دفتر مرکزی چاپ فایدون / معماران پائولو کوسو


دفتر مرکزی چاپ فایدون / معماران پائولو ،و

دفتر مرکزی Phaidon Press / Paolo Cossu Architects - عکاسی خارجی، ،ه
© Lorenzo Zandri

دفتر مرکزی مطبوعاتی فایدون / معماران پائولو ،و - عکاسی داخلی، قفسه بندی، صندلیدفتر مرکزی مطبوعاتی فایدون / معماران پائولو ،و - عکاسی بیرونیدفتر مرکزی Phaidon Press / Paolo Cossu Architects - عکاسی بیرونی، صندلیستاد مطبوعاتی فایدون / معماران پائولو ،و - عکاسی داخلیدفتر مرکزی مطبوعاتی فایدون / معماران پائولو ،و - تصاویر بیشتر+ 17


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    950 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2021


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: بوچی، کوریان، دیباند، EGE، فوربو، هرمان می،، بتن موریس، SAS International، ویترآ، شوخی، زوچتی




ستاد مطبوعاتی فایدون / معماران پائولو ،و - عکاسی داخلی
© Lorenzo Zandri

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. انتقال فایدون به مقر جدید در توسعه جزیره Sugar House چالش جالبی را از نظر هماهنگی و طراحی فضایی به همراه داشت. علیرغم نیاز روزافزون ناشر به ذخیره سازی کتاب و سایر مطالب منتشر شده، فضای جدید کوچکتر از دفتر قبلی در کینگز کراس بود. این فرصت را برای PCA فراهم کرد تا از راه حل های خلاقانه برای اطمینان از برآورده شدن نیازهای فضایی Phaidon و بهبود محیط اداری استفاده کند.

دفتر مرکزی Phaidon Press / Paolo Cossu Architects - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، صندلی
© Lorenzo Zandri
دفتر مرکزی مطبوعاتی فایدون / معماران پائولو ،و - عکاسی داخلی، آشپزخانه، صندلی
© Lorenzo Zandri

تحقیقات کامل در مورد ساختار برنامه‌ریزی دفتر و زندگی کاری روزمره به PCA در مورد چگونگی ایجاد یک محیط کارآمد دقیق برای هر بخش در دفتر کمک کرد. از میزهای مدیریتی و تحریریه گرفته تا ایستگاه های گرافیکی و برش، طراحی گردش کار فضایی را بهینه کرد تا روز به روز منطقی تر و لذت بخش تر شود.

دفتر مرکزی مطبوعاتی فایدون / معماران پائولو ،و - تصویر 21 از 22
پلان – طبقه همکف

PCA برنامه را بین دو سطح ساختمان ت،یم کرد. طبقه همکف، با ورودی مرکزی آن، به ،وان یک فضای عمومی قابل نفوذ متشکل از یک لابی و یک تفرجگاه داخلی در طرفین تصور می شد که به موازات پنجره های طبقه همکف است که در آن انتشارات فایدون بر روی دیوار گا،ی خطی نمایش داده می شود و نمای ثانویه قابل مشاهده را تشکیل می دهد. از بیرون.

ستاد مطبوعاتی فایدون / معماران پائولو ،و - عکاسی داخلی
© Lorenzo Zandri

Dibond به ،وان ماده اصلی روکش در فضاهای روبه‌روی عمومی استفاده می‌شد و با دقت به شکل کنسرتینا با پروفیل‌های زاویه‌ای نامنظم که زبان کاغذ تا شده را تقلید می‌کند، نور طبیعی را از پنجره‌های روبه‌رو جذب می‌کند و نمایشی در حال تکامل از نور و سایه ایجاد می‌کند، مورد استفاده قرار گرفت.

دفتر مرکزی مطبوعاتی فایدون / معماران پائولو ،و - عکاسی داخلی، کمد، قفسه بندی
© Lorenzo Zandri

در لابی، Dibond یک میز و قفسه کتاب با قد کامل را پوشانده است که پس‌زمینه‌ای با ابهت و مجسمه‌سازی برای صفحات جلد پررنگ آ،ین نسخه‌های این برند ایجاد می‌کند. فرم کنسرتینا در تمام طول دیوار گا،ی با قفسه ای که نمایش کتاب خطی را تشکیل می دهد ادامه دارد. این توسط سه درب شیشه ای تمام قد با قاب Dibond ش،ته می شود که به اتاق های جلسات مختلف و یک اتاق هیئت مدیره حاوی صندلی های Vitra Visavis، میزهای Eames و سیستم های قفسه بندی جه، Vitsoe 606 منتهی می شود.

دفتر مرکزی مطبوعاتی فایدون / معماران پائولو ،و - عکاسی بیرونی
© Lorenzo Zandri

PCA از نزدیک با برند روشنایی کانادایی Bocci در یکپارچه‌سازی چراغ‌های آویز ساخته شده از فرم‌های آلومینیومی مجسمه‌سازی و ریخته‌شده آزاد که سقف‌های مشبک تیره گردشگاه و ،مت‌های پذیرایی را مشخص می‌کنند، همکاری کرد. فرم‌های ارگ،ک چراغ‌های Bocci در تضاد با پس‌زمینه خالص و محدود قفسه‌های نمایشگر و جلد کتاب‌های برجسته فایدون قرار دارند.

ستاد مطبوعاتی فایدون / معماران پائولو ،و - عکاسی داخلی، صندلی
© Lorenzo Zandri

طبقه اول به ،وان یک فضای پلان باز انعطاف‌پذیر بزرگ با ردیف‌هایی از ایستگاه‌های کاری Herman Miller و صندلی‌های Vitra ID Mesh در یک زاویه در نظر گرفته شده است که شکاف‌هایی را در پلان ایجاد می‌کند که در آن مناطق ملاقات غیررسمی و فضاهای برش طبیعی درج شده‌اند.

دفتر مرکزی مطبوعاتی فایدون / معماران پائولو ،و - تصویر 22 از 22
پلان – طبقه 1

واحدهای ذخیره سازی سفید یکپارچه دیوارهای محیطی را در بر می گیرند و فضایی را برای مجموعه های در حال گسترش Phaidon فراهم می کنند. اینها با پنجره‌های بزرگی مشخص می‌شوند که نمای عمیقی ایجاد می‌کنند که در آن ،مت‌های نشستن غیررسمی با نمای بیرونی قرار گرفته‌اند. مناطق مختلف در طبقه اول سطوح مختلفی از حریم خصوصی صوتی و بصری را در خود جای داده اند تا در چارچوب ا،امات Phaidons قرار گیرند، در حالی که هنوز یک محیط کاری جذاب و فراگیر را تضمین می کنند.

ستاد مطبوعاتی فایدون / معماران پائولو ،و - عکاسی داخلی
© Lorenzo Zandri

در سرتاسر هر دو طبقه، PCA یک پالت مواد محدود و خنثی را حفظ کرد تا هویت برند Phaidon و انتشارات جسورانه بخشی از زبان طراحی در حال تکامل را تشکیل دهد و امکان بیان شخصیت برند را فراهم کند.

دفتر مرکزی Phaidon Press / Paolo Cossu Architects - عکاسی بیرونی، صندلی
© Lorenzo Zandri




منبع: https://www.archdaily.com/972842/phaidon-press-headquarters-paolo-cossu-architects