گروه سبکبال ؛ سایبان خانگی-سایبان پارس

وجود سایبان حیاط باعث ایجاد مکانی برای معاشرت بیشتر و افزایش تعاملات می گردد. سایبان هایی که برای کمپینگ و اردو زدن به کار می روند نیز نمونه دیگری هستند که مانند سایبان های پارچه های می توانند برای فضاهای کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار بگیرند. سایه بان های چادری نمونه دیگری از سایه بان های مناسب برای بالکن و حیاط های کوچک هستند. مدلی مانند تصویر بالا که مدل بادبانی نیز نامیده می شود، به دلیل قابلیت نصب آسانی که دارد به راحتی می تواند با فضای شما انطباق پیدا نماید. ممکن است تصور کنید که این مدل سایه اندازی کافی ندارد اما اگر در ارتفاع مناسب نصب شود کاملا ایده آل خواهد بود.

  • کیفیت محصولات ما، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش واقعی و قوی ایران سایبان طی نیم قرن گذشته باعث خوشنامی ما در این صنعت شده است.
  • تشک بادی روی آب یکی از بهترین وسیله های تفریحی بر روی آب های آرام و کم عمق و حتی…
  • بجای سفارش یک عدد سایبان، دو عدد سایبان با عرض 3 متر سفارش دهید.

امروزه مدل‌های جدیدی از آلاچیق در بازار به چشم می‌خورد که شامل سقف‌های شیشه‌ای، صاف و بدون شیب و حتی اطراف آن نیز از جنس شیشه و پلاستیک است. در واقع تغییرات اعمال شده، کاربرد آلاچیق را بیشتر از سایه‌بان بودن پیش برده است. به طوری که در فصل سرما می‌توان با روشن کردن آتش و البته بستن در آن فضای گرم و دوستانه‌ای نیز ایجاد کرد. شیب سایبان بازویی فروشگاهی و خانگی (سایبان برقی) تا حدود ۵۰ درجه قابل تنظیم است.

ارائه خدمات مشاوره، اصلاح و ترمیم و تقویت سیستم کفسازی و بازسازی کف سوله ها، کف پارکینگ، کف سالن های تولید … این ورق ها می توان به انعطاف پذیری بالا، استفاده و نصب آسان و استحکام ضربه ای مناسب اشاره کرد. بله امکان نصب المان ها و پوشش های مختلفی برای کاهش دید داخل سایبان وجود دارد.

اجراکننده خاص ترین سایه بان شخصی ثابت و تک پایه تیرورق

سایبان برقی ⭐ درب اتوماتیک شیشه ای ، گرد ، نیم گرد ، تخت و تلسکوپی برای باز شوی بیش از 2… سایبان ها با استفاده از زیرسازه های آلومینیومی و روکش آلومینیومی ساخته خواهند شد. سایبان های آلومینیومی وقتی استفاده می شوند که از سایبان های پارچه ای نمی توان استفاده کرد مثلاً مجله خبری سایبان پارس در جایی که بار سنگینی از جانب باد یا برف بر سایبان تحمیل می گردد. امروزه می توان انواع مختلفی اعم از سایبان های دستی و برقی و متحرک را با توجه به نیاز و محیط خود تهیه نمود. این مدل که تقریبا به نمونه اول شباهت دارد دارای تیغه های قابل تنظیم برای شرایط گوناگون است.

پروژه سایبان بازویی نبش باغ سپه سالار

سایبان های پارکینگی به صورت ثابت و سایبان اتوماتیک طراحی و تولید می شوند .سایبان های برقی امروزه طرفداران بیشتری به دلیل راحتی و عدم استفاده از نیروی انسانی دارد. بسیاری از افراد به خاطر راحتی کار از سایبان برقی استفاده می کنند. سایبان متحرک پارکینگی به دلیل نصب موتور الکتریکی بر روی آن قابلیت جا به جایی و تغییر موقعیت و شیب در هر لحظه دارد و می تواند خودرو پارک شده را در برابر زاویه تابش خورشید محافظت نماید.. تراس به جایی گفته می شود که می توان در فصل هایی مانند بهار در آن به استراحت پرداخته و از هوای آزاد و طبیعی بهره مند شد.

وی آی پی فرصتی است تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید . پرگولاها و سایبان های چوبی ایده های زیبا با هزینه کم تر نسبت به سایر موارد هستند. داربست چوبی به همراه پوششی از گیاه یک فضای ساحلی و شاعرانه را به وجود خواهد آورد.

شما در یک بالکن کوچک مانند تصویر بالا نیز می توانید از آن ها استفاده نمایید. این مدل سایبان در قسمت بالایی تراس نصب شده و در نتیجه شما می توانید میزان سایه اندازی آن را متناسب با نیازتان تنظیم نمایید. دسته‌ای از سایه‌بان‌ها هستند که نمای اشرافی و زیبا به فضا می‌بخشند شاید در فیلم‌های قدیمی و درباری دیده باشید که برای برپا کردن دورهمی و مهمانی در باغ از این سبک سایه‌بان خانگی استفاده می‌کردند. جنس آن‌ها پارچه‌ای و مناسب روزهای گرم و البته خنک سال است. برای نصب آن‌ها به چند پایه فلزی یا چوبی و پارچه‌های ساده و زیبا احتیاج است.

شرکت سایه سازان کوروش اجرا کننده سازه های سبک با پوشش پلی یوپان یو پی وی سی می باشد… شرکت سایه سازان کوروش تولید کننده ورق های یو پی وی سی و طراح و اجرا کننده انواع سازه… سایبان ماشین ، سایبان حیاط ، سایبان خانگی ، سایه بان اداری و سایه بان صنعتی،سوله سبک و کانکس،سوله سبک و دیواره کرکره ای و…)… شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و دیدن نمونه ها به وبسایت رسمی…