تکیلا هاوس / مدیو معماری


تکیلا هاوس / مدیو معماری

Tekila House / Medio Arquitectura - عکاسی بیرونی، جنگل
© Emiliano Ruidíaz Riffo

Tekila House / Medio Arquitectura - عکاسی بیرونی، پنجره، جنگلTekila House / Medio Arquitectura - عکاسی بیرونی، پنجره، آجر، نما، حیاطTekila House / Medio Arquitectura - عکاسی داخلی، پنجره، پرتوTekila House / Medio Arquitectura - عکاسی بیرونی، ویندوزTekila House / Medio Arquitectura - تصاویر بیشتر+ 13


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    140 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2022


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

  • معماران اصلی:

    امیلیانو روییداز ریفو

Tekila House / Medio Arquitectura - عکاسی بیرونی، پنجره، جنگل
© Emiliano Ruidíaz Riffo

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. خانه تکیلا در ج، شیلی، در منطقه Araucanía، در چند کیلومتری لیکان ری واقع شده است. نیاز اصلی طراحی یک خانه کارآمد، راحت، با نور کافی با دید خوب به دریاچه بود. این سایت توسط دریاچه Calafquen در ج، و جنگل بومی در شمال تعریف شده است. تصمیم اصلی بالا بردن پروژه از سطح زمین با دو هدف بود. اولی رو به شمال، خورشید در نیمکره ج،ی اجازه می دهد تا بیشترین ورود نور و گرما را فراهم کند، و دوم، دید بهتری از دریاچه است. این تراس به سمت ج، پیش می رود تا دریاچه را بررسی کند و از آفتاب تابست، محافظت کند. فضای اصلی که از اتاق غذاخوری، اتاق نشیمن و آشپزخانه تشکیل شده است، در جهت شرقی-غربی قرار گرفته است و به این ترتیب می توان دیدی به دریاچه و جنگل داشته باشد. ارتفاع دوبل با اتصال به طبقه دوم پیش بینی شده است که تعامل بین ،نان را تسهیل می کند.

تکیلا هاوس / Medio Arquitectura - تصویر 14 از 18
آ،ونومتری

تمامی چوب های سازه ای پروژه توسط شرکت داخلی TIMBER پیش ساخته و ماشین کاری شده است. این در کارخانه خود در Temuco ساخته شد و در محل توسط نجاران منطقه مسئول شرکت ساخت و ساز VIPROC مونتاژ شد. پایه ساختاری چوب چند لایه با ،اصر نازک و سبک طراحی شده است که به دنبال ادغام در بافت هستند. نما بر روی زمین پیش ساخته بود و آن را به ،مت های مختلف جدا می کرد که توسط نجاران در محل مونتاژ می شد. برای جلوگیری از رکود آب، از تخته‌های اورگان 1×4 اینچی استفاده شد که هرکدام 1 سانتی‌متر از هم جدا شدند و با برش 45 درجه در انتهای آن‌ها، از رکود آب جلوگیری شد. از پیچ‌های آشکار در سرتاسر نما برای محافظت از چوب و بنابراین قادر به درک کامل آن اجتناب شد.

Tekila House / Medio Arquitectura - عکاسی بیرونی، ویندوز
© Emiliano Ruidíaz Riffo
تکیلا هاوس / Medio Arquitectura - تصویر 15 از 18
طرح
تکیلا هاوس / Medio Arquitectura - تصویر 16 از 18
بخش
Tekila House / Medio Arquitectura - عکاسی داخلی، آشپزخانه، پنجره، میز، کانتر، چوب، تیر
© Emiliano Ruidíaz Riffo
Tekila House / Medio Arquitectura - عکاسی بیرونی، پنجره، آجر، نما
© Emiliano Ruidíaz Riffo

ما همیشه چوب را به ،وان ماده اصلی طراحی انتخاب می کنیم، زیرا یک ماده همه کاره، پایدار و از نظر حرارتی کارآمد است. در این پروژه از تکنولوژی پیشرفته چوب مانند چوب های لمینت مک،زه و پیش ساخته و در عین حال نجاری سنتی منطقه استفاده شد. همین نجارها مونتاژ کل سازه پیش ساخته را بر عهده دارند و به روش سنتی روی نما و تزئینات داخلی کار می کنند. ما معتقدیم که ادامه پیشرفت در توسعه فناوری‌های جدید و دانش سنتی نجاری مرتبط و ضروری است، زیرا هر دو مکمل و تقویت یکدیگر هستند و به نتایج بسیار خوبی دست می‌یابند.

Tekila House / Medio Arquitectura - عکاسی بیرونی، پنجره، جنگل
© Emiliano Ruidíaz Riffo




منبع: https://www.archdaily.com/992794/tekila-،use-medio-arquitectur،