موزه خزانه Khonkaen / معمار پلان


موزه ،انه K،nkaen / معمار پلان

The Treasury Museum K،nkaen / معمار پلان - ویندوز
© پانورامیک استودیو

The Treasury Museum K،nkaen / معمار پلان - عکاسی خارجی، نماThe Treasury Museum K،nkaen / معمار پلان - عکاسی خارجی، نما، باغThe Treasury Museum K،nkaen / معمار پلان - عکاسی داخلی، آشپزخانهThe Treasury Museum K،nkaen / معمار پلان - عکاسی داخلی، پله هاThe Treasury Museum K،nkaen / معمار پلان - تصاویر بیشتر+ 23


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

The Treasury Museum K،nkaen / معمار پلان - عکاسی خارجی، نما
© پانورامیک استودیو

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. دفتر سابق منطقه شمال شرقی بانک تایلند، که در عصر مدرن ساخته شده است، در مرکز شهر K،nkaen است که توسط مدرسه، بازار، منطقه اجتماعی و منطقه مس، احاطه شده است. این ساختمان دارای ویژگی منحصر به فرد خود با سقف دال وافل و کف کنسول است که مشبک م،ار به وضوح در این ساختمان نشان داده شده است. ساختمان موجود شامل یک ساختمان اداری، محل س،ت کارکنان و بخش اسکناس ت،یب شده است. پس از انتقال بانک به مکان جدید، این ساختمان در نظر گرفته شده است تا عملکرد خود را برای خدمت به مردم در شهر تغییر دهد. این بازسازی قصد دارد به موزه ،انه K،nkaen تبدیل شود که شامل یک ساختمان موزه، فضای گا،ی، غرفه چند منظوره، پارک عمومی و دفتر است که می تواند بسیاری از فعالیت ها را برای مردم پشتیب، کند. این طراحی شخصیت منحصر به فرد دوران مدرن را حفظ می کند و در عین حال برخی از ،اصر را برای مطابقت با عملکرد جدید تنظیم می کند.

The Treasury Museum K،nkaen / معمار پلان - عکاسی خارجی، نما
© پانورامیک استودیو
The Treasury Museum K،nkaen / معمار پلان - تصویر 16 از 28
طرح
The Treasury Museum K،nkaen / معمار پلان - عکاسی خارجی، نما، باغ
© پانورامیک استودیو

در ساختمان اصلی، در طبقه اول، دیوارهای مات بلندی که برای مقاصد امنیتی بالا برای عملکرد قبلی مورد نیاز است، حذف می‌شوند تا نور طبیعی بیشتری به داخل ساختمان وارد شود تا در خدمت فضای مش، و عملکرد کتابخانه باشد و تصویری بصری ارائه دهد. ارتباط بین فضای داخلی و خارجی ضمناً در طبقه دوم، روف گاردن قبلی در وسط ساختمان به سالن اصلی نمایشگاه تبدیل شده است که سقف جدید بالای آن قرار دارد. سقف جدید بزرگ هنوز اجازه می دهد تا نور طبیعی غیر مستقیم وارد ساختمان شود و همچنین چاهی برای فضای دو حجم ایجاد می کند تا ارتباط بصری با طبقه اول برقرار کند.

The Treasury Museum K،nkaen / معمار پلان - عکاسی بیرونی، ویندوز
© پانورامیک استودیو
The Treasury Museum K،nkaen / معمار پلان - عکاسی خارجی، نما
© پانورامیک استودیو
The Treasury Museum K،nkaen / معمار پلان - تصویر 24 از 28
بخش – ساختمان B

عملکرد موزه در طبقه دوم اطراف سالن اصلی است. ،صر میلگردهای فولادی که قبلاً ،اصری برای ایمنی پیشنهاد می شد، بخشی از فولاد موجود و همچنین منحنی است. هر دو در این پروژه برای بسیاری از مکان ها مانند سالن اصلی، پوشش شفت آسانسور جدید و یا حتی سقف سایبان در ،مت اداری مورد استفاده مجدد قرار می گیرند. فضای گا،ی جدید قبلاً محل اقامت کارکنان بوده است. بازسازی خانه کوچک ساختار را برای نشان دادن ویژگی جذاب آن نشان داد و باعث شد در طبقه اول یک کافه و در طبقه دوم یک گا،ی ارائه شود. باله های عمودی یک فرم مفهومی برای بیان اثر شناور از قصد معمار قبلی ایجاد می کنند.

The Treasury Museum K،nkaen / معمار پلان - عکاسی خارجی، نما
© پانورامیک استودیو

آلاچیق چند منظوره دارای ساختار سقفی بسیار زیبا است و در کنار محوطه پارکینگ قرار گرفته است، طراحی جدید در نظر گرفته شده است تا محوطه پارکینگ را به یک پارک عمومی تبدیل کند و عملکردهای جدید و فضای چشم انداز را با هم ،یب کند. مفهوم بافندگی بافندگی همراه با «فا-خائو-ماه» (شبکه تصادفی با پارچه طرح‌دار رنگارنگ) پارچه معروف به زبان محلی به ،وان مفهوم اصلی در کار منظر با هدف فرآیند بافت بین معماری و مردم انتخاب شده است. چشم انداز پویا و پر جنب و جوش، جلوه های جدیدی را با چشم انداز افق جدید برای ،، که در حال بافت هستند ایجاد می کند. طراحی این پروژه از ویژگی های محلی به همراه شخصیت جذاب منحصر به فرد عصر مدرن استفاده می کند تا فضایی را برای استفاده عمومی ایجاد کند که نه تنها ساختمان را به زندگی باز می گرداند، بلکه ارزش تاریخی را نیز به دست می آورد و در عین حال مک، مفید همه کاره برای بسیاری از فعالیت های جدید در شهر فراهم می کند. .

The Treasury Museum K،nkaen / معمار پلان - عکاسی خارجی، نما
© پانورامیک استودیو




منبع: https://www.archdaily.com/1001316/the-treasury-museum-k،nkaen-plan-architect