خانه بارون 39 / استودیو پاکو اوریا


خانه بارون 39 / استودیو پاکو اوریا

Baron39 House / Paco Oria Estudio - عکاسی داخلی، پرتو، پنجره، صندلی
© Sieverscarregui

Baron39 House / Paco Oria Estudio - عکاسی خارجی، پنجره، نما، صندلیBaron39 House / Paco Oria Estudio - عکاسی داخلی، پنجره، پرتوBaron39 House / Paco Oria Estudio - عکاسی داخلی، پله ها، پنجره ها، تیرآهن، نردهBaron39 House / Paco Oria Estudio - عکاسی بیرونی، پنجره، نما، حیاطBaron39 House / Paco Oria Estudio - تصاویر بیشتر+ 42


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    150 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2021


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: یونگ، نیش آنتیک، نجاری سناهوجا، FUST، نگهبان انتخاب کنید، تگزاس متیو

  • معمار اصلی:

    پاکو اوریا

Baron39 House / Paco Oria Estudio - عکاسی بیرونی، پنجره، نما، حیاط
© Sieverscarregui

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. این کمیسیون از طرف یک زوج دوست بسیار صمیمی است. زم، که آنها تصمیم به ،ید خانه متصل به خانه خود می گیرند، حتی زودتر شروع می شود و ما در اولین بازدید شرکت می کنیم، جایی که تصور پتانسیل آن از قبل نمایان می شود. در گودلا، یک منطقه مس، در منطقه شهری والنسیا، در محله ای کم تراکم با گونه شناسی اجباری خانه های نیمه مستقل با حیاط خلوت واقع شده است. خانه اصلی، از سال 1949، به نوع سنتی سقف شیبدار با ورودی وسیع برای گاری‌ها و حیوانات و اتاق‌های دیگر در یک طرف پاسخ می‌دهد، که از طریق حیاط خلوت راه خود را به ساخت دیگری برای ابزار در پشت می‌دهد. این ،یب و شرایط شهری آن به ما این امکان را می دهد که امتداد خانه اصلی را در ارتفاع تصور کنیم، حیاط و ساخت و ساز در پشت آن دست نخورده باقی بماند.

Baron39 House / Paco Oria Estudio - عکاسی داخلی، پنجره، پرتو
© Sieverscarregui

با توجه به نیازها و امکانات خانواده، ما یک توانبخشی و گسترش را پیشنهاد می کنیم که امکان گنجاندن برنامه جدید را فراهم می کند اما افزایش سطح را با حداقل حجم و حداقل عملیات ممکن تنظیم می کند. این شامل حفاظت از نما و ستون های دیوار حزب به ،وان یک سیستم ساختاری است که خانه از آن رشد می کند. هر چیز دیگری با توجه به وضعیت نامن، یا ساخت و ساز ضعیف آن ت،یب می شود. این پروژه حداقل ارتفاع دامن نما را به منظور شامل طبقه اول و اتاق زیر شیرو، پیشنهاد می کند. این افزایش تا زم، که پاسیو داخلی جدید ساخته شود انجام می شود که شرایط روشنایی و تهویه را در تمام طبقات بهبود می بخشد. این ،د شامل راه پله، اتاق خواب و توالت است که به صورت عمودی رشد می کند و از مزون ها برای بهبود کاربری ها و سطوح استفاده می کند. از فضای خالی داخلی منطقه روز است که مستقیماً از طریق یک پنجره بزرگ که توسط ساختار جدید قاب شده است به پاسیو موجود مرتبط است. در سطح محیطی، انتخاب مواد برای ساختار جدید و پاکت کلید خواهد بود. جنبه‌هایی مانند کاهش استفاده از بتن مسلح و فولاد، که فقط در پایه‌ها و دال‌های بهداشتی جدید متمرکز شده‌اند، و در نتیجه پیشنهادی ارائه می‌شود که در آن چوب و سرامیک لایه‌بندی شده چوبی در کانون توجه قرار می‌گیرد.

