دفتر پایه سوخت مشترک Ribeirão Preto / Estúdio Cidade


دفتر پایه سوخت مش، Ribeirão Preto / Estúdio Cidade

دفتر پایه سوخت مش، Ribeirão Preto / Estúdio Cidade - تصویر 1 از 21
© کنیچه سانتوس

دفتر پایه سوخت مش، Ribeirão Preto / Estúdio Cidade - تصویر 2 از 21دفتر پایه سوخت مش، Ribeirão Preto / Estúdio Cidade - تصویر 3 از 21دفتر پایه سوخت مش، Ribeirão Preto / Estúdio Cidade - تصویر 4 از 21دفتر پایه سوخت مش، Ribeirão Preto / Estúdio Cidade - تصویر 5 از 21دفتر پایه سوخت مش، Ribeirão Preto / Estúdio Cidade - تصاویر بیشتر+ 16


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    11410 فوت مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2020


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: ف، CB، سیا لوز، ، رنگ، عینک DVB، اکودوموس، طراحی فرناندو یاگر، رهبر داخلی، Marmoraria Sertanezina، نجاری ماتیس، فروشگاه پورتوبلو، حمله کردم، تکنوگران، تیدلی

دفتر پایه سوخت مش، Ribeirão Preto / Estúdio Cidade - تصویر 5 از 21
© کنیچه سانتوس

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. برای این پروژه، ما یک ساختمان اداری جدید برای پایگاه سوخت مش، Ribeirão Preto ساختیم. این ساختمان در دو طبقه توسعه یافته است. طبقه فوق، دارای 12 اتاق تجاری، پذیرایی و حمام، و طبقه پایین دارای یک منطقه نشیمن، منطقه فنی و انبار است – علاوه بر یک منطقه سرپوشیده که برای توسعه آینده برنامه ریزی شده است.

دفتر پایه سوخت مش، Ribeirão Preto / Estúdio Cidade - تصویر 2 از 21
© کنیچه سانتوس

محوطه در نظر گرفته شده برای ساختمان درست در ورودی مجتمع، در زمینی مثلثی شکل، در شیب بین ساختمان اداری موجود و مسیری برای ورود کامیون ها به منطقه عملیاتی بود. علاوه بر بی نظمی زمین، این پروژه دارای محدودیت های اولیه دیگری نیز بود، مانند وجود درختان بزرگ که به طور تصادفی در سطح زمین پخش شده اند، تابش نور خورشید در محل، که باعث تابش خیره کننده بصری در اتاق های موجود می شود، و بودجه محدود. با در نظر گرفتن تمام محدودیت ها، کاشت ساختمان بر روی زمین بر اساس تابش که بر اتاق ها و رابطه ای که ساختمان با محیط اطراف خود خواهد داشت، تعریف شد.

دفتر پایه سوخت مش، Ribeirão Preto / Estúdio Cidade - تصویر 8 از 21
© کنیچه سانتوس
دفتر پایه سوخت مش، Ribeirão Preto / Estúdio Cidade - تصویر 14 از 21
پلان – طبقه همکف
دفتر پایه سوخت مش، Ribeirão Preto / Estúdio Cidade - تصویر 4 از 21
© کنیچه سانتوس
دفتر پایه سوخت مش، Ribeirão Preto / Estúdio Cidade - تصویر 15 از 21
پلان – طبقه 1
دفتر پایه سوخت مش، Ribeirão Preto / Estúdio Cidade - تصویر 12 از 21
© کنیچه سانتوس

سازه انتخاب شده بتن پیش ساخته بود. به ،وان یک گزینه طراحی، ما ساختار را آشکار نگه داشتیم و زیبایی آن را با معماری صنعتی بهبود بخشیدیم. ستون‌های ساختمان به سمت جلوی حجم پیش می‌روند که به همراه تیرهای بالایی، رواق‌های نما را مشخص می‌کنند. رواق ها همچنین به کاهش نور مستقیم خورشید در اتاق ها کمک می کنند.

دفتر پایه سوخت مش، Ribeirão Preto / Estúdio Cidade - تصویر 10 از 21
© کنیچه سانتوس

به‌،وان پیش‌فرض طراحی، ما روی رابطه بین محوطه میدان و باغ با ساختمان، به‌ویژه مناطق مش، آن کار کردیم تا درک فضا را گسترش دهیم و ادغام دلپذیرتری با فضای سبز اطراف ایجاد کنیم. فضای سبز موجود به منظور ،یب میدان تغییر مکان داد و طراحی کف به طور طبیعی ظاهر شد و مسیرهایی را که قبلاً وجود داشت هدایت کرد و به طور هماهنگ با توپوگرافی میدان سازگار شد. ایجاد فضای سبز و مناطق زندگی در پایگاه سوخت برای بهبود زندگی روزمره کارکنان پیشگام بود.

دفتر پایه سوخت مش، Ribeirão Preto / Estúdio Cidade - تصویر 3 از 21
© کنیچه سانتوس

در طبقه همکف، چیدمان ،مت های مش، با مبلمان منعطف طراحی شد تا با توجه به کاربری ها و نیازها، تغییرات و بازآرایی چیدمان انجام شود.

دفتر پایه سوخت مش، Ribeirão Preto / Estúdio Cidade - تصویر 20 از 21
ایزومتریک

در طبقه اول، راهرویی که جریان اتاق‌ها را توزیع می‌کند دارای نورپردازی اوج – ایجاد احساس وسعت – و سقف ف،ی باریک است که این نور را فیلتر می‌کند و جریان عابران ورودی به ساختمان را هدایت می‌کند.

دفتر پایه سوخت مش، Ribeirão Preto / Estúdio Cidade - تصویر 7 از 21
© کنیچه سانتوس




منبع: https://www.archdaily.com/992776/ribeirao-preto-shared-fuel-base-office-estudio-cidade