معماری و ساختمان معمارنتسایت معماری وشهرسازی معاصرایران-سایبان پارس

تیم ما متشکل از مهندسین با تجربه در زمینه طراحی معماری و اجرای ساختمان های لوکس و سایت های بزرگ صنعتی و رفاهی می باشد. خدمات طراحی، اجرا، بازسازی و دکوراسیون ساختمان های لوکس، طراحی ویلای لوکس و طراحی ساختمان اداری مدرن در گروه معماری معتمد و همکاران بطور تخصصی انجام می شود. شرکت خط و خاک یک شرکت طراحی معماری و اجرای پروژه‌های ساختمانی است که با تکیه‌بر سال‌ها تجربه و دانش همکارانی متخصص، حرفه‌ای و باسابقه‌ای درخشان توانسته است پروژه‌های ساختمانی متنوعی را از ابتدا تا انتها مدیریت و اجرا نماید. ازجمله خدمات شرکت خط و خاک می‌توان به طراحی معماری ساختمان، طراحی نما، طراحی محوطه، طراحی دکوراسیون داخلی، مشاوره و مجری پروژه‌های ساختمانی، نظارت و مدیریت ساخت‌وساز، بازسازی و نوسازی منازل مسکونی و اداری و… اشاره کرد. توسعه صنعتی و رشد روزافزون نیازها در جوامع انسانی، تنوع ساختمان ها و رشته های تخصصی مرتبط با معماری را نیز افزایش داده است.

  • طراحی این ویلا مربوط به خانه هایی است که در زمینی مشترک به صورت شهرک واقع شده اند.
  • به طور متوسط، یک پروژه بازسازی کامل خانه 3 تا 6 ماه طول می کشد تا تکمیل شود، اما همه این موارد به اندازه و پیچیدگی کلی پروژه، و همچنین به افرادی که برای انجام کار استخدام می کنید و میزان کاری که خودتان انتخاب می…
  • در انتخاب سبک معماری موقعیت جغرافیایی اولین نکته حائز اهمیت می باشد و باید ارزیابی شود.
  • از آنجایی که تا کنون برج شانگهای چین بلندترین سکوی چینی است، افراد زیادی را جذب کرده است تا ارتفاع و ویژگی مدرن را احساس کنند، به خصوص اینکه سریع‌ترین آسانسور جهان را دارد و…

خیلی خوشحال هستیم که طراحی مجموعه ویلایی خودمون رو به این تیم سپردیم. طراحی کابینت آشپزخانه بعنوان قلب خانه و یک عنصر مهم در طراحی معماری و طراحی داخلی منازل مسکونی به حساب می آید. آشپزخانه، در درجه اول و مهمتر از همه باید به عنوان فضایی برای آشپزی کار کند. خانه شما دچار فرسودگی شده است و از طراحی معماری آن رضایت ندارید! خیالتان آسوده باشد، چراکه با تیمی متخصص از معماران، مهندسین عمران و تاسیسات طرف هستید.

در طراحی ساختمان به نحوی باشد که با نمای انتخاب شده ( مدرن یا کلاسیک) از طرف کارفرما، همخوانی کامل داشته باشد. از موارد مهمی که در زمان طراحی مجله خبری سایبان پارس معماری پارکینگ های طبقاتی می‌بایست لحاظ شود، هندسه پارکینگ است. منظور از هندسه پارکینگ، اندازه، ارتفاع و شعاع چرخش خودرو در پارکینگ می‌باشد.

معماری ایرانی اسلامی در نمایشگاه ومبلی!

به عنوان مثال در برخی از مناطق چین، ساخت و ساز فقط با رعایت قوانین فنگ شویی امکانپذیر است. برای طراحی مکان های تجاری نیز موقعیت ملک از لحاظ دسترسی و توان مالی منطقه بررسی می گردد. موزه اورتا در بروکسل، ورودی متروی پاریس و ساختمان لاویروت در پاریس از مهم ترین بناهایی هستند که از سبک معماری هنر نو بهره برده اند. هزینه طراحی ساختمان بر اساس نفر ساعتی که مهندسان تیم طراحی در یک پروژه فعالیت می کنند با احتساب یک ضریب بالاسری جهت بیمه مالیات و درآمد دفتر و یا شرکت مهندسین مشاور تعیین می شود که این ضریب بین 1.5 تا 3 می باشد. طراحی ساختمان،با توجه به کاربری از اهمیت بالایی برخوردار است. مسلما طرح ها و پلان های فاز یک، زیربنای همه ی مراحل بعدی می باشند.

بیمه آتش سوزی ساختمان و انواع آن

همچنین تعداد قابل توجهی از پروژه های اجرایی شامل ساخت و بازسازی و دکوراسیون مربوط به مناطق ۱ تا ۳ شهر تهران می باشد. سعی ما در خلق آثاری شاخص و با کیفیت بوده است و همواره از بزرگترین تا کوچکترین پروژه های خود تلاش برای بهتر بودن اثر نموده ایم. نمونه های بسیاری در مجموعه پروژه های ما در دسته پروژه های شاخص هستند. ما به جرات می توانیم مجموعه مان را متخصص در طراحی معماری ساختمان های اداری و مسکونی معرفی کنیم.

طاق آجری در معماری ساختمان مسکونی مربوط به پروژه ساختمان “Ishtika Aalaya” واقع در Chandigarh، هند می باشد. این اقامتگاه آجری از اشتیاق مشتریان به خانه ای خاکی الهام گرفته شده است. آب و هوای مرکب این مکان ایجاب می کند که ساختمان در اکثر فصول سال خنک تر باشد و در زمستان های سخت به نور کافی خورشید نیاز دارد. در ادامه این مقاله به ویژگی های معماری و طراحی جذاب آن پرداخته می شود.

زمانی که ساختمان به عنوان یک فرآیند مورد بررسی قرار می گیرد مجموعه ای از روابط را شکل می دهد که به واسطه آن، ساختمان شروع به بازتاب و مداخله روابط اجتماعی می کند. در خلال این فرآیند، ساختمان ها از اشیایی فیزیکی، به اجزایی فرهنگی و اجتماعی بدل می گردند. این خانه در اصفهان به جای نورگیر و کرکره، دارای پنجره های پوشیده از همان تخته های چوبی است که بقیه خانه را می پوشانند و باعث می شوند که بازشوها وقتی که بسته هستند، تقریباً نامرئی باشند.