خانه نهر ادگارز / معماری نفس


خانه نهر ادگارز / معماری نفس

Edgars Creek House / Breathe Architecture - عکاسی خارجی، نما، پنجره
© تام راس

Edgars Creek House / Breathe Architecture - عکاسی بیرونی، پنجره، جنگلEdgars Creek House / Breathe Architecture - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز، صندلی، تیرآهن، کانترخانه ادگارز کریک / معماری تنفس - عکاسی بیرونیخانه ادگارز کریک / معماری تنفس - عکاسی داخلیخانه نهر ادگارز / معماری تنفس - تصاویر بیشتر+ 9


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    275 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2019


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: فیشر و پیکل، Ambiance Lumiere، بینق، بریگز، Brodware، شبه جزیره سازه های زمین، محیط زیست فضای باز، Led Lux، جام تخم مرغ مارک تاکی، شیرهای پر، نجات شهری



Edgars Creek House / Breathe Architecture - عکاسی بیرونی، پنجره، جنگل
© تام راس

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. این خانه برای کشور محترم است. ادگارز کریک هاوس که در کناره های نهر ادگار، مشرف به ص،ه های ماسه سنگی و درختان میله آهنی قرار دارد، برای اتصال به طبیعت طراحی شده است. به جای نظارت بر چشم انداز، فرصتی برای زندگی ساده به ،وان بخشی از یک سیستم فراهم می کند. به جای تطبیق سایت با خانه، خانه را با سایت تطبیق می دهیم. خانه ادگار کریک از مجموعه ای از حجم های مواج تشکیل شده است که به داخل چشم انداز قدم می گذارند و به شیب سایت پاسخ می دهند. این مجموعه ای است از محیط های داخلی و خارجی، محیط های روشن و تاریک، پیچ در پیچ و قدم در یک سری از فضاها، پوشیده از مواد خام و طبیعی. در رویکرد خود به مکان یابی و برنامه ریزی ساده و صادقانه است و دقیقاً نماهای درختان اطراف را قاب می کند.

خانه ادگارز کریک / معماری تنفس - عکاسی داخلی
© تام راس
خانه نهر ادگارز / معماری تنفس - تصویر 10 از 14
پلان – طبقه همکف

با یک چشم انداز اولیه از نهر ادگار در غرب سایت، ما به طور همزمان خانه را باز کردیم، سایه انداختیم و از طریق یک کفی بریز تهویه کردیم. با تولید یک ریزمحیط در حالی که نور را از طریق صفحه نمایش خود فیلتر می کند، کفپوش بریس با آب و هوا و فصول در نوسان است و ،نان را در محیط خود زمین می اندازد. بریس سولیل یک ستون فقرات در هوای آزاد را تشکیل می دهد که از آن خانه به سه ،صر، سه آلاچیق ت،یم می شود. یکی برای خواب، یکی برای حمام ،، یکی برای زندگی – هر کدام یک حیاط مرکزی را قاب می کنند. حیاط و هر آلاچیق با منظره‌ای متفکرانه از چشم‌اندازی از درختان پوست آهنی و نهر پرپیچ‌وخم فراتر از آن ساخته شده‌اند.

خانه ادگارز کریک / معماری نفس کشیدن - تصویر 11 از 14
پلان – طبقه 1
Edgars Creek House / Breathe Architecture - عکاسی داخلی، ویندوز
© تام راس
خانه نهر ادگارز / معماری تنفس - تصویر 12 از 14
بخش

ادگار کریک هاوس به مادی بودن بوته زار محلی خود پاسخ می دهد. یک دیوار خاکی ش،ته از نمای ج،ی محافظت می کند، که شبیه ص،ه های ماسه سنگی نهر زیر است. مانند درختان اطراف آن، هر غرفه با پوسته آهن خام پوشیده شده است. هیچ کاشی وجود ندارد – ،مت‌های مرطوب در عرشه‌های Ironbark استرالیا تکمیل شده‌اند، در حالی که آشپزخانه دارای رویه‌های نیمکتی Messmate با برنج خام است. کفپوش در سرتاسر بلوط تاسم، بازیافتی است به استثنای اتاق نشیمن غرق شده که با سنگ تمام شده است. تمام ظروف شیرآلات از برنج خام و لوله مسی سفارشی خم شده با شیلنگ های برنجی ساده هستند. رو به غرب، کفی بریز از تیرهای آهنی خا،تری با درهای کشویی آهنی ساخته شده است. این خانه به گونه ای طراحی شده است که در چشم انداز فرو رفته و پناهگاه و پناهگاه را در اولویت قرار دهد. خانه ادگار کریک یک خلوتگاه آرام است که بافتی، ساده و صادقانه دارد.

خانه ادگارز کریک / معماری تنفس - عکاسی بیرونی
© تام راس
Edgars Creek House / Breathe Architecture - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز، صندلی، تیرآهن، کانتر
© تام راس

بی،ه پایداری در Breathe، ما همیشه اخلاق را بر زیبایی شناسی ترجیح می دهیم. ردپای کوچکتر، پرداخت کمتر، مواد مستحکم تر، و ساخت و ساز کارآمدتر – در نهایت با هدف ساخت کمتر و بیشتر. خانه Edgar’s Creek به گونه ای طراحی شده است که بدون سوخت فسیلی در حال کار باشد. این شامل دو م،ن 5000 لیتری آب باران زیرزمینی، یک پمپ حرارتی الکتریکی برای گرم ، آب گرم، و تج،اتی برای گرمایش هیدرونیک و پانل های خورشیدی روی پشت بام با ذخیره باتری است. مواد که با پایداری مواد در خط مقدم طراحی شده اند، بازیافت، قابل بازیافت و در صورت امکان به صورت محلی تهیه می شوند. با حذف پرداخت های اضافی، مواد خام باقی می مانند و در معرض دید قرار می گیرند. شیشه های دو جداره حرارتی ش،ته شیب و چرخش و درهای بالابر و کشویی محیط داخلی را کاملاً مهر و موم شده تضمین می کنند. این جهت گیری خورشیدی غیرفعال خانه را تکمیل می کند، عملکرد حرارتی و ثبات دمای داخلی را بهبود می بخشد. علاوه بر این، توجه دقیقی به فیلتر ، آفتاب گرم تابستان با دهانه های سوراخ شده و صفحه های چوبی در سراسر غرفه ها شده است.

خانه ادگارز کریک / معماری تنفس - عکاسی داخلی
© تام راس




منبع: https://www.archdaily.com/995423/edgars-creek-،use-breathe-architecture