خانه کالفیلد / بریسکو لوران


خانه کالفیلد / بریسکو لوران

خانه Caulfeild / Brisco Loran - عکاسی خارجی، پنجره، در، نما، حیاط
© اگنس سانویتو

خانه Caulfeild / Brisco Loran - عکاسی خارجی، پنجره، نما، باغ، حیاطخانه Caulfeild / Brisco Loran - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز، کانتر، صندلی، در، پنجره، سینکخانه Caulfeild / Brisco Loran - عکاسی داخلی، چوب، قفسه بندیخانه Caulfeild / Brisco Loran - عکاسی داخلی، میز، قفسه بندیخانه Caulfeild / Brisco Loran - تصاویر بیشتر+ 20


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

خانه Caulfeild / Brisco Loran - عکاسی داخلی، قفسه بندی
© اگنس سانویتو

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. این خانه در ج، لندن که نیمه شرقی نیمه‌جنگ‌های بین‌دوره‌ای را شامل می‌شود، در اوا، قرن بیستم و اوایل قرن بیست و یکم به تدریج به سمت شمال گسترش یافت و مجموعه‌ای از اتاق‌ها و آشپزخانه‌ای با برنامه‌ریزی ضعیف را تشکیل داد که برای تعریف یک الگوی کاربری تلاش می‌کرد. فضاهای نشیمن کلیدی به تاریک ترین مناطق خانه فشرده می شدند در حالی که باغ کم استفاده می شد و علیرغم نصب درهای تاشو عریض با زندگی داخلی ارتباط ضعیفی احساس می شد.

خانه Caulfeild / Brisco Loran - عکاسی خارجی، پنجره، نما، باغ، حیاط
© اگنس سانویتو
خانه Caulfeild / Brisco Loran - عکاسی بیرونی، پنجره، حیاط
© اگنس سانویتو
خانه Caulfeild / Brisco Loran - عکاسی داخلی، پنجره، نما
© اگنس سانویتو

Brisco Loran مامور شد تا با مجوز طراحی آشپزخانه جدید، جایگزینی سطوح ناخوشایند، و باز ، مناطقی از نمای عقبی که اخیراً ساخته شده است، در چیدمان فضاهای عقب خانه تجدید نظر کند. در جایی که عرشه‌های چوبی پوشش سبز لغزنده را که در موقعیت رو به شمال آن قرار داشت جمع‌آوری کرده بود، از این تمرین خواسته شد تا در نظر بگیرند که چگونه یک پاسیو جدید می‌تواند خانه و باغ را بهتر به هم متصل کند.

خانه کالفیلد / بریسکو لوران - تصویر 22 از 25
طرح نوسازی

جایی که ممکن است وسوسه به سمت تابلوی رسا وجود داشته باشد، این پروژه ای است که در آن کارفرما و معمار به دنبال آن بوده اند که با مشت هایی که توسط بازسازی های قبلی خانه پرتاب می شود، غلت بزنند. کارهای سازه‌ای به تعریض یک دهانه عقب محدود می‌شد، با آجرها برای ساختن دیوار پنجره چوبی ورودی، قبل از دریافت یک ملات شستشوی یکپارچه. سپس یک مرحله نواری، کفپوش ها را بلند کرد و سیستم گرمایش از کف را ش،ت، کابینت آشپزخانه برای نجات فرستاده شد و دکور باغ برداشته شد.

خانه Caulfeild / Brisco Loran - عکاسی داخلی، چوب، قفسه بندی
© اگنس سانویتو
خانه Caulfeild / Brisco Loran - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز، کانتر، صندلی، در، پنجره، سینک
© اگنس سانویتو
خانه کالفیلد / بریسکو لوران - تصویر 24 از 25
نازک کاری آشپزخانه

این کارهای توانمند، فضا را برای نصب کف کاشی سفالی آماده کرد که سه اتاق پشتی خانه را به هم متصل می‌کند و از آستانه پشتی سرازیر می‌شود و پاسیو جدیدی را تشکیل می‌دهد که در سایه‌دارترین گوشه‌هایش باغ‌های غرق‌شده را در خود جای داده است. دماغه شرقی میزبان یک میز ف،ی مدور است، در حالی که یک کباب پز آجری از گوشه غربی بالا می رود. قیف‌های جدید، لوله‌های پایین، و یک پرده پرنده هفت متری برای اصلاح ساختارهای ناهماهنگ به نظر می‌رسند، در حالی که یک پوشش جدید برای قاب درهای تاشو، خانواده ف،کاری سفید رنگ را تکمیل می‌کند.

خانه Caulfeild / Brisco Loran - عکاسی داخلی، قفسه بندی، صندلی
© اگنس سانویتو
خانه Caulfeild / Brisco Loran - عکاسی داخلی، میز، پرتو
© اگنس سانویتو

در مرحله آ، کار، وصال متخصص، Constructive و Co، یک شبکه بهم پیوسته از کابینت، قفسه بندی و نشیمن به طرح های Brisco Loran ساختند. یک تکه مبلمان چوبی 8×2.5 متری، ،مت اعظم حجم بلندتر آن به سمت اعماق سایه‌دار خانه منتقل می‌شود، در حالی که سطوح اصلی کار به سمت نور روز منتقل می‌شوند.

خانه Caulfeild / Brisco Loran - عکاسی داخلی، میز، قفسه بندی
© اگنس سانویتو

یک درگاه چوبی قفسه‌بندی صفحه نمایش، خط نمای اصلی عقب را مشخص می‌کند که به ،وان شریکی برای درگاه لعاب‌دار سفید رنگ در کنار آن شکل گرفته است. اجاق گاز از ابتدای یک نیمکت کم ارتفاع فاصله دارد که در آن فرزندان ،دسال خانواده می توانند با خیال راحت تماشا کنند و در تهیه غذا شرکت کنند.

خانه Caulfeild / Brisco Loran - عکاسی داخلی، آشپزخانه، قفسه بندی
© اگنس سانویتو
خانه Caulfeild / Brisco Loran - عکاسی داخلی، قفسه بندی
© اگنس سانویتو

شخصیت خانواده تا اسپلش بک گسترش می یابد، با کاشی طراحی شده توسط مشتری پروژه سوفی کالفیلد. نیمکت L شکل یک میز چوبی مربعی را می پوشاند که در طاقچه ای در کنار پنجره جدید و باغ غرق شده آن طرف قرار دارد.

Caulfeild House / Brisco Loran - عکاسی داخلی، آشپزخانه، کانتر، سینک
© اگنس سانویتو




منبع: https://www.archdaily.com/992249/caulfeild-،use-brisco-loran