نهال آلو شابلون جارویی نهالستان و گلخانه فروزانی | nahalfa

نهال آلو شابلون جارویی نهالستان و گلخانه فروزانی | nahalfa

بهتر است این خاک دارای خاصیت خنثی باشد و PH آن حدود نهال فا 7 باشد. این نهال میزان محصول دهی بسیار بالایی دارد و بیش از ۱۰ تن در هکتار باردهی می کند. عمر درخت آلو شابلون حدود ۲۵ سال می باشد و در این مدت محصولات مرغوب تولید می کند.

  • میوه آلو سرشار از فیبر و آنتی اکسیدان می‌باشد ای میوه دارای ویتامین C ، K، پتاسیم، منگنر و مس می‌باشد.
  • این محصول علاوه بر کاربرد تازه خوری، در خشکبار و تهیه لواشک کاربرد دارد.
  • آلو قرمز نیز از جمله میوه‌هایی است که به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان‌های ویژه، کاهنده فشار خون و باز کننده عروق گرفته قلبی می‌باشد.
  • از نظر شکل ظاهری نیز می‌توانند به صورت کاملا کروی و گرد یا بیضی‌شکل باشند.

درخت آلو قرمز يا تاماریلو مانند مرکبات آب و هوای مدیترانه ای را می پسندد و دمای مناسب آن ها بین 20 تا 15 درجه سانتی گراد است. گوجه قرمز یا گوجه فرنگی درختی به خشکی و سرمای منفی دو درجه حساس است. دمای شبانه بر میوه دهی این گیاه تاثیر گذار است.

آیا نهال آلو رو می‌توان در باغچه کاشت؟

تنسگل به اندازه آلو زرد است اما پوست آن براق نیست و مانند پوست هلو و زردآلو پوشیده از موهای ظریف است. طعم تنسگل ، حتی در زمانی که کاملا رسیده باشد، هنوز تهی از ترشی و شیرینی و به قول خراسانی ها «میخوش» دارد. نهال آلو بخار یکی از ارقام درخت آلو میباشد میوه این نوع نهال گوشتی به رنگ بنفش سیر میباشد که بسیار شیرین است نهال آلو بخارا سیاه در مقابل سرمای زیر ۷ درجه مقاوم است مناسب برای تهیه برگه میباشد نهال آلو بخارا از نهالی پیوندی میباشد. آلوها بر اساس منطقه‌ی اصلی‌شان از نظر رنگ و اندازه متفاوت هستند. درختچه‌ی آن عموما در طول ماه‌های خرداد تا مهر میوه می‌دهد. دیگر نام‌های بومی این میوه آلو بخارا در زبان هندی، آلپاگوندا پاندو در زبان تلوگو، آلپکادو به زبان تامیلی و آناجیدا دراکشه به زبان کانارا است.

خرید نهال آلو قطره طلا

بنابراین ، هنگام آبیاری باید بسیار مراقب باشید. از سال چهارم ، این نهال ها شروع به باردهی می کنند ، باید آنها را در فاصله 3 در 3 کاشت. این نوع نهال آلو به رنگ قرمز تیره است و معمولاً در اواخر سپتامبر می رسد.

نهال آلو

تاریخ رسیدن میوه اوایل مرداد ماه و قابل خشک کردن است. پاسخ به این س aال کمی دشوار است ، زیرا در هر شرایط آب و هوایی ، انواع نهال آلو مناسب است ، اما به طور کلی ، نهال آلو با قطره طلا ، نهال آلو سانتریفیوژ ، نهال آلو با قالب و the از جمله پرفروش ترین نهال های آلو هستند. برای اطلاعات بیشتر می توانید وارد سایت شوید و اطلاعات مفید هر نهال را با عکس بخوانید و برای خرید مستقیماً با مهندسان ما تماس بگیرید. این نهال آلو محصول کشور ایالات متحده است که تفاله آن زرد و شیرین است. این نهال ها نمی توانند مقاومت زیادی در برابر خشکسالی نشان دهند.