نقش معماری ساختمان در بهبود کیفیت زندگی وکار-سایبان پارس

مجموعه خط و خاک از سال 1389 فعالیت خود را در زمینه طراحی و اجرای پروژه های ساختمانی در شهر مشهد آغاز کرد و هم اکنون با ارائه دقیق ترین نقشه های ساختمانی همراه با ضمانت اجرایی در خارج از شهر مشهد نیز فعالیت میکند. شرکت مهندسی آنلاین سازه پیمانکار و مجری انواع طراحی معماری ساختمان‌های مسکونی، ویلایی، اداری و غیره به صورت فنی و بکارگیری شیوه‌های نوین، آماده همکاری با کارفرمایان گرامی است. توانایی تبدیل ایده به فرم، که از حساس‌ترین و پر چالش‌ترین بخش‌ها در فرایند طراحي معماري است، تخصص ماست.

  • ستون هایی به شکل معماری کلاسیک، سنگ فرش ها و گنبدها از مشخصه این سبک هستند.
  • دو روش کلی برای طراحی معماری وجود دارد که هر کدام بناهای خاصی را شامل می‌شود.
  • طراحی معماری صنعتی نوعی از طراحی ساختمان است که پس از انقلاب صنعتی شکل گرفت و پس از گذشت سال ها با شرایط روز دست خوش تغییراتی شده است تا به شکل امروزی که شناخته می شود.
  • این سبک در قرون وسطی و در اروپای غربی و مرکزی رواج پیدا کرد و تحت تاثیر سبک رومی می باشد.
  • هنگام مشخص کردن محل آسانسور و پله در طرح باید به فاکتورهای خیلی مهمی از قبیل پهنا و شکل زمین، تعداد پارکینگ، تعداد واحدهای هر طبقه، زیرزمین و… توجه کرد.
  • خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی و برنامه های زیادی که در این زمینه وجود دارد این کار با دقت و سرعت خیلی زیادی انجام می شود.

تیم و اکیپ های حرفه ای ®MMG Office بیش از ۱۵ سال سابقه بازسازی خانه، فروشگاه و محل کار اداری را دارند. تیم اجرایی ما در کیفیت و سرعت اجرای دکوراسیون داخلی خانه و محل کار شما حرف اول را می زند. گروه معماری معتمد و همکاران پروژه ها و ساختمان های بسیاری را در حوزه صنعتی و کارخانجات با بهترین مجله خبری سایبان پارس کیفیت و در بهترین زمان به اتمام رسانده است. طراحی کارخانه و سایت صنعتی در گام اول شامل طراحی معماری و بخش های وابسته و در گام دوم شامل طراحی صنعتی و ساختاری کارخانه و سایت صنعتی می شود. طراحی معماری، صنعتی و اجرای کارخانه های صنعتی و طراحی سایت های صنعتی از تخصص های خاص ما می باشد.

ساختمان های در حال اتمام کار تهران

طراحی ویلای مدرن و لوکس، یک طراحی جذاب و کابردی است که کاملا با محیط اطراف خود ترکیب می شود و به دور از هرگونه تزئینات و وسایل اضافی است.در حالی که خانه های مدرن ممکن است مورد علاقه همه افراد نباشند اما می توانند پروژه های معماری واقعا جالب و چشمگیری باشند. طراحی ویلای مدرن و لوکس با یک تراس باورنکردنی، استخر شنا و ارتباط با فضای باز و هر چیزی که در هنگام زندگی در تعطیلات می‌توان آرزو داشت… طراحی معماری صنعتی نوعی از طراحی ساختمان است که پس از انقلاب صنعتی شکل گرفت و پس از گذشت سال ها با شرایط روز دست خوش تغییراتی شده است تا به شکل امروزی که شناخته می شود. طراحی معماری صنعتی چیست؟ طراحی معماری صنعتی زیر مجموعه ای از طراحی معماری می باشد که…

مراحل طراحی نقشه معماری یک ساختمان مسکونی

شرکت خط و خاک متشکل از تیمی مجرب و حرفه‌ای است که با به‌کارگیری جدیدترین سبک‌ها (مدرن و کلاسیک) و متدهای طراحی ساختمان، بنایی زیبا، منحصربه‌فرد و باکیفیت به شما تحویل می‌دهد. اجرای پروژه‌های ساختمانی، فرایند بسیار پیچیده‌ای است که نیاز به برنامه‌ریزی و تعیین استراتژی‌ها و انتخاب مسیری مشخص دارد. چنانچه تصمیم دارید ساختمان موردنظر خود را طراحی و اجرا کنید، بهتر است از همان ابتدا به فکر طراحی داخلی آن باشید و پروسه طراحی و اجرای بنای خود را طبق نقشه و پلان مشخصی پیش ببرید. گروه معماری آرکا در عرصه ساخت، مشارکت، طراحی، مدیریت پیمان ساختمان، دکوراسیون داخلی، امور بازسازی و ساخت غرفه های نمایشگاهی فعالیت دارد. از اواخر قرن شانزدهم در ایتالیا آغاز شد و تا اواخر قرن 18در اروپا بسیار شکوفا شد و سپس در آمریکای مرکزی و جنوبی مورد توجه قرار گرفت. سبک باروک توسط کلیسای کاتولیک پدید آمد که تا حدودی نمایانگر موضع کلیسا بعد از رنسانس بود تا چهره ی قبلی خود را اصلاح کند.

ساختمان ها در این سبک بیشتر در اروپا و شمال آمریکا ساخته شدند. ساختمان شهرداری بوستون، باربیکن در لندن، فالینگواتر یا خانه آبشار در پنسیلوانیا از مهم ترین نقاطی هستند که می توانید سبک معماری مدرن را مشاهده کنید. این سبک از معماری بیشتر از اشکال طبیعت و گیاهان ایده می گرفت.