی در سراسر ایران

سایبان بازویی را می توان به دو صورت برقی و دستی استفاده کرد. سایبان فول باکس با توجه به ساختار آن از زیبایی ظاهری خاصی برخوردار میباشد و برای سایبان رستوران، سایبان پنجره، سایبان بالکن و سایبان مغازه که در دید هستند مناسب میباشد و طرفداران زیادی دارد. سایبان های قدیمی دارای ایراداتی بودند که میتوان به سازه های فلزی ضعیف آنها که در برابر وزش باد مقاوم نبودند یا به پارچه های معمولی که در برابر افتاب رنگ پریده و خراب میشدند اشاره نمود. اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی شاهد تولید سایبان های برقی یا دستی با ساختاری متفاوت با زیبایی و کارایی بالا هستیم که با توجه مزیت های فراوان مورد توجه قرار گرفته اند.

اساساً طراحی سایه بان های بازویی برقی برای راحتی بیشتر در کار کرد با سایبان ها است. اجزای سایه بان بازویی از قاب و بازو هایی برای باز و بسته کردن پارچه سایبان تشکیل شده است. بسته به اندازه و نوع سایبان، تعداد بازو ها و شکل آن ها تغییر می کند.

  • در این سایبان به جای استفاده از لنگ با فشار دادن کلید که بر روی دیوار نصب شده یا کنترل از راه دور، سایبان را باز یا بسته می کنید.
  • ایران سایبان دارای برند و شرکت ثبت شده است و به همین دلیل، از دیگران متمایز شده است.
  • سایبان هایکلاس سایبان هایکلاس یکی از انواع سایبان بازویی میباشد.
  • اما در سایبان برقی تغییر میزان بازشو توسط نیروی الکتریسیته و با موتورالکتریکی انجام میگیرد.
  • ۵- حال باید میزان بازشو سایبان توسط میکروسوییچ موتور تنطیم شود که میزان باز شدن و جمع شدن سایبان را تنظیم کرد.

قیمت سایبان بازویی به عوامل متعددی بستگی دارد.در ساخت سایبان بازویی اجزای مختلفی بکار می روند. هر کدام از این اجزا نقش تعیین کننده در قیمت سایبان بازویی دارند. روکش سایبان، موتور و یراق آلات آلومینیوم از اجزای سایبان بازویی هستند که هر کدام می تواند در انواع مختلفی تهیه و در ساخت سایبان بکار رود. مهمترین جزو در تعیین قیمت سایه بان بازویی از نوع برقی موتور آن است. موتور سایبان بازویی به توبولار موسوم است و می تواند از برندهای مختلفی تهیه گردد. قیمت سایبان بازویی سایبان متین با توجه به کیفیت مطلوب بسیار مقرون به صرفه می باشد و حتی دارای قیمت رقابتی می باشد .

سایبان اتوموبیل

در انتخاب سایبان ثابت باید دقت نمود تا در عین کارایی بالا زیبایی و جلوه محل نصب سایبان هم حفظ شود. سایبان متحرک اصفهان خود به دو دسته سایبان دستی و سایبان برقی یا سایبان اتوماتیک تقسیم بندی میشوند.درسایبان متحرک دستی، حرکت سایبان و تغییرمیزان بازشو سایبان توسط نیروی دست و با اهرم یا هندل صورت میگیرد. اما در سایبان برقی تغییر میزان بازشو توسط نیروی الکتریسیته و با موتورالکتریکی انجام میگیرد.

سایبان دیواری فول باکس 3.5×2.5

اگر خیلی نگران آسیب دیدن پارچه یا محو شدن رنگ هستید، باید سایبان های برقی را خریداری کنید. این سایبان علاوه بر نگهداری از پارچه راحتی بسیاری را به صاحبان خود می دهد. سایبان های بازویی می توانند هزینه زیادی در قبض انرژی شما صرفه جویی کنند.

ویدئوی سایبان بازویی دستی-هندلی

سایبان بازویی موتور دار(سایبان برقی) را می توان یکی از بهترین و پر کاربرد ترین نمونه از این سایه بان ها دانست. سایه بان بازویی را معمولا در اغلب اوقات برای مغازه ها به کار می برند، از این رو ممکن این نوع از سایبان ها را با نام سایبان مغازه نیز معرفی کنند. بدین ترتیب می توان نتیجه گرفت که سایه بان بازویی دارای کاربردهای بسیار متنوعی می باشد. میزان جلو آمدگی یکی از فاکتورهای اصلی انتخاب سایبان می باشد. در سایه بان بازویی این اندازه 2.5 الی 2.80 سانتیمتر می باشد. از این رو اغلب افراد تمایل دارند این نوع از سایه بان ها را برای مغازه یا فروشگاه خود انتخاب کنند.میزان شیب سایه بان بازویی نیز به راحتی تا 50 درجه قابل کنترل می باشد.