کافه QUAR.K / همکاران 100A


کافه QUAR.K / همکاران 100A

کافه QUAR.K / همکاران 100A - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز
© Jae-yoon Kim

کافه QUAR.K / همکاران 100A - عکاسی داخلی، قفسه بندیکافه QUAR.K / همکاران 100A - عکاسی داخلی، میزکافه QUAR.K / همکاران 100A - عکاسی داخلی، ویندوزکافه QUAR.K / همکاران 100A - عکاسی داخلیکافه QUAR.K / همکاران 100A - تصاویر بیشتر+ 19


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه:
    490 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2022


  • <،le>ع، ها

  • معماران اصلی:

    کوانگ ایل آن، پارک سول ها

کافه QUAR.K / همکاران 100A - عکاسی داخلی، قفسه بندی
© Jae-yoon Kim

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. آغاز قهوه کره ای با تاریخ دردناک ما همراه بود و شکلی از فرهنگ غربی است که در زم، جای خود را گرفت که به دلیل جریانات فراگیر مدرنیزاسیون، ارزش های فرهنگی و زیبایی شناختی متمایز ما در حال از بین رفتن بود. علیرغم این، ما قهوه را که عمیقاً در تاسیس خود برای دوره طول، 140 ساله ریشه داشتیم، صرفاً جنبه فرهنگی غربی رد نکردیم و به این نتیجه رسیدیم که زمان من،ی است تا زیبایی‌شناسی قهوه را در مک، که حاوی زیبایی‌شناسی فضایی ما باشد، بررسی کنیم. .

کافه QUAR.K / همکاران 100A - عکاسی داخلی
© Jae-yoon Kim
کافه QUAR.K / همکاران 100A - تصویر 23 از 24
پلان – طبقه همکف
کافه QUAR.K / همکاران 100A - عکاسی داخلی، میز
© Jae-yoon Kim

بنابراین، هنگامی که ما در حال فکر ، بودیم که چگونه دو فرهنگ متضاد را در یک مکان بدون آسیب رساندن به یکدیگر همزیستی کنیم، با مفهومی زیباشناختی به نام “پیوند” روبرو شدیم. مفهوم زیبایی‌شناختی «پیوند» به م،ای کنار هم قرار دادن دو موجود متضاد برای همزیستی بدون ،یب است، و از طریق آن، تلاش کردیم تا تجسمی را که برای مدت طول، انباشته شده بود در فضا و در عین حال احترام به ظواهر فردی این دو مفهوم متضاد در فضا جوش دهیم. ، شکوه شرق و غرب بدون ادغام آنها.

کافه QUAR.K / همکاران 100A - عکاسی داخلی، در
© Jae-yoon Kim
کافه QUAR.K / همکاران 100A - عکاسی داخلی
© Jae-yoon Kim
کافه QUAR.K / همکاران 100A - تصویر 24 از 24
پلان – طبقه 1

فرمی که از طریق نسبت‌های محدود و خام بیرونی بیان می‌شود، عمقی را به دنبال جریان چشم‌انداز بصری فراهم می‌کند، و فضا را غوطه‌ور می‌سازد، و ما زیبایی خانه‌داری غیر فنی را که به این صورت بیان می‌شود، رسانه‌ای تبدیل می‌کنیم که صحنه گسترده را به داخل متصل می‌کند. با قرار دادن یک اسپرسو بار حاوی فلسفه مدیریت مشتری مبنی بر پیگیری اصالت قهوه و یک اتاق روست در فضایی که اولین بار در بدو ورود با آن مواجه شدیم، نماد صداقت نسبت به قهوه را با سنگینی و عمق نشان دادیم.

کافه QUAR.K / همکاران 100A - عکاسی داخلی، میز
© Jae-yoon Kim
کافه QUAR.K / همکاران 100A - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز
© Jae-yoon Kim

دومین فضایی که به دنبال سنگینی و عمق مواجه می‌شود، با چهار صحنه تولید می‌شود که به گونه‌ای طراحی شده است که از طریق هماهنگی باز بودن و بسته بودن، پویایی و ایستایی، امکان احساس انواع احساسات و تفکر را فراهم می‌کند و فضا دارای ظرافتی است که می‌تواند مهار کند. گرما حتی با نور سایه دار با پوشاندن آن با مواد طبیعی مانند پارچه هانجی لاکی و کنفی و غیره.

کافه QUAR.K / همکاران 100A - عکاسی داخلی، نما، ستون، تیر
© Jae-yoon Kim

منظور ما این نیست که در این فضا از سنتی بودن صحبت کنیم. با این حال، من صرفاً می‌خواستم بدانم کنجکاوی در مورد بقایای فرسوده و قدیمی و تجسم زیبایی‌شناختی که ذاتاً در اعماق من وجود دارد چیست. چیزی که در من وجود دارد به زب، که من حتی نمی فهمم با من صحبت می کند، بسیار شبیه به ردپایی کم رنگ.

کافه QUAR.K / همکاران 100A - عکاسی داخلی
© Jae-yoon Kim

آنچه در این فضا از آن لذت می بریم برای همه رایگان است، اما امیدوارم که حس راحتی و آشنایی را در خود جای دهد. امیدوارم در این آرامش اسرارآمیز، ،ی راه من را دنبال کند و آنچه را که نتوانستم پیدا کند.

کافه QUAR.K / همکاران 100A - عکاسی داخلی، پرتو، ویندوز
© Jae-yoon Kim




منبع: https://www.archdaily.com/1000024/qua-cafe-100a-،ociates