خانه در جیندایجی / CASE-REAL


خانه در ،یجی / CASE-REAL

خانه در ،یجی / CASE-REAL - عکاسی خارجی، پنجره، نما
© دایسوکه شیما

خانه در ،یجی / CASE-REAL - عکاسی داخلی، پنجره، تیر، ستونخانه در ،یجی / CASE-REAL - عکاسی داخلی، اتاق نشیمنخانه در ،یجی / CASE-REAL - عکاسی داخلی، اتاق خواب، پنجره، پرتوخانه در ،یجی / CASE-REAL - عکاسی خارجی، پنجره، نماخانه در ،یجی / CASE-REAL - تصاویر بیشتر+ 26


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

خانه در ،یجی / CASE-REAL - عکاسی خارجی، پنجره، نما
© دایسوکه شیما

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. پروژه ای واقع در یک منطقه مس، آرام در شهر چوفو، توکیو. مشتری به دلیل درختان کاشته شده در کمربند سبز در کنار سایت جذب این محیط شد. یکی از درخواست‌های مشتری ایجاد یک اقامتگاه با الهام از «خاک قرمز» و «قهوه‌ای متمایل به قرمز» بود که با رنگ سبز اطراف در تضاد بود. علاوه بر این، مشتری می‌خواست از خانه نه تنها به‌،وان مک، برای زندگی، بلکه به‌،وان فضایی گا،ی‌مانند که به روی جامعه باز است، استفاده کند. این خانه یک مرکز جدید برای مشتری است که ،یدار کالا و مدیر طراحی در هنر است و برای استفاده در فعالیت های مختلف عمومی و خصوصی طراحی شده است.

خانه در ،یجی / CASE-REAL - عکاسی داخلی، ویندوز
© دایسوکه شیما

بارزترین ویژگی ساختمان، رنگ قرمز تیره “بنگارا” است که برای دیوارهای بیرونی استفاده می شود. Bengara یک رنگدانه بسیار مقاوم در برابر آب و هوا است که از دیرباز به ،وان رنگ برای خانه های ژاپنی استفاده می شود. به جای استفاده از رنگی مشابه با محیط اطراف برای تلفیق با محیط، قصد داشتیم از رنگ متضاد برای تقویت اهمیت معماری در این مکان استفاده کنیم. سپس دیوارهای بیرونی قهوه‌ای مایل به قرمز با سقف نقره‌ای و لبه‌هایی از ورق فولادی گالوالوم ،یب شدند. گیاهان گرمسیری ژاپنی برای تقویت بیشتر تضاد با فضای سبز اطراف در ناودان های بیرونی کاشته شدند.

خانه در ،یجی / CASE-REAL - عکاسی داخلی، اتاق خواب، پنجره، پرتو
© دایسوکه شیما
خانه در ،یجی / CASE-REAL - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن
© دایسوکه شیما
خانه در ،یجی / CASE-REAL - تصویر 30 از 31
طرح ها
خانه در ،یجی / CASE-REAL - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز، قفسه بندی
© دایسوکه شیما

با فضای سبز در کنار خود، رویکرد با تراس ادغام می شود و به طور مداوم به یک طبقه بزرگ خاکی با یک دهلیز منتهی می شود. محوطه از ورودی تا کف زمین با سنگی قرمز رنگ آمیخته با سنگ شسته شده به پایان رسیده است. این طبقه هم داخل و هم بیرون خانه را به هم متصل می کند و در موقعیت های مختلف مرزها را محو می کند.

خانه در ،یجی / CASE-REAL - عکاسی داخلی، ویندوز
© دایسوکه شیما
خانه در ،یجی / CASE-REAL - تصویر 31 از 31
ارتفاعات و بخش
خانه در ،یجی / CASE-REAL - عکاسی داخلی
© دایسوکه شیما

به ،وان مثال، طبقه همکف معمولاً به ،وان اتاق نشیمن و غذاخوری عمل می کند، اما در طول رویدادها به یک فضای نمایشگاهی نیمه عمومی تبدیل می شود. پیشخوان ناهار خوری که بالاتر از حد معمول تنظیم شده است، نقش خود را از یک غرفه نمایش برای نمایشگاه ها به یک پیشخوان برای وعده های غذایی ایستاده در ارتباط با آشپزخانه تغییر می دهد. علاوه بر این، مبلم، مانند پیشخوان و مبل در مرز بین کف خاکی و کفپوش چوبی قرار داده شد تا افراد بدون درآوردن کفش از آنها استفاده کنند. این خانه بیشتر با این واقعیت مشخص می شود که برای پشتیب، از موقعیت های مختلف طراحی شده است.

خانه در ،یجی / CASE-REAL - عکاسی داخلی، هندریل
© دایسوکه شیما
خانه در ،یجی / CASE-REAL - عکاسی داخلی، اتاق خواب، تخت
© دایسوکه شیما

سقف کف خاکی که یک سقف طاقدار است، جایی است که بیان قوس گسترده «سقف موکوری» در آن بیشتر نمایان است. اتاق خواب های خصوصی ،نان در طبقه دوم مجدداً به این دهلیز متصل شده است و به آنها اجازه می دهد دید و همچنین تهویه در سراسر خانه گردش کند. در حالی که صندلی های طبقه اول به گونه ای طراحی شده بودند که با پیشخوان همخو، داشته باشند، در ابتدا یک میز کم ارتفاع برای طبقه دوم ایجاد شد که در آن احساس آرامش می خواست. این با تأکید بر ماهیت نشیمنگاه در طبقه اول در تضاد با طبقه اول است. با برنامه‌ریزی محیط اطراف، معماری، داخلی و مبلمان در ارتباط با افکار مشتری، سعی کردیم نحوه‌ی وجود خانه را به‌طور محکم تعریف کنیم.

خانه در ،یجی / CASE-REAL - عکاسی بیرونی، ویندوز
© دایسوکه شیما




منبع: https://www.archdaily.com/995942/،use-in-jindaiji-case-real