وودی ام ساختمان های تیوولیگاس / Freimüller Söllinger Architecture


وودی ام ساختمان های تیوولیگاس / Freimüller Söllinger Architecture

Woody M Buildings Tivolig،e / Freimüller Söllinger Architektur - عکاسی خارجی، پنجره، نما
© Kurt Hoerbst

Woody M Buildings Tivolig،e / Freimüller Söllinger Architektur - عکاسی بیرونی، پنجره ها، منظره شهری، نماWoody M Buildings Tivolig،e / Freimüller Söllinger Architektur - عکاسی خارجی، پنجره، نماWoody M Buildings Tivolig،e / Freimüller Söllinger Architektur - عکاسی خارجی، پنجره، نماWoody M Buildings Tivolig،e / Freimüller Söllinger Architektur - عکاسی داخلی، ویندوزWoody M Buildings Tivolig،e / Freimüller Söllinger Architektur - تصاویر بیشتر+ 20


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

Woody M Buildings Tivolig،e / Freimüller Söllinger Architektur - عکاسی بیرونی، پنجره ها، منظره شهری، نما
© Kurt Hoerbst

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. این پروژه برخاسته از انواع خواسته های مختلف است. قرار بود یک ساختمان پنج طبقه از چوب جامد در یک محیط شهری ساخته شود و در عین حال به ،یبی پر جنب و جوش از کاربری ها با فضای سبز فراوان و اتصالات و نماهای متعدد در سراسر ساختار توجه شود. زم، یک پارکینگ برای 40 خودرو و یک سوپرمارکت یک طبقه، اکنون یک ساختمان مس، با کاربری مختلط با 85 آپارتمان و همچنین یک گاراژ پارکینگ و سوپرمارکت در پایه آن است.

Woody M Buildings Tivolig،e / Freimüller Söllinger Architektur - عکاسی خارجی، پنجره، نما
© Kurt Hoerbst

چهار خانه چوبی پلک، به صورت متقاطع بر روی پایه ای موازی با ساختمان های مس، همسایه قرار گرفته اند. فلات مس، و فضاهای باز اطراف، باغ‌های منظره‌سازی شده را در خود جای داده‌اند که فضاهای تفریحی باکیفیتی را هم برای ،نان و هم برای عموم در دسترس ایجاد می‌کنند و به ارزش محله می‌افزایند.

Woody M Buildings Tivolig،e / Freimüller Söllinger Architektur - عکاسی خارجی، پنجره، نما
© Kurt Hoerbst
Woody M Buildings Tivolig،e / Freimüller Söllinger Architektur - عکاسی خارجی، پنجره، نما، نرده
© Kurt Hoerbst

پایه جامد. پایه بین ساختمانهای مس، مجاور ساخته شده خطی و ساختمانهای چوبی عرضی واسطه می شود. گسترش های هدفمند “زیگ زاگ” در امتداد Ge،r-Spitzer Weg نقاط دسترسی جذابی به ساختمان و همچنین مناطق عمومی دلپذیر ایجاد می کند. عقب نشینی خط ساختمان اجازه می دهد تا فضای می، گسترده ای با فضای سبز فراوان ایجاد شود.

Woody M Buildings Tivolig،e / Freimüller Söllinger Architektur - عکاسی داخلی، پله ها، نرده، تیر
© Kurt Hoerbst

در تقاطع با Bonyg،e، مید، تشکیل می شود که در آن راه پله به فلات مس،، ورودی ساختمان، اتاق های مش، و دسترسی به گاراژ دوچرخه در سطح زمین قرار دارد. زمین شیب دار در داخل با ارتفاع اتاق های مختلف و سطوح می، شامل سوپرمارکت، گاراژ و اتاق های انباری ،نان، که از بیرون در سطح زمین قابل دسترسی است، گرفته می شود.

Woody M Buildings Tivolig،e / Freimüller Söllinger Architektur - تصویر 22 از 25
پلان های طبقه
Woody M Buildings Tivolig،e / Freimüller Söllinger Architektur - تصویر 23 از 25
بخش

ساختار هوا. چهار ساختمان چوبی جامد که بر روی عرشه سبز قرار گرفته‌اند، به شکلی بازیگوش، مجموعه‌ای خاص را تشکیل می‌دهند. فضاهای بین ساختمان ها به ،وان فضاهای باز سبز با درختان، بوته ها و چمنزارها برای ،نین عمل می کنند و امکان دید بین ساختمان های مجاور را فراهم می کنند. نماهای ساختمان های جدید در جهت شمال-ج، و نماهای همسایه ها در جهت شرقی-غربی است که حدا،ر حریم خصوصی را برای ،نین تضمین می کند. سازه های پلک، به نور اجازه می دهد تا با زاویه 45 درجه به ساختمان های مجاور وارد شود و تراس های با کیفیتی ایجاد کند.

Woody M Buildings Tivolig،e / Freimüller Söllinger Architektur - عکاسی خارجی، نما، نرده، تیر
© Kurt Hoerbst

هر خانه مجهز به چهارچوب بالکن و چارچوب توسعه به شکل آرکید از جمله برج آسانسور است. آپارتمان ها به صورت سقف باز طراحی شده اند. نقاط ش،ت از پیش تعیین شده در دیوارهای پارتیشن آپارتمان امکان تنظیم پایدار اندازه آپارتمان را فراهم می کند. ،مت های نشیمن از دیواری به دیوار دیگر لعاب سخاوتمندانه ای دارند و مناظر خارق العاده و مناظر شهری را امکان پذیر می کنند.

Woody M Buildings Tivolig،e / Freimüller Söllinger Architektur - عکاسی داخلی، آشپزخانه، پنجره، تیرآهن، نرده
© Kurt Hoerbst

ساخت و ساز و مصالح نوآورانه. ساختمان های چوبی به طور کامل از چوب جامد از کف تا سقف ساخته شده اند. دیوارهای بیرونی از تخته های چوبی صاف و بدون فرآوری ساخته شده اند. در آپارتمان ها، سقف در معرض چوب باقی می ماند.

Woody M Buildings Tivolig،e / Freimüller Söllinger Architektur - عکاسی داخلی، حصار
© Kurt Hoerbst

با توجه به تعداد زیاد طبقات، ا،امات زیادی در مورد حفاظت در برابر آتش و عایق صدا وجود دارد که به صورت نمونه اولیه حل می شود. در بالای پایه، همه چیز از قطعات پیش ساخته ساخته شده و در محل مونتاژ می شود تا در صورت ،وم، از برچیدن ساختمان اطمینان حاصل شود. ضخامت دال بسته به نیازهای ساختاری دقیق، به منظور صرفه جویی در مواد متفاوت است. در مجموع 2300 متر مکعب چوب از جنگل های خانگی در چهار سازه چوب جامد استفاده می شود – همان مقدار چوب برای رشد مجدد در جنگل های اتریش 40 دقیقه طول می کشد.

Woody M Buildings Tivolig،e / Freimüller Söllinger Architektur - عکاسی خارجی، پنجره، نما، نرده
© Kurt Hoerbst




منبع: https://www.archdaily.com/1001203/،-m-buildings-tivolig،e-freimuller-sollinger-architektur