کیوسک موسیقی کیتارا / TO


Kithara Music Kiosk / TO - عکاسی خارجی، نما
© Jaime Navarro

Kithara Music Kiosk / TO - عکاسی داخلی، کمد، قفسه بندیKithara Music Kiosk / TO - عکاسی بیرونی، صندلی، طاقKithara Music Kiosk / TO - عکاسی خارجی، ویندوزKithara Music Kiosk / TO - عکاسی خارجیKithara Music Kiosk / TO - تصاویر بیشتر+ 15


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    646 فوت مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2022


  • <،le>ع، ها

  • معماران اصلی:

    به (کارلوس فاسیو | خوزه آموزوروتیا)

Kithara Music Kiosk / TO - عکاسی خارجی، ویندوز
© Jaime Navarro

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. گیتار بدون شک محبوب ترین ساز در جهان است. همه کاره، قابل حمل، در دسترس، صمیمی و دموکراتیک است و به گسل‌های اجتماعی-اقتصادی و سایر گسل‌های اجتماعی دسترسی پیدا می‌کند تا با افراد در هر سن و پیشینه ارتباط برقرار کند. همچنین می توان گفت که هیچ ابزاری استعاره ای شاعرانه برای تاریخ های مش، و سیالیت فرهنگی ارائه نمی دهد.

Kithara Music Kiosk / TO - عکاسی داخلی، کمد، قفسه بندی
© Jaime Navarro
کیوسک موسیقی کیتارا / TO - تصویر 14 از 20
پلان – طبقه همکف
Kithara Music Kiosk / TO - عکاسی خارجی
© Jaime Navarro

پروژه کیتارا فضایی برای گیتار است، یک ک، درس و همچنین یک کیوسک موسیقی در منطقه حاشیه ای مکزیکو سیتی به نام یوگلیتو، که در ایزتاپا، واقع شده است، یک منطقه درگیری به دلیل سطوح خشونت، کیفیت خاک و کمبود آب. یوگلیتو روی زمینی ایستاده است که ،‌های زمین‌،زه سال 1985 را در خود جای داده است. جامعه برای بهبود خاک برای ساخت و ساز و ایجاد یک منطقه مس، تلاش کرد. در کنار کتابخانه محلی، جامعه زمینی را برای پروژه کیتارا اهدا کرد.

ما یک طاق بنایی جمع‌آوری باران و یک پایه چوبی استفاده مجدد طراحی کردیم که تعادل صوتی بین جذب صدا و طنین پیدا می‌کند. جهت گیری ک، بالای ساختمان به سمت آتشفشان Xaltocan، یک مرجع جغرافیایی مهم در ایزتاپا، است، در حالی که ک، درس طبقه همکف به سمت گوشه دو خیابان کج شده است تا به شهر باز شود و رویدادهای عمومی را برای مخاطبان بزرگتر برگزار کند.

Kithara Music Kiosk / TO - عکاسی بیرونی، صندلی، طاق
© Jaime Navarro
Kithara Music Kiosk / TO - تصویر 17 از 20
مقطع طولی
Kithara Music Kiosk / TO - عکاسی داخلی، آرچ
© Jaime Navarro

هر دو دیوار و طاق از انواع مختلف بنایی اهدایی جامعه ساخته شده اند: آجر قرمز، بلوک سیم،، سنگ آتشفش، و تزونتل (سنگ قرمز). سه سازنده محلی از یوگلیتو توسط استاد ساخت و ساز ما برای بالا بردن ساختمان انتخاب شدند.

Kithara Music Kiosk / TO - عکاسی داخلی، بیم
© Jaime Navarro

کیوسک موسیقی کیتارا یک فضای جمعی است زیرا از تلاش جمعی متولد شده است و برای جامعه یوگلیتو اختصاص داده شده است. این پروژه با ورود گروهی از معلمان گیتار به جامعه در سال 2015 برای ارائه آموزش رایگان گیتار آغاز شد. این گروه در اندک زم، ،ن، کودکان، بزرگسالان و افراد مسن را جمع آوری ،د که به درس ها پیوستند. برای قدرد،، جامعه به صورت دموکراتیک تصمیم گرفت که یک قطعه زمین کوچک را برای پروژه کیتارا به منظور ساخت یک ک، درس اهدا کند. متیو رود، رهبر پروژه از بنیاد کیتارا، با ما تماس گرفت تا پروژه معماری را بسازیم.

Kithara Music Kiosk / TO - عکاسی داخلی، آجر، تیر
© Jaime Navarro

در اولین قدم، یک کارگاه جمعی با جامعه ساخته شد و از هنرجویان گیتار خواستیم که آموزشگاه موسیقی ایده آل خود را ترسیم کنند. بر اساس آن نقشه ها ما برنامه معماری را ساختیم. بعداً، یک پروژه پیشنهادی با طرح‌ها و مدل‌ها و مشاهدات بیشتر که در نظر گرفته شد، برای جامعه ارائه شد. با پروژه تصویب شده، بیش از 5 سال و تلاش های جمعی بسیاری برای دستیابی به بودجه ساخت و ساز به طول انجامید. در نهایت، استراتژی طراحی روحیه جمعی را در خود جای داد، زیرا پیشنهاد می‌کرد که تمام مواد برای ساخت و ساز باید یا بازیافت شوند یا توسط جامعه اهدا شوند. کارگر نیز محلی بود.

Kithara Music Kiosk / TO - عکاسی خارجی، آجر، نما، طاق
© Jaime Navarro

امروزه کیوسک موسیقی کیتارا از کاربردهای مورد نظر خود فراتر رفته است، جامعه از آن برای ایجاد رویدادهای مختلف مانند نمایش های هنری تئاتر، کنسرت های گروه کر و انواع مختلف گردهمایی های اجتماعی استفاده کرده است. این یک مقیاس فضای شخصی است اما قطعاً به ،وان یک فضای جمعی طنین انداز می شود.

Kithara Music Kiosk / TO - عکاسی بیرونی، منظره شهری
© Jaime Navarro




منبع: https://www.archdaily.com/996575/kithara-music-kiosk-to