خانه سوئی / Nídia Duarte Arquitetura


خانه سوئی / Nídia Duarte Arquitetura

Sui House / Nídia Duarte Arquitetura - عکاسی بیرونی، پنجره، جنگل
© Studio NY18

Sui House / Nídia Duarte Arquitetura - عکاسی بیرونی، پنجره، نماخانه سوئی / Nídia Duarte Arquitetura - عکاسی داخلی، اتاق نشیمنخانه سوئی / Nídia Duarte Arquitetura - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، میز، صندلی، پرتوخانه سوئی / Nídia Duarte Arquitetura - عکاسی داخلی، اتاق نشیمنخانه سوئی / معماری Nidia Duarte - تصاویر بیشتر+ 24


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    120 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2022


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: آلومینا، بوته، دکا، سنگ های مستقیم، فرمیکا، لیدر داخلی، پورتیناری، معبد، جهاز عروس


  • معمار اصلی:

    nidia duarte

خانه سوئی / Nídia Duarte Arquitetura - عکاسی بیرونی، نما، باغ، حیاط
© Studio NY18

توضیحات متن ارائه شده توسط معماران. Sui از عبارت لاتین Sui Generis به م،ای منحصر به فرد و اصیل و حتی عجیب است. این ساختمان تنها در 20 روز در باغ نمادین Palacio das Mangabeiras در پایتخت میناس گرایس برزیل ساخته شد. احترام محترمانه ای برای محیط زیست وجود داشت زیرا سعی کردیم گفت و گوی ملایمی بین آنچه قبلاً وجود داشت و آنچه در آنجا معرفی شده بود ایجاد کنیم. بنابراین، چشم انداز را با انسان ساخته هماهنگ می کند.

Sui House / Nídia Duarte Arquitetura - عکاسی بیرونی، پنجره، جنگل
© Studio NY18

کاسا سویی با فرمت افقی، خطی و یک پایه پشتی به طور هدفمند ساخته شده است که در هر طرف توسط طبیعت در آغوش گرفته شده است. ساختار معماری از میان باغ ها جریان می یابد زیرا طبیعت در ساختارهای طراحی شده در یک همزیستی کامل نفوذ می کند که وحدت و پیوند را ارائه می دهد. کل خانه با در نظر گرفتن طول کامل میله های ف،ی موجود در بازار پیش بینی شد و از اتلاف جلوگیری شد. ماژول های 6 متری از میله های ف،ی 12 متری برای بهینه سازی استفاده از مواد، سهولت اجرا و سرعت فرآیند برش داده شدند. بنابراین این ساختمان به راحتی با هر مک، سازگار است.

خانه سوئی / Nídia Duarte Arquitetura - عکاسی بیرونی، نما، باغ، حیاط، پاسیو
© Studio NY18
خانه سوئی / Nídia Duarte Arquitetura - عکاسی بیرونی، باغ، حیاط
© Studio NY18

مجموعه‌ای از دو درهای چرخشی تاشو که به طور متقارن از یکدیگر فاصله دارند در تمام طول نما گسترش یافته و فرد را به تفکر در زوایای مختلف منظره اطراف دعوت می‌کند. این مجموعه از درها علاوه بر باز و بسته شدن، غرفه را با نمایش طناب های دریایی بافته شده دستی بر روی شیشه خود زیبا می کند که نه تنها نور طبیعی را فیلتر می کند، بلکه یک بازی زودگذر از نور و سایه را در داخل ارائه می دهد.

خانه سوئی / Nídia Duarte Arquitetura - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن
© Studio NY18
خانه سوئی / Nídia Duarte Arquitetura - عکاسی داخلی
© Studio NY18

یک منطقه دنج صبحانه در مجاورت ایوان جلویی فضای آرامش بخشی را فراهم می کند که مبل ها و درختان را با باغی زیبا احاطه کرده است. نشیمنگاه آهنی و چوبی طراحی شده توسط آندره فری، هنرمندی از ایالت میناس گرایس، برای لحظات خواندن در میان طبیعت دلپذیر من، است. مش میلگرد در پس‌زمینه بالا می‌رود و نور را آزادانه به داخل می‌دهد تا بینایی به درختان نخل و آروکاریا زیبا برسد.

Sui House / Nídia Duarte Arquitetura - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، میز، پرتو، پنجره
© د،ل منصور
خانه سوئی / معماری Nidia Duarte - تصویر 24 از
پلان طبقه
Sui House / Nídia Duarte Arquitetura - عکاسی بیرونی، نرده، باغ، عرشه
© Studio NY18

منطقه نشیمن لذیذ یک سرود واقعی هم برای گردهمایی های خانوادگی و هم برای جلسات غیررسمی است. جزیره آشپزخانه با میز متصل و کاناپه ارگ،ک ارتباط مستقیمی با چیدمان سیال تر پروژه ایجاد می کند. از رنگ‌های روشن‌تر گرفته تا رنگ‌های خا،تری، از لمس گرم چوب گرفته تا ،یب بافت‌ها، همه چیز محبت‌آمیز و دلپذیر است. در پس‌زمینه، یک دیوار منحنی یک قفسه کتاب در یک طرف و یک باغ عمودی همراه با یک سرداب در طرف دیگر قرار دارد. برخی دیگر از نکات برجسته عبارتند از تکمیل چوب خشن قفسه ها، که در آن مجموعه ای از ظروف سرامیکی قرار می گیرند، انبار شراب با کنترل آب و هوا، مینی بار، و حتی منطقه ای که منحصراً به گوشه قهوه اختصاص داده شده است.

خانه سوئی / Nídia Duarte Arquitetura - عکاسی داخلی، اتاق خواب
© Studio NY18
سوئی هاوس / Nídia Duarte Arquitetura - عکاسی داخلی، کمد
© Studio NY18

در یک منطقه منزوی تر، اتاق خواب را می یابیم که در یک ساختار چوبی قاب شده است، که از همان مفهوم مجزای پروژه پیروی می کند. تخت در مرکز اتاق رو به باغ بیرونی قرار دارد. در یک طرف اتاق صندلی تکیه گاه Sui قرار دارد که توسط معمار منحصراً برای این اتاق نمایش طراحی شده است، علاوه بر نقاشی های د،ل منصور. در سمت دیگر، یک کابینت چوبی قرار دارد. پشت تخت یک صفحه کوارتزیتی سبز زمردی قرار دارد که هم به ،وان سر تخت و هم به ،وان دیواری عمل می کند که به حمام پشت آن خلوت می بخشد. حمام دارای یک وان آرامش بخش و همچنین یک قفسه کتاب کندویی شکل است. نورهای نقطه‌گذاری شده به حجم، بافت‌ها و ،اصری که شایسته برجسته شدن هستند، اهمیت می‌دهد.

Sui House / Nídia Duarte Arquitetura - عکاسی بیرونی، پنجره، نما
© Studio NY18




منبع: https://www.archdaily.com/992530/sui-،use-nidia-duarte-arquitetur،