معماری خانه WADV / BASIL


معماری خانه WADV / BASIL

معماری خانه WADV / BASIL - عکاسی بیرونی
© Giulia Frigerio

معماری خانه WADV / BASIL - عکاسی بیرونی، ویندوزمعماری خانه WADV / BASIL - عکاسی بیرونیمعماری خانه WADV / BASIL - عکاسی داخلی، مبلمعماری خانه WADV / BASIL - عکاسی داخلی، میز، صندلی، پنجرهمعماری خانه WADV / BASIL - تصاویر بیشتر+ 33


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    180 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2020


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: یونگ، طول کشید، آرپر، دیوید گروپی، هالبوش، لاین روزت، کف های مایع، ام دی اف ایتالیا، اوتی لایت، کووکر، ویترآ، پول

  • معماران اصلی:

    رابین ون بیورن و لورنزو دسیونینک

معماری خانه WADV / BASIL - عکاسی بیرونی، باغ، جنگل
© Liesbet Goetschalckx

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. این کلبه‌ی قدیمی به یک خانه‌ی مطبوع تبدیل شد که به موجب آن حجم امتداد با موقعیت درختان بلوط موجود تطبیق داده شد. این سازه از فولاد ساخته شده و با روکش چوبی با روغن سیاه و نمای آنودایز طلایی به پایان رسیده است. حفظ احساس تعطیلات، باز ، هرچه بیشتر به باغ و همچنین ایجاد فضایی فریبنده از طریق شکل سقف در حال گسترش در مقابل ارتفاع محدود سقف قطعات موجود. آشپزخانه بین قدیم و جدید قرار گرفته و انتقال بین کارکردهای روز و شب را تشکیل می دهد.

معماری خانه WADV / BASIL - عکاسی بیرونی
© Giulia Frigerio
معماری خانه WADV / BASIL - عکاسی بیرونی، پنجره، نما، باغ
© Giulia Frigerio

این سایت که قبلاً با یک کلبه کهن الگویی که به ،وان خانه تعطیلات عمل می کرد مشخص می شد، در جنگل ،ر (بلژیک) واقع شده است. برای حفظ این احساس تعطیلات، تصمیم گرفته شد که حجم کلبه موجود حفظ شود و اجازه داده شود که با ریتم سقف ها گسترش یابد، دوباره در یک روکش چوبی اجرا شده است. به موازات خیابان، یک نمای طلایی، عمود بر حجم مس،، به ،وان فضای ورودی برای ،نان و مهمانان آنها ایجاد شده است. همان لهجه های طلایی در نمای بیرونی و داخلی تکرار می شود. آنها یک لمس طبیعی گرم را در بافت سبز ایجاد می کنند.

معماری خانه WADV / BASIL - تصویر 32 از 38
پلان طبقه

،مت‌های نشیمن، مجموعه‌ای از ،مت‌های نشیمن، اتاق ناهار خوری و آشپزخانه یک «belvedere» بر روی جانوران و گیاهان اطراف تشکیل می‌دهند. اتاق‌های خواب در ،مت عقب، رو به محوطه‌های صمیمی‌تر باغ، با حمام و سونا در میان قرار گرفته‌اند که دوباره به باغ باز می‌شود.

معماری خانه WADV / BASIL - عکاسی داخلی، اتاق خواب، پنجره
© Giulia Frigerio
معماری خانه WADV / BASIL - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن
© Giulia Frigerio

امتداد به ،وان یک سازه فولادی شکل گرفته است که امکان ایجاد یک معماری بسیار باز را به چشم انداز با حداقل ستون یا دیوار می دهد. پنهان در پشت تزئینات دیوار گچی. پنجره های بوم طلایی محیط زیبای جنگلی طبیعی و حدا،ر نماهای باز را برجسته می کند. طرح طرح تا حدی در نتیجه حفظ درختان بلوط موجود در قطعه ایجاد شده است. این خانه تک خانواده شامل 3 اتاق خواب، حمام، سونا، نشیمن، آشپزخانه، انباری، زیرزمین، محوطه اداری و … است که خلأ بین آشپزخانه و محوطه اداری تعامل جذابی را ایجاد می کند. آشپزخانه با موقعیت مرکزی با یک جزیره پخت و پز بزرگ قلب خانه را تشکیل می دهد.

معماری خانه WADV / BASIL - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، صندلی، پنجره
© Giulia Frigerio
معماری خانه WADV / BASIL - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، مبل
© Liesbet Goetschalckx

رنگ های کوربوزیه برای ایجاد لهجه های من، در فضای داخلی، در گفتگو با کفپوش چوبی مشکی و پوشش سفید شفاف دیوار و سقف استفاده شده است. Blue Outremer در سرتاسر خانه استفاده می شود، نه تنها برای سوئیچ ها در منطقه شب بلکه حتی برای ستون های ساختاری، پله ها و مبل توگو (Ligne Roset) در ،مت نشیمن، و همچنین برای شیرآلات. Ombre Natural (قهوه ای مایل به خا،تری) به ،وان رنگ کل حمام استفاده می شود: دیوار، کف و سقف، زیرا غرق در نور روز و چشم اندازهای بزرگ از باغ جنگلی است.

معماری خانه WADV / BASIL - عکاسی داخلی، ویندوز
© Giulia Frigerio
معماری خانه WADV / BASIL - عکاسی داخلی، پله
© Liesbet Goetschalckx

House WADV مثال خوبی از این است که چگونه یک کلبه خانه معمولی را می توان به یک خانه خانوادگی مجردی معاصر بازسازی کرد، برع،، بدون از دست دادن احساس اولیه تعطیلات و گفتگو با محیط آن. همچنین قدرت بازی با رنگ ها در داخل و خارج را نشان می دهد و باز هم به محیط طبیعی خود اشاره می کند.

معماری خانه WADV / BASIL - عکاسی بیرونی، نما، باغ
© Liesbet Goetschalckx




منبع: https://www.archdaily.com/994979/،use-،v-basil-architecture