دفتر / جیمز و مائو


دفتر / جیمز و مائو - عکاسی بیرونی، نما
© Jakub Certowicz

دفتر / جیمز و مائو - عکاسی بیرونیدفتر / جیمز و مائو - عکاسی بیرونی، پنجره، نمادفتر / جیمز و مائو - عکاسی داخلی، ویندوزدفتر / جیمز و مائو - عکاسی داخلی، صندلیدفتر / جیمز و مائو - تصاویر بیشتر+ 25


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

دفتر / جیمز و مائو - عکاسی بیرونی
© Jakub Certowicz

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. زمین موجود یک منطقه سبز در یک زمین مسطح صنعتی بزرگ است که توسط یک ساختمان صنعتی، یک پارکینگ برای کارکنان، یک حیاط کامیون و یک ساختمان اداری کوچک احاطه شده است که امکان دسترسی به محوطه را فراهم می کند.

دفتر / جیمز و مائو - عکاسی بیرونی، نما، ویندوز
© Jakub Certowicz
دفتر / جیمز و مائو - عکاسی بیرونی، پنجره، نما
© Jakub Certowicz

دقیقاً در کنار این آ،ی، جنگل کوچکی از درختان وجود دارد که ما تصمیم گرفتیم از آن به ،وان پیش اتاق فیزیکی ساختمان جدید و بالاتر از همه به ،وان یک مولد رو، پروژه نگهداری و استفاده کنیم. در چنین محیط خصمانه‌ای، ما می‌خواستیم کار اداری پناهگاهی برای پا،ازی محیط باشد، فراتر از ساختمان اداری.

دفتر / جیمز و مائو - عکاسی بیرونی، پنجره، نما
© Jakub Certowicz
دفتر / جیمز و مائو - تصویر 22 از 30
طرح سایت

ساختمان جدید فضای سبز موجود را به سه ،مت ت،یم می‌کند که نماهای شمالی، ج،ی و شرقی به آن می‌نگرند، اما به‌ویژه مرزهای ساختمان با دیوارهای ضخیم به سمت آن کشیده شده‌اند. اینها محفظه های بیرونی را ایجاد می کنند که به ،وان یک حائل بین کارهای اداری و صنعتی عمل می کنند و این احساس را ایجاد می کنند که فراتر از ساختمان همه چیز سبز است و محیط اطراف ما را فراموش می کند. مورد دوم با استفاده از مصالح نمای صنعتی غیر معمول مانند آجر تقویت می شود.

دفتر / جیمز و مائو - عکاسی داخلی، صندلی
© Jakub Certowicz
دفتر / جیمز و مائو - عکاسی داخلی، ویندوز
© Jakub Certowicz
دفتر / جیمز و مائو - تصویر 23 از 30
طرح طبقه همکف

نمای غربی در مجاورت شهرک صنعتی قرار دارد و به همین دلیل دارای خدمات و یا کاربری های کمتر اشغال شده است و با تقریباً هیچ شکافی بسته می شود. خانه سه نما دیگر از اتاق‌ها، دفاتر و آپارتمان‌های کارکنان استفاده می‌کند و دارای پنجره‌های بزرگ برای جذب نور و پرده‌های ف،ی است که تابش خورشید را کنترل می‌کند و در تابستان از آن جلوگیری می‌کند و در زمستان آن را جذب می‌کند.

دفتر / جیمز و مائو - عکاسی بیرونی، آجر، نما
© Jakub Certowicz

بخش کوچکتری از برنامه در طبقه دوم توزیع شده است تا فضای سبز موجود کمتری را اشغال کند. به این ترتیب، حجمی از دفاتر پدیدار می شود که به لطف عقب نشینی کل محیط، از محیط متخاصم انتزاع شده است.

دفتر / جیمز و مائو - عکاسی داخلی، میز، صندلی، پنجره، پرتو
© Jakub Certowicz
دفتر / جیمز و مائو - تصویر 24 از 30
پلان طبقه اول

در طبقه همکف، دو فضای بافر حرارتی با نماهای دو جداره وجود دارد که به لطف کنترل خورشیدی لوورها در زمستان گرم و در تابستان خنک می شوند. از طریق آنها است که هوای تمیز بیرون قبل از ورود به فضای داخلی برای مصرف انرژی کمتر، از قبل اقلیمی می شود. این یک جایگزین غیرفعال برای ماشین‌های بازیابی گرما برای تهویه است، یا همان فضاهای “بافر حرارتی” به ماشین‌هایی تبدیل می‌شوند که می‌توانند به ،وان گلخانه یا تراس برای استراحت، غذا خوردن، چت و غیره استفاده کنند و از آنها لذت ببرند.

دفتر / جیمز و مائو - عکاسی بیرونی، ویندوز
© Jakub Certowicz




منبع: https://www.archdaily.com/995818/the-office-james-and-mau