بریارکلیف رزیدنس / استودیو ایانوزی


بریارکلیف رزیدنس / استودیو ایانوزی

Briarcliff Residence / Iannuzzi Studio - عکاسی خارجی، ویندوز
© رافائل گامو

Briarcliff Residence / Iannuzzi Studio - عکاسی خارجی، در، پنجره، نماBriarcliff Residence / Iannuzzi Studio - عکاسی خارجی، نما، جنگلBriarcliff Residence / Iannuzzi Studio - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، میز، صندلی، پرتوBriarcliff Residence / Iannuzzi Studio - عکاسی داخلی، ستونBriarcliff Residence / Iannuzzi Studio - تصاویر بیشتر+ 50


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

Briarcliff Residence / Iannuzzi Studio - عکاسی خارجی، در، پنجره، نما
© رافائل گامو

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. بریارکلیف در زمینی روستایی به مساحت 3.5 هکتار در فرانکلین تاریخی، میشیگان واقع شده است. خانه ای در دو عمل، فرم و نمای زیبا را با فضای داخلی دراماتیک و بازیگوش متعادل می کند – من، برای یک خانواده خصوصی و صمیمی که علاقه زیادی به موسیقی و تئاتر دارند. طراحی خانه از شکل ک،یک مزارع روستایی میشیگان الهام گرفته شده است – مجموعه‌ای از سازه‌های سقف شیرو، که در طول نسل‌ها ساخته شده‌اند. این اشکال آشنا، خانه را به بافت تاریخی آن متصل می‌کند، اما با تکنیک‌ها و مصالح ساختم، مدرن و جزئیات نوآورانه بیان می‌شود.

اقامتگاه بریارکلیف / استودیو Iannuzzi - عکاسی خارجی، پنجره، نما
© رافائل گامو
Briarcliff Residence / Iannuzzi Studio - تصویر 49 از 55
طرح سایت
Briarcliff Residence / Iannuzzi Studio - عکاسی بیرونی، پنجره، باغ، جنگل
© رافائل گامو

عملکردهای خانه به چهار آلاچیق مجزا ت،یم می شوند و جدایی واضحی بین مناطق خصوصی و عمومی ایجاد می کنند. برنامه های چهار غرفه عبارتند از 1) سوئیت اتاق خواب اولیه; 2) زندگی و سرگرمی؛ 3) منطقه خصوصی خانوادگی، و 4) گاراژ. طول،‌ترین آلاچیق (زندگی و سرگرمی) در یک حجم بدون وقفه از کنار هم عبور می‌کند که دارای خمیدگی‌های فولادی آشکار، شیشه‌های گسترده به سمت تالاب‌های عقب، و دیواری از آسیاب‌کاری سفارشی است که حریم خصوصی را از حیاط جلویی ایجاد می‌کند. آلاچیق با فرم‌های مکمل خیره‌کننده‌ای پوشانده شده است که در یک انتها، کوره، پوشیده از سدر و فولاد آبی رنگ، و روبروی آن، آشپزخانه، دارای پیشخوان‌های فولادی ضد زنگ و پانل‌هایی از یورتان سبز زمردی و گردوی رنگ‌آمیزی است. پانل‌های عایق سازه‌ای سازگار با محیط زیست سقف را تشکیل می‌دهند و اجازه می‌دهند تا دهانه‌های 12 فوتی بین خم‌های فولادی بدون نیاز به تیرچه یا تیر پشته وجود داشته باشد.

Briarcliff Residence / Iannuzzi Studio - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، میز، پنجره، پرتو، اتاق خواب
© رافائل گامو
Briarcliff Residence / Iannuzzi Studio - تصویر 50 از 55
پلان – طبقه اول
Briarcliff Residence / Iannuzzi Studio - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، صندلی، پرتو
© رافائل گامو

در ،مت بیرونی، تخته‌های سدر با دانه‌های عمودی شفاف، انتهای شیرو، هر غرفه را پوشانده و بر ارتفاع و سبکی آن‌ها تأکید می‌کند. در مجاورت تخته های سرو، نماهای کم ارتفاع و پهن با پانل های فیبر سیم، با چگالی بالا پوشیده شده اند تا ساختمان را زمین کنند و طول این ارتفاعات را برجسته کنند. تخته‌های سرو با پانل‌های الیاف سیم، – هر دو ماده به‌،وان پوشش‌های بار، با مفصل باز و تهویه‌شده عمل می‌کنند – در یک “ابرو” با جزئیات منحصربه‌فرد که یک خط سایه ظریف بر روی جاروب فوق‌العاده انتهای شیرو، ایجاد می‌کند. تخته‌های سرو ناتمام هر فصل که می‌گذرد کهنه می‌شوند، زیرا ساختمان در منظره می‌آمیزد. سقف های مسطح بالای راهروهای متصل پوشیده از چمن های بومی است. اثر خالص یک ساختار با عملکرد بالا و کم تعمیر و نگهداری است.

Briarcliff Residence / Iannuzzi Studio - عکاسی داخلی، اتاق خواب، چوب، پنجره
© رافائل گامو
Briarcliff Residence / Iannuzzi Studio - تصویر 51 از 55
پلان – طبقه دوم
Briarcliff Residence / Iannuzzi Studio - عکاسی داخلی، ویندوز
© رافائل گامو

خانه در توپوگرافی پشت ناود، قرار گرفته است که با دیوارهای حائل فولادی کورتن “بریده” شده اند. از اطراف سایت، خانه به نظر می رسد در پشت تپه های غلتکی قرار گرفته است، در حالی که یک زمین موتوری غوطه ور و راهروهایی با دیواره های کورتن رو به خانه است. اثر ،یبی برای کمک به حفظ حریم خصوصی است و در عین حال هوی و هوس و بازیگوشی مشتریان را در نزدیکی خانه آشکار می کند.

Briarcliff Residence / Iannuzzi Studio - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، میز، صندلی، پرتو
© رافائل گامو
Briarcliff Residence / Iannuzzi Studio - عکاسی خارجی، نما، جنگل
© رافائل گامو
Briarcliff Residence / Iannuzzi Studio - تصویر 52 از 55
ارتفاع شرقی

چیدمان آلاچیق‌های خوشه‌ای حسی از نمایان شدن ساختمان به همان شکلی که تجربه می‌شود ایجاد می‌کند. این مکان حداقل برای درختان مختل بود، و به ویژه، ویژگی های صد ساله نارون آمریکایی و کوهنوردی هیدرانسی را ایجاد می کند. مناطق خانه با توجه به عوامل محیطی مانند بادهای غالب، زوایای خورشید فصلی، و متعادل ، حریم خصوصی و دید به دقت قرار داده شده بودند. نمای قاب ویندوز از محیط زیبای طبیعی و سایر اجزای خود خانه. به این ترتیب، بیرون به طور مداوم به خانه دعوت می شود، تا گفتگوی مداوم بین بیرون مدرن، فضای داخلی گرم و محیط طبیعی داشته باشد.

Briarcliff Residence / Iannuzzi Studio - عکاسی خارجی، نما، باغ
© رافائل گامو




منبع: https://www.archdaily.com/992869/briarcliff-residence-iannuzzi-studio