Baron39 House / Paco Oria Estudio - تصویر 38 از 47
طرح ها
Baron39 House / Paco Oria Estudio - تصویر 42 از 47
بخش – طولی

پیشنهاد شده است که خانه جدید بر اساس کارایی، تطبیق پذیری و ارزش های زیست محیطی چوب در نقش اصلی ساخته شود. و برای ایجاد اینرسی مورد نیاز آب و هوای مدیترانه ای، سرامیک ها نقش ثانویه ای دارند، چه در بلوک و چه در کاشی. چوب برای ستون ها و تیرهای جدید، دال با پانل ساندویچ، آرماتور ستون های موجود و نجاری. بلوک‌های سرامیکی برای ساخت دیوارهای باربر به‌،وان ،اصر عظیم و کاشی‌های سفالی برای روسازی‌ها، پوشش‌ها و پایه‌ها. هر دوی این مواد، سیستم‌های ساخت و ساز سنتی منطقه را به یاد می‌آورند و ارزش‌هایی را که در آن زمان برای آن انتخاب شده‌اند، بازیابی و ترویج می‌کنند. اگر آنها به ما رسیده اند به دلیل سنت است و شایسته نقش محوری هستند تا در نسخه فعلی خانه شهری مدیترانه ای زنده بمانند، به ،وان بازتابی از کارایی و ارز آنها.

Baron39 House / Paco Oria Estudio - عکاسی داخلی، پله، تیر، ستون
© Sieverscarregui
خانه Baron39 / Paco Oria Estudio - عکاسی داخلی، حمام، پنجره، تیر
© Sieverscarregui
Baron39 House / Paco Oria Estudio - عکاسی داخلی، چوب، صندلی
© Sieverscarregui

این پروژه حداقل ارتفاع شیرو، تا نما را پیشنهاد می کند که شامل طبقه اول و نیم طبقه باشد. این افزایش تا یک پاسیو داخلی جدید انجام می شود که شرایط روشنایی و تهویه را در تمام طبقات آن بهبود می بخشد. این ،د شامل راه پله و اتاق خواب و توالت است که به صورت عمودی رشد می کند و از مزون ها برای بهبود کاربری ها و سطوح استفاده می کند.

Baron39 House / Paco Oria Estudio - عکاسی داخلی، در، نما، تیرآهن، پنجره
© Sieverscarregui
Baron39 House / Paco Oria Estudio - عکاسی داخلی، در، نما، پنجره
© Sieverscarregui

شروع از فضای خالی داخلی منطقه روز است که مستقیماً از طریق یک پنجره بزرگ که توسط ساختار جدید قاب شده است به پاسیو بزرگ موجود مرتبط است. در سطح محیطی، انتخاب مواد برای ساختار جدید و پوشش کلیدی خواهد بود. جنبه هایی مانند کاهش استفاده از بتن مسلح و فولاد، که فقط در پایه های جدید و دال های بهداشتی متمرکز شده است، منجر به پیشنهادی می شود که در آن چوب و سرامیک در مرکز قرار می گیرند.

خانه Baron39 / Paco Oria Estudio - عکاسی داخلی، پله، نما، پنجره
© Sieverscarregui

پیشنهاد شده است که خانه جدید بر اساس کارایی، تطبیق پذیری و ویژگی محیطی چوب در نقش اصلی ساخته شود. و برای یافتن اینرسی که آب و هوای مدیترانه ای نیاز دارد، به سرامیک ها نقش ثانویه داده می شود، چه در بلوک یا در کاشی. چوب برای ستون ها و تیرهای جدید، برای اسلب با پانل های ساندویچ، برای تقویت ستون های موجود، و برای نجاری. بلوک‌های سرامیکی برای ساخت دیوارهای باربر به‌،وان ،اصر عظیم و کاشی‌های سفالی برای روسازی، روکش‌ها و قرنیزها.

Baron39 House / Paco Oria Estudio - عکاسی خارجی، پنجره، نما، صندلی
© Sieverscarregui

هر دو ماده به ما این امکان را می دهند که سیستم های ساخت و ساز سنتی منطقه را به خاطر بسپاریم و ارزش هایی را که در آن زمان برای آنها انتخاب شده اند را نجات دهیم و ارتقا دهیم. اگر به ما رسیده‌اند، به دلیل سنت است و ما باید به آن‌ها شهرتی بدهیم که شایسته آن‌هاست، تا در نسخه فعلی خانه شهری مدیترانه‌ای زندگی کنند تا بازتابی از اثربخشی و اعتبار آنها باشد.

Baron39 House / Paco Oria Estudio - عکاسی خارجی، پنجره، در، نما
© Sieverscarregui




منبع: https://www.archdaily.com/992857/baron39-،use-paco-oria-estudio